De Zeewespen

22-12-2010 00:12 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jarenlang hebben ze rondgezworven.

Zo lang, dat niemand meer weet waar ze oorspronkelijk vandaan kwamen.

En eigenlijk weet ook niemand meer precies wie of wat ze zijn, de meeste mensen weten alleen maar dat ze een doorslaggevende rol hebben gespeeld in de Slag bij de Shetlandeilanden, en dat ze verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor de diaspora van de pony's die ooit alleen maar op die eilanden te vinden waren.

Sommige mensen zijn heel goed op de hoogte en weten ook nog dat ze ooit een belangrijk verdrag hebben gesloten met het monster van Loch Ness.

Sinds die tijd worden ze nog maar heel af en toe gezien, op alle zeeën van de wereld, en de geruchten gaan dat ze soms zelfs een uitstapje maken naar geheime zeeën die niet eens op onze kaarten staan. Hun thuishaven is lang geheim gebleven, maar de vraag is hoe lang dat nog gaat lukken.

Misschien kunnen ze nog heel lang mysterieus blijven, en blijft hun precieze geschiedenis wel altijd gehuld in nevelen...

De Zeewespen!

mja dank neuro, ik ben wel zielig nu. Maar even wat thee zetten en hopen dat morgen alles weer goed is
Ik vind niet menthol sigaretten niet zo aangenaam, maar als het moet dan moet het soms.

NEM, niet ziek zijn!Je weet dat je altijd veilig moet vrijen..Ook over internet..Sliksletje van me toch...
Yellow haha dat kan

*aait Nem over haar bol en zet thee*
Nem, je mag de zeewespensnuggie wel aan

Yellow,
Ik duik er nu echt in!

Nem beterschap!

Dames, weltrusten!

whahahahaha en dan had ik die zeewespensnuggie nog niet eens gezien
Yellow
Slaap lekker Neuro!
Nem ik ga het vanavond niet zo laat maken als afgelopen nacht hoor, ik heb GEEN ritme meer.

Heb je nu ook poepiekots?
Deze wilde ik jullie niet onthouden (en daarna ga ik echt slapen!) uit het EAUSM topic:quote:

Nikkie79, 1 dag geleden

Quote:

T-shirt lange mauw

maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuwwwwwwwwwwwwwwwww

Yellow, ik heb geen idee hoe laat ik het ga maken, zien we vanzelf wel

hahaha ik het EAUSMtopic
Yellow, geen kots, wel de rest, inclusief koorts, meet ik net. Naja, koorts voor mij dan
Ik had je nog gemaild Nem (ik doel niet op de foto's)
Ow, sorry, ik zal even kijken. Op je mail van gisteren had ik trouwens nog geen antwoord bedacht, anders dan
Oh die bedoelde ik

Thanks for the hug! Komt wel goed hoor, zat er gewoon een beetje mee, heb besloten dat ik gewoon niets laat horen dan merk ik het vanzelf wel of hij contact opneemt.

Maar de hamvraag is: Ben jij ook blond zoals IEDEREEN hier? (ehm ok behalve draakje en neuro)
mja, ik denk dat dat het slimste is ja. Rotte situatie wel, lijkt me lullig om in te zitten

Nouw, of ik blond ben, daar verschillen de meningen nogal over. Dus eigenlijk kun je dat beter aan neuro, Gala of DS vragen
Heb ik geprobeerd maar ze gaven geen antwoord?! Daarom vind ik het nu heel spannend en heb ik het idee dat er iets heel spannends is met jouw haarkleur. Is het roze geverfd?

Ik ga slapen, morgen om half 9 klaarstaan komt zus me ophalen.

Welterusten voor straks!

Slaap lekker!!

Ik kan me voorstellen dat er niet op werd gereageerd, ik geef zelf ook liever geen privé-info (haarkleur, woonplaats, voornaam) over een andere forummer. Iedereen mag zelf bepalen of ie dat wil geven

Ik ben (donker)blond geweest, maar als je ouder wordt (jaja, ouder.... de teller staat op 24 ), wordt je haar blijkbaar donkerder. Ik heb nu in de zomer donkerblond haar, maar in de winter ziet het er meer bruinig uit.
Goedemorgen

Drukke dag voor de boeg.

Beterschap Nem.
Goedemorgen dames!!!!

Yellow, je bent heel anders als ik me had voorgesteld, maar je bent echt een mooie dame......

Ik ben btw niet blond. Ik heb lange rode dreads.....ik zal straks ook een foto rondmailen als jullie nieuwsgierig zijn....

Het regent en daar heb ik een hekel aan.....

Het is rustig op werk, en dat vind ik relaxt

Vanmiddag een pomp halen om mn hippe stoel op te blazen *plaatje zoekt*

Goedemorgen

Hoe is het nu met je Nem??

Leuke stoel Miek
A dirty mind is a joy forever
*mefs breekt even in.

Jullie opening is geweldig

*mefs is weer weg
Goedemorgen! Alles goed hier met iedereen? Nem, Poepiekotsie? Bah zeg! Beterschap!
Heeeej FF, hoe gaat het met je?

Ds ook jij goedemorgen!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven