IP ban?

05-01-2011 10:27 114 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_88635 wijzigde dit bericht op 13-01-2011 09:12
Reden: laat maar.
% gewijzigd
of je werk heeft een netnanny geïnstalleerd zodat je niet op bepaalde sites kan komen.

(ze betalen je immers niet om te forummen)
heb je fok al een mailtje gestuurd?
Goed mogelijk dat je een ban hebt. Je had al een ban, vervolgens ga je een extra account aanmaken wat niet mag (= kloon) en daar staat ook een ban op. Kon je niet wachten tot je ban ongedaan werd gemaakt of heb je je dusdanig misdragen dat je een levenslange ban hebt gekregen?
Waarom mail je de moderators/beheerders niet van de site? Die kunnen je meteen antwoorden wat er aan de hand is.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Wat is je nick en de topictitel? Kijk ik even voor je
* vraagt zich af hoe tokkie je moet zijn om op Fok! een ban te krijgen*

wat hebbie gedaan TO
meld het ff door dan Avondzon
Hebbie ook een ban daar Tutt?
Nee natuurlijk niet! Ik heb er niet eens een account
Weet iemand waar die foutmelding voor staat?
Fok is :puke: dus je mist er niks aan. Je kunt beter wat nuttigs doen
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 05 januari 2011 @ 10:42:

* vraagt zich af hoe tokkie je moet zijn om op Fok! een ban te krijgen*

wat hebbie gedaan TO
quote:lufluf schreef op 05 januari 2011 @ 10:49:

Weet iemand waar die foutmelding voor staat?Ja, voor jouw stouterigheid... wat hebbie gedaan dan
Het is een time-out fout (vertraging), kan voorkomen door een firewall, als je vaker deze problemen hebt zou je even kunnen overleggen met je interne IT afdeling.
En volgens mij betekend het gewoon dat de server van Fok er af ligt. En als dat alleen voor jou het geval is... dan heb je iets Heul Ergs gedaan.
Goeie tip Guin....

Zeg mannen van de techniek, ik weet dat ik eigenlijk moet werken maar ik wil graag even Fokken.... wat is er loos?
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 05 januari 2011 @ 10:57:

Goeie tip Guin....

Zeg mannen van de techniek, ik weet dat ik eigenlijk moet werken maar ik wil graag even Fokken.... wat is er loos?

De mannen van de techniek kunnen soms best een verzetje gebruiken

O, en als je twijfelt of het aan een site ligt of aan jou kun je altijd deze link proberen:

http://www.downforeveryoneorjustme.com/

(Die tip kreeg ik een keer -hoe ironisch- op het fok-forum toen de viva site eruit lag )
whoeahahahaha die naam van die site hahahaha
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 05 januari 2011 @ 10:56:

En volgens mij betekend het gewoon dat de server van Fok er af ligt. En als dat alleen voor jou het geval is... dan heb je iets Heul Ergs gedaan.

is het mogelijk dat de server er alleen voor mij af ligt dan?

maar dat zou betekenen dat heel het bedrijf (mijn collega's etc.) niet meer op fok kunnen! of niet?

En is het ook mogelijk dat de server er tijdelijk af ligt en het aan Fok ligt?

Of heeft mijn bedrijf het geblokkeerd?

Ik fok al best lang tussendoor, nog nooit gezeik gehad op het werk...

Over die ban: ze vonden dat ik kuttopics opende, ik was mega-onzeker en zat met een aantal problemen, en ik had een kloon aangemaakt waarmee ik topics opende om interessante discussies uit te lokken, waarmee ik niemand beledigd heb...

Ze vonden me alleen irritant denk ik. Ik had ook veel van dezelfde soort onzekere topics.

Gisteren voor het eerst met het verhaal naar buiten gekomen dat mijn jeugd erg kut is geweest en mijn ouders mij eigenlijk altijd als stront hebben behandeld, tegen het randje van mishandeling, en ik zit er erg mee. Maar ze zijn zo streng, en alles wat ik doe op dat forum, ook al gedraag ik me normaal, ze flikkeren het gelijk weg.

Het is heel gemeend vind ik, want ik ben echt geen naar persoon en ja, soms had ik onzin topcis, maar de meesten mensen vonden het wel interessant

ik snap het gewoon niet meer.

het was een oneindige ban , Hun uitleg was dat ze zich teveel met mijn topics hadden moeten bezig houden, die overigens over onzekerheid, jongens, uiterlijk, liefde, waarom dit, waarom dat? etc. gingen....

maar ik kon nog wel gewoon op de site komen (alleen niet posten) dus waarom nu ineens niet meer?

en als ik een kloon had werd die gewoon in de prullebak gegooid, verder niks, ook geen IP ban ofzo... dus dit is heel raar en 'sudden'.
Ja, IP ban dus.

It's just you. http://forum.fok.nl is up.
Waarom staat er dan bij de foutmelding dat het aan de firewall ligt?
quote:lufluf schreef op 05 januari 2011 @ 11:04:

Ja, IP ban dus.

It's just you. http://forum.fok.nl is up. it's just you hahahaha sorry
quote:lufluf schreef op 05 januari 2011 @ 11:04:

Ja, IP ban dus.

It's just you. http://forum.fok.nl is up.Nee. Even over down for everyone or just me : je kunt daar checken of het aan jou ligt of aan de site. In dit geval ligt het dus aan jou. Maar er kunnen nog verschillende dingen aan de hand zijn bij jou. Je firewall, een instelling van je browser of weer iets anders, dat, of inderdaad een IP-ban.

Als je idd een IP-ban hebt kun je checken door te corresponderen met de mods van FOK.
wat moet ik nu doen? Mijn persoonlijke problemen staan daar op dat forum, ik wilde mijn OP verwijderen en dat kan alleen binnen 24 uur. Ik vind het echt heel kut, wat is dit waardeloos.

Echt, er is daar een admin die de pest aan mij heeft. Echt zo'n onvergefelijk mens. Ik heb helemaal niks ergs gedaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven