De Zeewespen

22-12-2010 00:12 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jarenlang hebben ze rondgezworven.

Zo lang, dat niemand meer weet waar ze oorspronkelijk vandaan kwamen.

En eigenlijk weet ook niemand meer precies wie of wat ze zijn, de meeste mensen weten alleen maar dat ze een doorslaggevende rol hebben gespeeld in de Slag bij de Shetlandeilanden, en dat ze verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor de diaspora van de pony's die ooit alleen maar op die eilanden te vinden waren.

Sommige mensen zijn heel goed op de hoogte en weten ook nog dat ze ooit een belangrijk verdrag hebben gesloten met het monster van Loch Ness.

Sinds die tijd worden ze nog maar heel af en toe gezien, op alle zeeën van de wereld, en de geruchten gaan dat ze soms zelfs een uitstapje maken naar geheime zeeën die niet eens op onze kaarten staan. Hun thuishaven is lang geheim gebleven, maar de vraag is hoe lang dat nog gaat lukken.

Misschien kunnen ze nog heel lang mysterieus blijven, en blijft hun precieze geschiedenis wel altijd gehuld in nevelen...

De Zeewespen!

quote:Tinkeldel schreef op 05 januari 2011 @ 22:25:

Even een vraagje:

Mijn vriend heeft een oma van 85. Zij heeft wat begeleiding nodig, met lopen en zo. Laten jullie dat soort dingen zichzelf oplossen, of vragen jullie iemand om op haar te letten? Zou je daar de ouders van de gom voor vragen, of vindt je dat die met de bruiloft van hun zoon bezig zouden moeten zijn?

Is er niet een tante/oom dus ook een kind van oma aan wie je die taak zou kunnen geven.

Want een bruiloft is natuurlijk ook wel heel bijzonder voor pa en ma.
Deze gaat Draakje leuk vinden

A dirty mind is a joy forever
Haaaaaaaaaaaai Nem!

Nou ik was nog plan de campagne aan het maken maar misschien blijf ik dan wel bij jou slapen

(bedacht ik me een tijdje terug al maar nog niet weer aan gedacht )
quote:DolceStrega schreef op 05 januari 2011 @ 22:30:

Deze gaat Draakje leuk vinden

[afbeelding]Jaaaaaa, geweldig!
Ha Nem! Gaat goed hoor. Gewoon blijven ademhalen.

Hoe gaat het met jou?
quote:DolceStrega schreef op 05 januari 2011 @ 22:29:

[afbeelding]

pour moi, ma cherie,

wordt er helemaal verdrietig van.
Ow haha, dat was het verkeerde topic.
quote:neurogenesis schreef op 05 januari 2011 @ 22:30:

Haaaaaaaaaaaai Nem!

Nou ik was nog plan de campagne aan het maken maar misschien blijf ik dan wel bij jou slapen

(bedacht ik me een tijdje terug al maar nog niet weer aan gedacht )

Ik hou er wel van als mensen zichzelf uitnodigen

Wanneer kom je? En wie komt er dan nog meer hier een drankje doen? Of doen we dat bij Gala of DS?
Tinkel, trouwen?! Wat fijn.

Maar is er niet iemand anders in de familie idd, die even oma kan bijstaan? Of misschien een vriend of vriendin van jullie? Oma's hebben meestal massa's verhalen die ze aan een ieder willen vertellen, dus ik weet niet of ze eenkennig is , maar anders kun je ook een van je vrienden vragen? Vindt ze misschien wel leuk om die beter te leren kennen?

Flower. Wat sneu voor L dat ze zo van slag is. Het is ook allemaal natuurlijk heel naar voor jullie allemaal. Dikke knuffel. Fijn dat je een nieuwe camera krijgt, zag je er nog dingen over vragen, maar ik heb echt geen verstand van camera's sorry.
quote:galadriel schreef op 05 januari 2011 @ 22:26:

Ben je gevraagd Tinkel,

is hij op z'n knieen gegaan????????????????nog maar weer eens vragen.
Gala jij bent lief!
A dirty mind is a joy forever
Uit betrouwbare bron heb ik net vernomen dat Gala zit te broeden..

wie wou er ook alweer een kuikentje??
Uuuuuh nou gezien de draaikolk in de tank van de clico nu nog even niet, einde van de maand misschien?

Drankje bij DS?

Ga ik 's ochtends naar mijn ex-schoonouders, dan naar DS en dan met jou (Nem) naar je huis?

Hahahahaha

Nou en zo zal het gaan

quote:drakenvrouw schreef op 05 januari 2011 @ 22:35:

Uit betrouwbare bron heb ik net vernomen dat Gala zit te broeden..

wie wou er ook alweer een kuikentje?? hahahahahahaha.
het regent hier!
En wanneer is die meeting nou?! VOOR DE 98490839054083903480984909490238493e keer
Nee ik ben nog niet gevraagd, ik heb het stukje in het verkeerde topic geplaatst, was voor Brides to be.

We weten wel 2 mensen die zich er over kunnen ontfermen, maar dat houdt dan ook gelijk in dat we er 2 daggasten bij hebben. Op zich zijn het hele leuke mensen, en hebben we een soort band in wording....maar of het daggasten zullen worden kan ik nu nog niet zeggen.

FF: wat ontzettend zielig voor L en voor jou ook. Lijkt me heel moeilijk om te zien.
Echt Neuro? Hier niet en we zitten hemelsbreed niet zo ver van elkaar he.
quote:neurogenesis schreef op 05 januari 2011 @ 22:36:

Uuuuuh nou gezien de draaikolk in de tank van de clico nu nog even niet, einde van de maand misschien?

Drankje bij DS?

Ga ik 's ochtends naar mijn ex-schoonouders, dan naar DS en dan met jou (Nem) naar je huis?

Hahahahaha

Nou en zo zal het gaan

nou ik pas er weer lekker in,

werd Yellow genoemd, of een ander???

nee.............

\

lekker dan.

Als het zo moet.

(zie je de pubertijd blijft altijd bij je)
Yellooooohooooow!

Als mijn schip met geld weer binnen is

We'll let you know!

quote:galadriel schreef op 05 januari 2011 @ 22:34:

[...]

nog maar weer eens vragen.Ik liep even op de feiten voor uit en was de gastenlijst even aan het samenstellen.
quote:yellowlove schreef op 05 januari 2011 @ 22:37:

En wanneer is die meeting nou?! VOOR DE 98490839054083903480984909490238493e keer

Ze willen het stiekem doen.

we worden gewoon buiten gesloten.
Galaaaaaaaa

Iedereen komt gewoon naar DS haar huihuis!

*lekker bezig*
Draak echt!!
snif

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven