De Zeewespen
woensdag 22 december 2010 om 00:12
Jarenlang hebben ze rondgezworven.
Zo lang, dat niemand meer weet waar ze oorspronkelijk vandaan kwamen.
En eigenlijk weet ook niemand meer precies wie of wat ze zijn, de meeste mensen weten alleen maar dat ze een doorslaggevende rol hebben gespeeld in de Slag bij de Shetlandeilanden, en dat ze verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor de diaspora van de pony's die ooit alleen maar op die eilanden te vinden waren.
Sommige mensen zijn heel goed op de hoogte en weten ook nog dat ze ooit een belangrijk verdrag hebben gesloten met het monster van Loch Ness.
Sinds die tijd worden ze nog maar heel af en toe gezien, op alle zeeën van de wereld, en de geruchten gaan dat ze soms zelfs een uitstapje maken naar geheime zeeën die niet eens op onze kaarten staan. Hun thuishaven is lang geheim gebleven, maar de vraag is hoe lang dat nog gaat lukken.
Misschien kunnen ze nog heel lang mysterieus blijven, en blijft hun precieze geschiedenis wel altijd gehuld in nevelen...
De Zeewespen!
Zo lang, dat niemand meer weet waar ze oorspronkelijk vandaan kwamen.
En eigenlijk weet ook niemand meer precies wie of wat ze zijn, de meeste mensen weten alleen maar dat ze een doorslaggevende rol hebben gespeeld in de Slag bij de Shetlandeilanden, en dat ze verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor de diaspora van de pony's die ooit alleen maar op die eilanden te vinden waren.
Sommige mensen zijn heel goed op de hoogte en weten ook nog dat ze ooit een belangrijk verdrag hebben gesloten met het monster van Loch Ness.
Sinds die tijd worden ze nog maar heel af en toe gezien, op alle zeeën van de wereld, en de geruchten gaan dat ze soms zelfs een uitstapje maken naar geheime zeeën die niet eens op onze kaarten staan. Hun thuishaven is lang geheim gebleven, maar de vraag is hoe lang dat nog gaat lukken.
Misschien kunnen ze nog heel lang mysterieus blijven, en blijft hun precieze geschiedenis wel altijd gehuld in nevelen...
De Zeewespen!
donderdag 6 januari 2011 om 16:11
donderdag 6 januari 2011 om 16:15
Ja die zet je op het fornuis. Het is een stoofpan, die veel in Noord-Afrika gebruikt wordt. Voordeel is dat het vocht in de deksel blijft en niet terug drupt in het gerecht maar langzaam langs de deksel naar beneden loopt, zodat het vocht onder in de pan kan komen en aanbranden bijna nooit voorkomt.
donderdag 6 januari 2011 om 16:18
quote:drakenvrouw schreef op 06 januari 2011 @ 16:09:
Miek, heb ik jouw emailadres???
Tenzij er nog een Miek is, heb ik jouw adres.
Ben bezig met een website met recepten.. Nu nog een probeerversie bij een weblog site maar ik wil onze eigen webspace daar voor gaan gebruiken, zodat ik het (terug)zoeken kan vermakkelijken.
Miek, heb ik jouw emailadres???
Tenzij er nog een Miek is, heb ik jouw adres.
Ben bezig met een website met recepten.. Nu nog een probeerversie bij een weblog site maar ik wil onze eigen webspace daar voor gaan gebruiken, zodat ik het (terug)zoeken kan vermakkelijken.
donderdag 6 januari 2011 om 16:36
Poehee, de schuur staat blank!
lekker gedouched en meteen de financiën gedaan plus mijn excel file voor 2011 klaarmaken, weet ik precies wat welke maand komt.
Rekeningen betaald en het gaat nog goed
Wel even rustig aan doen na dat shoppen en de rekeningen van december.
Yellow waarmee ben je verslagen dan door de oude van dagen?
Draak, eet smakelijk!
DS
Miek, wat een productieve dag!
Ik ga zo Clyde eens bellen en dan mijn vriendin ophalen van haar werk, lekker patatjes eten!
donderdag 6 januari 2011 om 19:24