mijn vriend heeft vieze gewoonten !!!

12-01-2007 19:10 566 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ben erachter gekomen dat mijn vriend een aantal vieze gewoonten erop nahoudt!

We hebben nu 8 jaar een relatie, waarvan 4 samenwonend. Al snel kwam ik er bijvoorbeeld achter dat hij zijn onderbroeken dágen lang aanhoudt. Als ik er dan wat van zeg, vindt hij het onzin. Ik ben er ook achter gekomen dat hij soms deze gedragen onderbroeken terug legt in de kast. Bij het pakken van een 'schone' onderbroek de volgende ochtend, lijkt het dan voor het oog van mij dat 'ie een schone aantrekt...

Verder zit ik met nog een minder frisse gewoonte van hem. Hij plast in de wasbak op onze badkamer! We hebben een kleine badkamer waar helaas geen toilet geïnstalleerd kan worden. Wanneer hij naar het toilet moet, die dus beneden is, neemt hij doodleuk de wasbak. Ook dit begon me op te vallen bij het schoonmaken van de badkamer. Spatten en vlekken. Natuurlijk heb ik hem hier wel eens op aangesproken, maar begint dan te lachen met de opmerking dat het uiteindelijk in hetzelfde putje riool terecht komt... Lekker fris als je je daarna nog moet wassen.

Ik ga ervan uit dat wij vrouwen meer fatsoen hebben qua hygiëne, maar dit steekt mij al maaaanden. Zijn er meer vrouwen die dit soort slechte gewoonten meemaken met hun vriend/man? Hoe lossen jullie dit op? Ik ben het zat !!

Hahaha! Dank jullie wel voor dit superleuke topic. Ik pies mezelf zowat onder van het lachen. (Hoe toepasselijk?)

Hij doet mij denken aan m´n ex die was ook zo´n viespeuk en ik geloof met recht te beweren dat hij erger is dan de TO.

Zo zeg, ben ik even blij dat ik vrijgezel ben!

- Hij poetste dagen z´n tanden niet (en durfde dan soms met z´n stinkmuil ook nog om een kusje te vragen)

- Droeg onderbroek meerdere dagen

- Heeft weleens m´n bed ondergekotst

- Kotste altijd de wc onder en liet mij het dan schoonmaken

- Als ik het bed verschoonde zaten daar altijd remstrepen in net zoals in zijn ondergoed.

- Voordat hij ging douchen veegde hij nog even extra zijn kont af want dat deed hij niet goed genoeg nadat hij gepoept had

- Als hij gegeten had lag er een ´krans´ van eten om z´n bord en op de grond (wat ik op moest ruimen)

- Hij dronk direct uit het pak (stiekem achter mijn rug) en zette dat weer terug in de ijskast.

Deze ´prijs´ staat ook aangekondigd op ´relatieplanet´, gelukkig heeft hij er zo´n idiote foto bij staan dat ik niet denk dat iemand er ooit op gaat reageren.
OMG wat erg. Mijn vriend zou dat dus echt nooit doen he. *bedenk weer even hoe blij ik met m ben*. Ranzig man. Ik zou na een paar dagen al eisen dat hij schoner zou worden of op zou rotten. Gaaatver. :|
He Chantal,

Tuurlijk zijn er meer mannen met vieze gewoonten. Die kunnen we je best vertellen om je een hart onder de riem te steken maar ja...hij gaat over jouw grenzen. En in de wasbak pissen dat blijf ik toch een stuk smeriger vinden dan een man die scheten laat. Jullie wonen samen en je moet hier heel goed over gaan praten.
quote:

Hahaha! Dank jullie wel voor dit superleuke topic. Ik pies mezelf zowat onder van het lachen. (Hoe toepasselijk?)

Hij doet mij denken aan m´n ex die was ook zo´n viespeuk en ik geloof met recht te beweren dat hij erger is dan de TO.

Zo zeg, ben ik even blij dat ik vrijgezel ben!

- Hij poetste dagen z´n tanden niet (en durfde dan soms met z´n stinkmuil ook nog om een kusje te vragen)

- Droeg onderbroek meerdere dagen

- Heeft weleens m´n bed ondergekotst

- Kotste altijd de wc onder en liet mij het dan schoonmaken

- Als ik het bed verschoonde zaten daar altijd remstrepen in net zoals in zijn ondergoed.

- Voordat hij ging douchen veegde hij nog even extra zijn kont af want dat deed hij niet goed genoeg nadat hij gepoept had

- Als hij gegeten had lag er een ´krans´ van eten om z´n bord en op de grond (wat ik op moest ruimen)

- Hij dronk direct uit het pak (stiekem achter mijn rug) en zette dat weer terug in de ijskast.

Deze ´prijs´ staat ook aangekondigd op ´relatieplanet´, gelukkig heeft hij er zo´n idiote foto bij staan dat ik niet denk dat iemand er ooit op gaat reageren. :o Deze ex zou verplicht altijd alleen moeten blijven, wat een goorlap!!!!
Hoe lang heb je het eigenlijk met hem uitgehouden????
:D
Ik heb het niet lang uitgehouden met hem, even denken hoor:

20 maanden om precies te zijn.
quote:

quote: mylenevalerie reageerde

quote: Lourdes reageerde

quote: dogcrazy reageerde

Zowel het wasbak plassen als het onderbroekenverhaal zouden bij manlief niet opkomen, manlief zoekt net zolang door in de wasmand tot ie een schone boxer aantreft.......2 dagen of langer dezelfde is er echt niet bij en vies terug leggen in de kast.......geen denken aan, vind het echt absurd.

Dit begrijp ik niet helemaal....in onze wasmand ligt alleen vuile kleding. Dus mijn man gaat daar niet op zoek naar een schone boxer! Die liggen nl. "gewoon" in de kast.....  de wasmand met schone was die nog niet keurig gevouwen in de kast is gelegd!:PZo raar is het niet hoor. Ik heb ook regelmatig een mand met was staan waar ik gewoon nog niet aan toegekomen ben. En ja, soms moet vriend daar in duiken voor schonen boxers en sokken. Niet iedereen heeft elke dag tijd voor het strijken en wegvouwen van de was, maar een was doen, is zo gebeurd.
Chantal heb je nog actie ondernomen?
quote:

Ik heb het niet lang uitgehouden met hem, even denken hoor:

20 maanden om precies te zijn. 19 maanden en 29 dagen teveel m.i.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Hallo dames,

jee wat een leuke topic. Heb buikpijn van het lachen...ga vooral door met deze reacties....maarre...Chantal smerig ist wel...
Ja ik weet het en je hebt helemaal gelijk hoor. Ik heb een zoon van die viespeuk en dat is de reden dat ik langer bij hem ben gebleven ben dan goed voor me is, maar ik heb nog steeds spijt dat ik niet veel eerder ben gegaan.
quote:Ja ik weet het en je hebt helemaal gelijk hoor. Ik heb een zoon van die viespeuk en dat is de reden dat ik langer bij hem ben gebleven ben dan goed voor me is, maar ik heb nog steeds spijt dat ik niet veel eerder ben gegaan.Leer je zoon maar overdreven alle hychiene regeltjes. Te schoon kan je niet zijn.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Mijn zoon was pas 10 maanden toen we uit elkaar gingen dus die heeft gelukkig niets meegekregen van het vreemde en vieze gedrag van zijn vader.
quote:Mijn zoon was pas 10 maanden toen we uit elkaar gingen dus die heeft gelukkig niets meegekregen van het vreemde en vieze gedrag van zijn vader.Hopelijk heb je geen co-ouderschap met dit vieze mannelijke exemplaar.....
Het is een beetje een lang verhaal maar het komt erop neer dat ik in Spanje woon, hij in Nederland en dat hij niet geinteresseerd is in z´n zoon, hij wil hem zo iedere 4 maanden zien (eigen keuze niet de mijne) en verwacht dan dat wij voor hun naar Nederland vliegen, hij is te beroerd om hierheen te komen.
p.s. Ik ga binnenkort terug naar Nederland en voorzie grote problemen tegen die tijd en weet bij god niet wat ik eraan kan doen.
quote:Het is een beetje een lang verhaal maar het komt erop neer dat ik in Spanje woon, hij in Nederland en dat hij niet geinteresseerd is in z´n zoon, hij wil hem zo iedere 4 maanden zien (eigen keuze niet de mijne) en verwacht dan dat wij voor hun naar Nederland vliegen, hij is te beroerd om hierheen te komen.Je wilt je zoon natuurlijk zijn vader niet ontzeggen, maar als hij niet geinteresseerd is in zijn zoon waarom verwacht hij dan toch dat jullie elke 4 maanden naar Nederland afreizen??

Ik zou er mijn vraagtekens bij hebben en nog eens achter mijn oren krabben of dit wel de juiste manier is. Maar goed, dit is een beetje off-topic.
Nog even offtopic: Ik weet het...
Dag dames,

Het is zover. We hebben nu fikse ruzie gekregen vanmorgen. Hij is nu de deur uit, vandaar dat ik nu pas iets schrijf. Ik ben vanmorgen wat vroeger opgestaan dan hij en de nodige voorbereidingen getroffen: ik heb zijn tandenborstel in de wcpot gelegd! Dat vond 'ie NIET leuk! Toen kregen we onenigheid over dit en werd hij nog bozer toen ik vertelde dat er meerdere vrouwen zijn op 'een forum' die het onsmakelijk vinden. Nu denkt hij dat dat er een hetse gehouden wordt tegen hem. In zijn woede-uitbarsting kwamen er nog meer gewoonten aan het licht. Zo vertelde hij dat hij soms ook uit zijn neus eet, z'n geslacht nooit afdept na het plassen, zijn handen nooit wast na een grote boodschap en ook aan zijn sokken ruikt om na te gaan of ze nog een dagje kunnen. Nu ik er zo over nadenk, zijn er nog wel meer dingen die me storen aan hem. Zo laat hij de wcbril altijd omhoog staan, plast vaak over/op de rand, laat vieze winden in bed, terwijl ik tegen zijn rug aan lig te slapen, snuift en spuuwt zijn roggels terwijl het hem uitkomt en laat ook haren achter in het doucheputje. Met een reactie van 'zo, daar zijn we ook weer vanaf' of 'ik zal die broeikasgassen eens een handje helpen' gaat hij lachend vrolijk verder...

We hebben nu onenigheid en hij is nu sporten. Als klap op zijn vuurpijl van woede heeft 'ie straks zitten poepen (ja, wel gewoon op het toilet), en expres niet doorgetrokken. Ligt daar zo'n dampende drol in de pot. Waarschijnlijk om míj weer terug te pakken! Ik zit er nu over na te denken om onze vrienden te vragen wat ze van hem denken. Misschien is hij daar gevoeliger voor dan dat ik (samen met jullie) er iets van zeg.

De smeerlap!

Getverdemme! Weet je zeker dat je die viezerik nog wel wil?
Volgens mij kun je beter een advocaat bellen en dan een schoonmaakbedrijf op zijn kosten. Effe grondig er de bezem doorhalen.
Heb het hele topic even door zitten lezen (ontbijt smaakte opeens niet meer zo ), het is helemaal niet zo'n straf om vrijgezel te zijn. Moest wel lachen om de wraakactie van vriend van Chantal. Had hij zijn tandenborstel rechtop in de drol gestoken? 

Chantal: hoe zou jij het vinden als je vriend jouw vieze gewoontes bij jullie vrienden aan zou kaarten? Ik zou not amused zijn en dan heb ik mezelf nog heel netjes uitgedrukt.

Volgens mij is het gewoon een kwestie van dingen tegen elkaar afwegen. Wegen al zijn goede eigenschappen op tegen die paar (hele) slechte? Geen mens is perfect, alleen moeten de goede eigenschappen de slechte compenseren. Anders je conclusies trekken en wegwezen bij hem.

Succes met het uitpraten van de ruzie!
quote:Dag dames,

Het is zover. We hebben nu fikse ruzie gekregen vanmorgen. Hij is nu de deur uit, vandaar dat ik nu pas iets schrijf. Ik ben vanmorgen wat vroeger opgestaan dan hij en de nodige voorbereidingen getroffen: ik heb zijn tandenborstel in de wcpot gelegd! Dat vond 'ie NIET leuk! Toen kregen we onenigheid over dit en werd hij nog bozer toen ik vertelde dat er meerdere vrouwen zijn op 'een forum' die het onsmakelijk vinden. Nu denkt hij dat dat er een hetse gehouden wordt tegen hem. In zijn woede-uitbarsting kwamen er nog meer gewoonten aan het licht. Zo vertelde hij dat hij soms ook uit zijn neus eet, z'n geslacht nooit afdept na het plassen, zijn handen nooit wast na een grote boodschap en ook aan zijn sokken ruikt om na te gaan of ze nog een dagje kunnen. Nu ik er zo over nadenk, zijn er nog wel meer dingen die me storen aan hem. Zo laat hij de wcbril altijd omhoog staan, plast vaak over/op de rand, laat vieze winden in bed, terwijl ik tegen zijn rug aan lig te slapen, snuift en spuuwt zijn roggels terwijl het hem uitkomt en laat ook haren achter in het doucheputje. Met een reactie van 'zo, daar zijn we ook weer vanaf' of 'ik zal die broeikasgassen eens een handje helpen' gaat hij lachend vrolijk verder...

We hebben nu onenigheid en hij is nu sporten. Als klap op zijn vuurpijl van woede heeft 'ie straks zitten poepen (ja, wel gewoon op het toilet), en expres niet doorgetrokken. Ligt daar zo'n dampende drol in de pot. Waarschijnlijk om míj weer terug te pakken! Ik zit er nu over na te denken om onze vrienden te vragen wat ze van hem denken. Misschien is hij daar gevoeliger voor dan dat ik (samen met jullie) er iets van zeg.

De smeerlap!

:o Dit heerschap komt dicht in de buurt van die van angie73!!

Ben ik even blij dat ik single ben.....
Ik ben bang dat je hem nu op zijn pik hebt getrapt, maar ik begrijp je actie goed hoor. Als je nog met hem verder wil zou ik inderdaad zijn vrienden er niet bij betrekken......

Het getuigd mijns inziens van weinig respect naar jou toe, vooral om scheten te laten als jij achter zijn rug knus ligt te slapen...gatver.

Het is kinderachtig gedrag om het zo op te lossen. Je kan beter een goed gesprek met hem aangaan. Geef aan wat jij vervelend vindt en laat hem met oplossingen komen. Als hij zijn gedrag niet wil aanpassen neem jij maatregelingen, de dingen die jij altijd voor hem deed laat je dan achterwegen, blijf aangeven dat je je gekwetst voelt en dat je dacht dat je actie (de tandenborstel in het toilet leggen) zou werken.

Maar dat dit toch niet zo'n goed idee was, omdat je daarmee hetzelfde deed als hij bij jou respectloosheid (en dat heeft hij gevoeld, vandaar die woede!).

Liefde en respect moet van twee kanten komen, dat kan je tegen hem zeggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven