IP ban?

05-01-2011 10:27 114 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_88635 wijzigde dit bericht op 13-01-2011 09:12
Reden: laat maar.
% gewijzigd
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 05 januari 2011 @ 11:28:

Het is niet onrechtvaardig, bij het aanmelden ben je akkoord gegaan met de regels, die je zelf overschreden hebt, dus niet miepen dan

Als het nu ongeschreven regels waren op basis van een gevoelletje,,,, en vrij te interpreteren door de mods aldaar, dan had je een punt.

Tja, het zijn de regels, idd, maar die ban in eerst instantie was wel gewoon onzin. Een ban voor 2 weken ofzo had ik wel begrepen! maar ik heb niks overtreden wat een oneindige ban zou opleveren.

het is nu gewoon een zooitje geworden, ik voel me niet begrepen en onrechtvaardig geband, maar zij zijn geirriteerd omdat ik zo koppig ben.
bij een ban mag je mailen: frontpage@fok.nl

En verder zou ik zeggen: Open hier lekker een topic. Wij hebben geen modjes met PMS. Sla je slag!
Bans en waarschuwingen worden hier niet besproken

Bans en waarschuwingen dat je een bepaald aantal moderaties hebt ontvangen worden hier niet besproken. Mail voor vragen over een (un)ban of een waarschuwing naar frontpage@fok.nl. Je kunt op dat mailadres ook je moderatiegeschiedenis opvragen. Vergeet hierbij niet je gebruikersnaam te vermelden!

De rest mag je zelf doen
Ja, dat vind ik echt.
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 05 januari 2011 @ 11:30:

Eh waarom? je hebt een IP ban, dat betekend dat ze je niet willen spreken Dat is niet waar, hij wilde luisteren en helpen, maar hij staat onder die Admin, die dus een hekel aan mij heeft. Terwijl ze mij niet eens kent. Ik vind het gewoon bitchy, want mijn problemen waren fucking serieus.
Lufluf. bij Fok kun je hartstikke ver gaan zonder een ban te krijgen.

Iets met eigen schuld dikke bult, hand in eigen boezem, etc. lijkt in deze toch wel op de plaats.

Maw, loop niet zo te mauwen.
Ja, dat vind ik echt.
Lufluf, heb je vanmorgen rond half 10 nog wel kunnen reageren?

In dat geval heb ik je topic gevonden en is er na jou berichtje niets meer geschreven.
quote:Saaar schreef op 05 januari 2011 @ 11:32:

Bans en waarschuwingen worden hier niet besproken

Bans en waarschuwingen dat je een bepaald aantal moderaties hebt ontvangen worden hier niet besproken. Mail voor vragen over een (un)ban of een waarschuwing naar frontpage@fok.nl. Je kunt op dat mailadres ook je moderatiegeschiedenis opvragen. Vergeet hierbij niet je gebruikersnaam te vermelden!

De rest mag je zelf doen

ik vraag me gewoon echt af of ze weten dat het mijn kloon is...

Want ik had maar 1 topic geopend met die kloon.

thuis misschien even kijken of dat IP adres ook geband is.

En ik weet niet of ze mijn mail wel gaan beantwoorden! mijn vragen zijn laatst namelijk genegeerd door fok.
.
anoniem_88635 wijzigde dit bericht op 05-01-2011 12:29
Reden: x
% gewijzigd
Ik kan het niet laten...ben jij misschien een dier dat goed kan springen uit van een land dat ten noordwesten van Nieuw-Zeeland ligt?
Oh en de tip dat je een psycholoog moet zoeken vind ik een hele goede.

Op eigen benen leren staan ook.

Had je hier een topic geopend had je hetzelfde te horen gekregen.
Ja, dat vind ik echt.
quote:Saaar schreef op 05 januari 2011 @ 11:33:

Lufluf. bij Fok kun je hartstikke ver gaan zonder een ban te krijgen.

Iets met eigen schuld dikke bult, hand in eigen boezem, etc. lijkt in deze toch wel op de plaats.

Maw, loop niet zo te mauwen.

En wat is dan wel te ver op fok, wat kan ze in hemelsnaam zo geirriteerd hebben als mijn topics misschien dubbelop waren, maar wel eerlijk en echte problemen?

ok, ik heb veel problemen en doe soms onzinnig. Maar dat was een periode waar ik door heen ging. Ik ben echt wel bereid me aan te passen.

En vooral mijn laatste kloon was serieus, lees het topic maar eens.
Of jij het nou eerlijk vind of niet...dat zijn hun regels.

Je hebt ongetwijfeld eerst een waarschuwing gehad (tijdelijk ban) maar als je dan weer gewoon doet wat je zelf wilt..dan krijg je consequenties en die zijn gelijk definitief.

Geen idee wat je leeftijd is (aangezien je reacties wilt van leeftijd genoten) maar dan post je toch gewoon hier of op yes ofzo.

ps: dan had ik het goede topic. Geen nieuwe reacties dus je mist niets!
quote:Guinevieve schreef op 05 januari 2011 @ 11:36:

Ik kan het niet laten...ben jij misschien een dier dat goed kan springen uit van een land dat ten noordwesten van Nieuw-Zeeland ligt?

Nee?

en ik was ook geen trol. Ik had alleen teveel accounts met teveel topics. Zeggen ze.
dubbel
anoniem_88635 wijzigde dit bericht op 05-01-2011 11:39
Reden: x
% gewijzigd
Ze is pas 18.
Ja, dat vind ik echt.
Ik vind het bijzonder onprettig dat je doorgaat met het zeuren over dat het zoooo oneerlijk is dat je geband bent. Los dat lekker zelf op bij Fok.

Nogmaals: Probeer het hier. En uit je woede, frustratie of weet ik wat je kwijt wil in een email aan Fok.
quote:Saaar schreef op 05 januari 2011 @ 11:37:

Oh en de tip dat je een psycholoog moet zoeken vind ik een hele goede.

Op eigen benen leren staan ook.

Had je hier een topic geopend had je hetzelfde te horen gekregen.maar daar had ik PM's en reacties van mensen die hetzelfde hadden meegemaakt. Ik had het fijn gevonden als ik daar nog contact mee kon hebben.
Ok, hoe los ik dit op? gaat een email helpen voor een unban?
Ik voel me echt klote over mezelf :(
quote:lufluf schreef op 05 januari 2011 @ 11:40:

Ok, hoe los ik dit op? gaat een email helpen voor een unban?Dat lijkt me niet. Je hebt de regels overtreden. Je zou kunnen vragen of ze de IP-ban om willen zetten in een ban van een maand. En je excuses aanbieden. Dat wil ook wel eens helpen.
Misschien slim om snel hulp te gaan zoeken? En dan proffesionele hulp, geen hulp via een forum. Bel je huisarts, maak zo snel mogelijk een afspraak en zorg dat je binnen 24 uur bij een psycholoog terrecht kan. Dat kan nl.
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
quote:lufluf schreef op 05 januari 2011 @ 11:41:

Ik voel me echt klote over mezelf :(En daar helpt een unban niet bij. Werk aan jezelf. Word zelfstandig en ga naar een goede psych.
Mens, zeur niet zo ....je hebt flink de regels overtreden bij FOK! en daar moet je nu voor boeten...so be it!

Daaahaaaag!
quote:Avondzon schreef op 05 januari 2011 @ 11:43:

[...]

En daar helpt een unban niet bij. Werk aan jezelf. Word zelfstandig en ga naar een goede psych.
Je topic is in ieder geval niet gesloten. Ik kom nooit op fok, maar ik neem aan dat ze dat zouden doen als je een ip-ban had gehad?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven