Een Slimme Meid levert wel eens strijd

02-01-2011 15:59 2497 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met het consultatiebureau, met de NS, met familie. Met nagerechten die maar niet willen lukken, of voorgerechten, of soep. Met de vloerhoer, de badkamerhoer en de keukenhoer. Met Slimme Mannen die midden in het schrijven van een OP Echt NU op de computer moeten, want Heel Belangrijke Missie bij computerspel . Met spuitluiers en wapperende armpjes.

En ook wel eens met zichzelf. Gewoon omdat niks wil zoals jij het wilt. Maar vooral omdat jij niks wilt. Behalve dan de hele kamer verbouwen, per direct op vakantie gaan en winterslaap houden. Of gewoon even stevig knuffelen met die vent op de bank. Liefst met een bakje verse applecrumble erbij. Jammer dat die dus net mislukt is.

En zo gaan wij, de Slimme Meiden, met positieve gedachten en stevige tred het nieuwe jaar in. Een jaar waarin we weer hopen op blije bevruchtingen, fijne bevallingen en heel veel Slimme Kinderen.

Lees mee, sluit je aan en kom af en toe eens wat omtrappen. Ik hou van jullie!
eerstes!

Mooie OP Irrab.
Heel mooi Irrab

Ook een bak, ben er de hele dag niet, ververs, zie nieuwe topic en ben eerstes
Irrab ik vind hem echt briljant!

Maarre... blije bevruchtingen
Geweldig gedaan Irrabje
quote:irrab schreef op 02 januari 2011 @ 15:59:

Behalve dan de hele kamer verbouwenHuh? Hoe wist jij dat ik hier een tekening heb liggen voor een te verbouwen badkamer, en een opnieuw in te richten tuin, en een plan voor een open haard in de woonkamer?? ( Tja, je moet toch wat als je hele gezin ziek op bed ligt)
quote:Supersmollie schreef op 02 januari 2011 @ 16:05:

Irrab ik vind hem echt briljant!

Maarre... blije bevruchtingen Wees blij dat ik niet voor blije bevallingen heb gekozen
Happy New Topic & happy new year Slimmies!!!

Ook in dit topic/jaar kom ik zeker af en toe eens aanwaaien.

Enne... dat blije bevruchten staat bovenaan mijn 'goede voornemens- lijstje'
quote:Dhelia schreef op 02 januari 2011 @ 16:08:

[...]

Huh? Hoe wist jij dat ik hier een tekening heb liggen voor een te verbouwen badkamer, en een opnieuw in te richten tuin, en een plan voor een open haard in de woonkamer?? ( Tja, je moet toch wat als je hele gezin ziek op bed ligt)

ik bedoelde verbouwen iets minder constructief.

Klinkt trouwens wel heel goed, nieuwe badkamer en open haard. Denk je dat het ook gaat gebeuren?
quote:irrab schreef op 02 januari 2011 @ 16:09:

[...]

Wees blij dat ik niet voor blije bevallingen heb gekozen
quote:Kokette_Suzette schreef op 02 januari 2011 @ 16:09:

Happy New Topic & happy new year Slimmies!!!

Ook in dit topic/jaar kom ik zeker af en toe eens aanwaaien.

Enne... dat blije bevruchten staat bovenaan mijn 'goede voornemens- lijstje' *high-fived krokette-suzette* ditto
Ik vond dat bevruchten best een blije bezigheid.

Jammer van de huidige strijd met mijn parasiet buikbewoner veranderingen in mijn lijf, vooral het gedeelte dat het allemaal zeer doet. Is er nog mislukte appelcrumble?
Hmmmm, wat zou ik nu trek hebben in een kroketje. Of een bitterballetje.

Bedankt Suzette.
O, maar wat ik eigenlijk wilde vragen: kun je ook zelfrijzend bakmeel gebruiken voor kruimels op je appels? Alle bloem in mijn bak-bak bleek ruim over datum.. Ik heb wel nog suiker, kaneel, boter, appels en havermout. En zelfrijzend bakmeel dus.
quote:Mevrouwdekees schreef op 02 januari 2011 @ 16:12:

Ik vond dat bevruchten best een blije bezigheid.

Jammer van de huidige strijd met mijn parasiet buikbewoner veranderingen in mijn lijf, vooral het gedeelte dat het allemaal zeer doet. Is er nog mislukte appelcrumble?Nog niet, maar ik ben ermee bezig. Verder heb ik absoluut niks zinnigs te zeggen over die pijntjes, maar ik vermoed dat dat allemaal wel weer overgaat. En vervangen wordt door andere ongemakken *maakt alvast heel veel applecrumble voor de komende 9 maanden*
bak-bak

In navolging van de tomtom?
In je bak-bak Je bent echt goed vandaag Irrab. Zelfrijzend bakmeel lijkt mij prima, dat is toch gewoon meel met bakpoeder erbij? En anders havermout?
quote:irrab schreef op 02 januari 2011 @ 16:18:

[...]

Nog niet, maar ik ben ermee bezig. Verder heb ik absoluut niks zinnigs te zeggen over die pijntjes, maar ik vermoed dat dat allemaal wel weer overgaat. En vervangen wordt door andere ongemakken *maakt alvast heel veel applecrumble voor de komende 9 maanden*

doe maar niet, want dan is het alweer bedorven.

Enne, huh? Heb ik iets gemist?
Ik vermoed dat het ook allemaal wel weer over gaat. Maar ik ben er een beetje klaar mee vandaag. Ik heb geen verstand van appelcrumble Irrab, maar ik kan even het recept van mijn vader opzoeken die maakt retegoeie appeltaarten en doet dat ook graag snel en makkelijk en niet te precies.
was het maar zo! Wij hebben op een gegeven moment last van muizen gehad. En nadat ze zich door de deur van de voorraadkast hadden geknaagd en van alle chocola en koekjes etc een hapje hadden genomen, hebben we alles in plastic bakken opgeborgen. Ik plastic bakken.
quote:irrab schreef op 02 januari 2011 @ 16:11:

[...]

ik bedoelde verbouwen iets minder constructief.

Klinkt trouwens wel heel goed, nieuwe badkamer en open haard. Denk je dat het ook gaat gebeuren?Ik heb goeie hoop voor de open haard, want die wil Man ook. En de parketvloer moet toch al opnieuw geschuurd worden, dus dan kan dat allemaal in één keer (en de muren gestuct). De badkamer is een projectje voor als we toevallig eens de staatsloterij winnen. En de tuin is een gevalletje 'heel erg nodig maar geen prio' dus daar moet ik nog van bekijken in hoeverre we dat een beetje low budget kunnen doen.
Kweetwel heeft ontdekt wat oog om oog tand om tand betekent... ik poets haar neus (vindt ze hoogst irritant), vervolgens trekt zij aan mijn haar...

Ik geloof dat ik het nut van die moederkapsels begin te snappen. Niet dat ik ga capituleren hoor
quote:Supersmollie schreef op 02 januari 2011 @ 16:21:

[...]

doe maar niet, want dan is het alweer bedorven.

Enne, huh? Heb ik iets gemist?

Neuh, niks gemist hoor. Au contraire. Anders zou ik hier wel even de blijde bevruchte uit zitten hangen

En de applecrumble was voor Kees. Ik ben nou toch (bijna) bezig.

Ik denk dat ik een mix van bakmeel en havermout doe. Barry verwacht er toch al niks van, dus dan kan het alleen maar meevallen
Zelfrijzend bakmeel kan volgens mij prima. Zou er wat havermout door doen, is meestal wel lekker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven