Geld & Recht alle pijlers

We vrekken hier verder ! :-)

06-10-2010 14:31 3013 berichten
Gratis tips, advies en goede raad.

Vrekkendames, en een enkele vrekkenheer ( ? ) stellen hun diensten gratis beschikbaar.

Iedereen is welkom !!!
Pas op, straks leest ze dat als een tip...

't is maar goed dat de strippenkaarten zijn afgeschaft!
Alle reacties Link kopieren
quote:peecee schreef op 03 januari 2011 @ 11:55:

Postzegels?? Nog nooit gekocht gewoon een oude erop, en mijn post komt overal aan......

TNT bezorgt altijd alles, ook zonder postzegels of met te weinig porto, maar de ontvanger moet dan wel de boete betalen; beetje aso om een ander daar dan mee op te zadelen.

Wat ik wel doe is postzegels die niet zijn afgestempeld opnieuw gebruiken; vooral als het veel postzegels op 1 envelop waren gebeurt dat nogal eens, en dan kan ik ze toch echt niet weggooien.
Dames ik wist niet dat vrekkers ook azijnpissers waren.......

Tjeempie zeg....wat een ophef.
quote:peecee schreef op 03 januari 2011 @ 17:18:

Ogotogotogot, hier was ik al bang voor, dat je zo zou reageren.

Daarom probeerde ik het nog een beetje postief en neutraal te formuleren.

Weinig ophef, maar wat jij beschrijft is gewoon niet echt de gedachte achter dit topic.

Kun je ook wel een knoop ergens van afrukken, en dan om korting vragen.

Met andere woorden, wat jij in je post schreef, komt gewoon niet zo integer over.

Dat je nu zelf zo zuur reageert, tja...
quote:nogeensdan schreef op 03 januari 2011 @ 13:20:

En inderdaad welkom schouderklopje!Dank. Ik kan trouwens niet dagelijks hier schrijven. Hoop dat dat niet erg is.
Ik heb weer 4 potten pastasaus ingeslagen bij appie. En 2 cote d'or chocoladeblokken. Ben dan wel een vrek, maar hou nog steeds wel van dat wat goed en lekker is. Dus mij zal je niet snel supergoedkope chocola zien kopen. Da's meer hagelslag in chocolade vorm en dat lust ik niet haha. Dan liever geen chocola.

Heb dit jaar mijn tandartsverzekering stopgezet met het idee geld te besparen. Ik was bij mijn controles per keer nooit meer dan 17,50 kwijt (sta binnen 1 min. weer buiten). Vond het zonde om me dan te verzekeren.
Ohja, ik heb me afgelopen week ingeschreven bij een of andere groupon site, die elke dag een nieuwe aanbieding doen in de stad waar je (vlakbij) woont. De ene keer kan je voor de helft een abo nemen op psortschool, dan kun je weer voor de helft sushi eten in een bepaald restaurant in de stad, etc.
quote:schouderklopje schreef op 03 januari 2011 @ 20:40:

[...]

Dank. Ik kan trouwens niet dagelijks hier schrijven. Hoop dat dat niet erg is.

Helaas Schouderklopje, nu wordt je geroyeerd...

Ik heb ook de Groupon nieuwsbrief, ga binnenkort een keer Ethiopisch eten (2 voor de prijs van 1), bij een bezoek aan Amsterdam waar ik met een reisgenoot naar het Tropenmuseum ga. Mét onze museumjaarkaart
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Dat Groupon klinkt wel interessant, daar ga ik ook eens bij kijken.

Ik heb ook wel eens gedacht om de tandartsverzekering stop te zetten, maar ik ben bang dat ik eens een keer echt iets nodig heb zoals kronen of bruggen. En dat wanneer ik me dan weer wil bij verzekeren dat ik dan een keuringsrapport moet overhandigen.
Ik had echt niets aan dat Groupon, misschien zit ik in de verkeerde regio ? (Groningen).

Bij FBTO hoef je geen keuringsrapport te overhandigen als je weer een tandartsverzekering wilt, en als je gewoon elk jaar naar de tandarts gaat is dat ook nergens voor nodig.

Ter indicatie van de kosten:

http://www.nmt-praktijkwe ... NMT/Patiententarieven.pdf
Ik heb al 5 jaar geen tandartsverzekering, dus geen 1000 euro premie betaald, wel 250 euro in 5 jaar aan controles/tandsteen, dus het is gewoon een rekensommetje.
ik zou heel graag willen dat ik dat risico kon nemen met die tandartsverzekering.. ben ooit gevallen op straat, vol met mijn gebitje op de klinkers, sindsdien is het een ramp! :( Maar ik ben collectief verzekerd via de werkgever en aangezien ik zometeen van baas verander (hoop ik) ga ik ook eens rondkijken aan het eind van dit jaar voor volgend jaar. (beetje vooruitkijkend). Ik denk dat het inderdaad een hoop geld kan schelen.

Heb me net ook even geabonneneerd op die groupon. Ben benieuwd of er wat leuks tussenzit.
Ik had laatst een hele mooie aanbieding van Groupon voor een nieuwe yoga studio bij mij in de buurt: ik wilde graag gaan yoga-en, maar alles is heel duur. Op deze manier kan ik er toch voordelig (4 euro per les!) van genieten!

Er zaten toevallig twee unox codes bij m'n worst (voor blond servies):

7W3WP-9KL43-QJFK7.

H93KR-CCPCW-M3QCT

Verder ben ik helemaal uit m'n dak gegaan bij de Dirk vd Broek, waar ze hele voordelig aanbiedingen hebben deze week en ook vooral gezonde dingen. Zoals 2 zakken hutspotgroenten voor 1 euro, bekertjes snackgroenten (vind ik eigenlijk bullshit, maar omdat het nu zo goedkoop was toch wat meegenomen) voor 1 euro p/s, allemaal Andrélon shampoos en conditioners voor 1 euro p/s en bio tartaar 1.19 voor 100 gr, mango's 2 voor 1 euro (maar bij mijn filiaal hard, dus laten liggen), grote zak spinazie voor 1 euro. Nouja, hele fijne gezonde producten dus, ik helemaal blij! Heb nog genoeg aardappels liggen van de vorige 2 halen 1 betalen actie bij de Ap, dus ik eet weer gezond & goedkoop deze week! Zal ook eens bij het hamsteren kijken.

O, en er zijn nog NS dagkaarten bij de HEMA voor 13 euro, echt de moeite waard!

precies, want als we azijn pissen, hoeven we het niet te kopen.

Maar jij vindt stelen en oplichten dus okay? Ga je dan ook niet zeuren als je zelf eens bestolen wordt?
Da's weer wel anti vrekkerig he , om dingen te gaan kopen die je anders nooit zou kopen Soulfighter? Omdat het zoooooo goedkoop is (kan zelf ook vaak moeilijk de verleiding weerstaan hoor).
quote:schouderklopje schreef op 03 januari 2011 @ 23:39:

Da's weer wel anti vrekkerig he , om dingen te gaan kopen die je anders nooit zou kopen Soulfighter? Omdat het zoooooo goedkoop is (kan zelf ook vaak moeilijk de verleiding weerstaan hoor).2 berichten op 1 dag Schouderklopje, dus dan hoef je morgen niet hoor
quote:himalaya schreef op 04 januari 2011 @ 07:56:

[...]

2 berichten op 1 dag Schouderklopje, dus dan hoef je morgen niet hoor

Azijnpissers? Doe even normaal. Je krijgt hier tamelijk vriendelijk geformuleerde reacties op je bericht met nogal kwalijke inhoud. Wat je doet is namelijk diefstal. Niks meer en niks minder.
Ik ben vanwege de tandarts inderdaad bang dat ik een keer val en het dan nodig heb. Mijn schoonzusje was vorig jaar iets van 1500 euro kwijt vanwege 1 rotte tand.

Ik zit bij de Friesland, en daar hebben ze wel aangegeven dat als ik het nu stopzet, ze waarschijnlijk wel een rapport gaan vragen als ik weer een verzekering wil. Ik kan daar niet weg, want het is de enige verzekering (voor zover ik gevonden heb) die acné behandeling bij volwassenen vergoed.

Ik ga vandaag ook boodschappen doen, ook maar even lekker vrekken...is al even geleden met die feestdagen. Ik shop tegenwoordig wel veel meer bij de Lidl. Kan steeds beter alle producten vinden. Ik sta er nog steeds af en toe versteld van wat ze allemaal hebben.

Wij hebben altijd 30+ kaas nodig, en dan hebben we die van Milner. Dat is zo duur voor zo weinig. Omdat het zo duur is gebruiken we het ook maar heel weinig. Ik heb even zitten rekenen, maar ik kan beter plakjes kopen bij de Lidl en aparte geraspte kaas (ik gooi vaak kaas over mijn overschotels).
Tinkeldel, Milner is nu 2de gratis, bij AH.

Dat Groupon he, hoe werkt dat precies? Iets met als meer mensen hetzelfde willen iets groot inkopen, toch?

Ik wil wel Pilates doen, maar dat is zo duur... Iemand daar tips voor, een goede maar goedkopere sportketen ofzo? Of een goede dvd?
Janna, je krijgt van Groupon aanbiedingen in de plaatsen die jij hebt aangegeven (en soms is het landelijk). Jij kunt dan die aanbieding kopen voor de prijs die staat vermeld. Het bedrag wordt direct afgeschreven, maar mocht het toch niet doorgaan (er staat een minimaal aantal mensen vermeld die mee moeten doen) dan krijg je het teruggestort.
Vanuit vrekken oogpunt afgelopen weekend alvast onze zomervakantie geboekt, lekker naar de zon in augustus. Konden alleen in het hoogseizoen (en dan ook de duurste weken) dus hebben een goedkope bestemming uitgekozen zelf ticket geboekt en los hotel. Daar kunnen we zelf bepalen wat we uitgeven maar de dure uitgave voor de vakantie is dan in ieder geval alvast gedaan!
quote:Janna_ schreef op 04 januari 2011 @ 09:45:

Ik wil wel Pilates doen, maar dat is zo duur... Iemand daar tips voor, een goede maar goedkopere sportketen ofzo? Of een goede dvd?Al aan YouTube gedacht? Daar staan heel veel instructievideo's op! Verder een oefenmatje (Hema heeft ze geloof ik voor een tientje) en een spiegel om je houding te controleren want een goede uitvoering van een oefening staat of valt met de techniek.
Janna: dank je wel. Maar ik denk niet dat ik ga kopen, we eten eigenlijk maar heel weinig kaas. En die blokken zijn zo snel op. Ga lekker plakjes bij de Lidl halen.
quote:SuperCow schreef op 04 januari 2011 @ 10:30:

Al aan YouTube gedacht? Daar staan heel veel instructievideo's op! Verder een oefenmatje (Hema heeft ze geloof ik voor een tientje) en een spiegel om je houding te controleren want een goede uitvoering van een oefening staat of valt met de techniek.

Daar had ik nog niet aan gedacht! Dank je!

Matje heb ik wel. Heb ook al wel een paar keer les gehad, maar nog niet zo vaak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven