Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak drogen

30-12-2010 20:35 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ongeveer 3 kwartier geleden mijn nagels gelakt. Nu zijn ze wel droog, maar als ze tegen elkaar aan hou, voel ik dat ze toch nog een beetje plakken. Heb ik iets verkeerd gedaan? Iemand huis-tuin-keuken tips voor nagels lakken? Alvast bedankt.
Ah joh, gewoon even in de winkel lang twijfelen en het uiteindelijk jezelf cadeau doen! Met de belofte dat je de volgende twee dagen soepgroete eet als maaltijd
Hahaha, ja of brood met pindakaas
quote:Bobbi83 schreef op 30 december 2010 @ 21:19:

Chanel slijt net zo goed in mijn ervaring..Dus?...... Afwashandschoenen maar halen?
Tenminste.. Ik heb m 3 dagen geleden op gedaan en de randjes sleten al een beetje maar... belangrijk detail; lange nagels!
Dat is waar idd. Dat merk ik bij mezelf ook.... korte nagels staat voor minder snel chippen.

En idd afwashandschoenen. Doordat je nagels zacht worden springt de nagellak er sneller vanaf.
quote:Zwuppeliennn schreef op 30 december 2010 @ 21:26:

Hahaha, ja of brood met pindakaas pfff ja, of instant noodles. ik zeg the sky is the limit als het om nagellak en besparen gaat!
Oeh, instant noedels daar kan ik wel een tijdje op leven hoor. Inderdaad alles voor de nagellak
ps: Babet, de mijne zijn al droog hoor! Hoe staat met die van jou?
quote:Zwuppeliennn schreef op 30 december 2010 @ 21:36:

Oeh, instant noedels daar kan ik wel een tijdje op leven hoor. Inderdaad alles voor de nagellak Zullen we ondertussen even, gewoon om te bewijzen dat we ook een stoere mannelijke kant hebben, een wiskunde som oplossen of een pul bier drinken?
quote:Bobbi83 schreef op 30 december 2010 @ 21:37:

ps: Babet, de mijne zijn al droog hoor! Hoe staat met die van jou?Bijna. Alleen m'n duimen plakken nog iets te veel...

Goed plan Bobbi! Een pul bier vind ik nog wel lekker ook soms....
Ik las in de cosmo iets over snel-droog spul van essence (kruidvat), iets wat je op je nagel moest druppelen maar ik kon het in de winkels (nog) niet vinden... heeft iemand het al en werkt het een beetje??
Mijne zijn droog na drie lagen. Ik zweer bij die Drip Dry!

Zwup, ik ben inmiddels al scheten aan het laten en voetbal aan het kijken
Ik wil ook niet meer zonder Seche Vite.... volgens mij werkt dat net zo goed als die drip dry.

Haha, de scheten zijn hier ook aanwezig (buikgriepje ) maar het voetbal laat ik toch even voorbij gaan.
In dat geval ga ik Seche Vite ook eens proberen! Ook goeie tip om nagallak te bestellen via Ebay. Ik moet daar toch eens vanaf, om altijd alles in de winkel te kopen.

Beterschap Zwup!
Het scheelt echt zo ontzettend veel. Het is echt niet normaal. Bij transdesign.com had ik 9 opi lakjes besteld en was inlcusief verzendkosten 50 euro ofzo kwijt. Hier betaal je daar minimaal 125-145 euro voor.
Thanks bobbi
Dat is echt ongelooflijk! Toevallig wees een vriendin mij er gisteren ook op, dat via internet veel dingen goedkoper kunnen. Ik ben echt om. Volgende week geen brood met pindakaas maar een lekker biefstukje
Haha, precies! Voor hetzelfde geld gewoon meer doen.....

En weet je wat nog een extra bonus is? Je kan zoveel meer krijgen via het internet dan dat er hier in de winkels beschikbaar is.
Ik ben om om om... Die betreffende vriendin net gesproken en ze gaat me eens even de kneepjes van het vak leren!

Als je nog tips hebt straks dan hou ik me aanbevolen. Ben nog geen internetshopexpert.
haha is goed! Maar ik kan haar ook nooit bijbenen! Ze is zo'n gewiekste snelle jelle!
Hahaha, ja sommige mensen hebben dat op een of andere manier van nature ofzo...
de rotzakken Maar als ik een goede tip heb laat ik het je ( op de een of andere manier die mij niet duidelijk is) weten!
Ik hang altijd in bij dit topic rond, mocht je me zoeken

Nachtbrakers verzamelt u: deel 18!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven