zwanger?

06-01-2011 18:02 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal

vraagje! Mijn man en ik zijn bezig om een kindje te krijgen. Nu had ik 1,5v week geleden mijn eisprong, mijn temperatuur was toen hoger dan normaal, daarna zakte hij iets, maar na ongeveer 6 dagen, werd hij weer hoger. Sindsdien heb ik ook krampen en steken onder in mijn buik, vooral links, kben heel moe en met vlagen misselijk. Zou je die dingen al kunnen voelen voordat je overtijd bent?
Ik zou het niet weten, maar is het niet verstandig om je HA te bellen? Je bent er nu toch zo mee bezig dat een belletje maar een kleine moeite is toch?
Boven aan de pijler staat een topic waar je al deze vragen neer kunt zetten!
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
quote:Juniper_ schreef op 06 januari 2011 @ 18:04:

Boven aan de pijler staat een topic waar je al deze vragen neer kunt zetten!waar bedoel je precies?
Dubbeldrop waarom in godsnaam de ha bellen als je niet eens overtijd bent? Zo maak je de zorg wel duur ja.
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
Nee, dat is psychisch. Ik ben zo vaak voor mijn gevoel zwanger geweest qua 'symptomen' terwijl ik dan toch weer ongesteld werd. De keren dat ik zwanger was had ik eigenlijk weinig symptomen.

Maar... Het kan natuurlijk best dat je toch zwanger blijkt te zijn. Dan zou je temperatuur hoog moeten blijven, en niet zakken.
quote:dubbeldrop schreef op 06 januari 2011 @ 18:03:

Ik zou het niet weten, maar is het niet verstandig om je HA te bellen? Je bent er nu toch zo mee bezig dat een belletje maar een kleine moeite is toch?ja maar die zegt, wacht eerst maar eens af tot je eigenlijk ongesteld moet worden
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 06 januari 2011 @ 18:05:

Nee, dat is psychisch. Ik ben zo vaak voor mijn gevoel zwanger geweest qua 'symptomen' terwijl ik dan toch weer ongesteld werd. De keren dat ik zwanger was had ik eigenlijk weinig symptomen.

Maar... Het kan natuurlijk best dat je toch zwanger blijkt te zijn. Dan zou je temperatuur hoog moeten blijven, en niet zakken.ja die blijft nu constant hoog
Nee, ik niet.
Links pijn, rechts steken... kriebels onder je linker kleine teen.... en een vaag ploppend gevoel net onder je 5e rechterrib....

Als je dat allemaal voelt ben je zwanger... anders hebben we hebben we geen flauw idee!

Haal een test bij de drogist....

(tjonge jonge wat een domme topics zijn dit... ik voel dit, kan het dan soms dat zijn... )
Maar vlak voor je menstruatie zakt hij dan toch ineens. Dat weet je nu nog niet. Afwachten dus.

Ik snap dat je het graag wilt, maar je kunt nu nog niks zeggen.
quote:klapert schreef op 06 januari 2011 @ 18:05:

[...]

ja maar die zegt, wacht eerst maar eens af tot je eigenlijk ongesteld moet worden

Lijkt me heel verstandig idd.

Waarom denk je dat wij jou beter kunnen adviseren dan je huisarts?
De laatste keer dat ik steken en kramp had en misselijk was, had ik griep.
quote:Botervliegje schreef op 06 januari 2011 @ 18:08:

De laatste keer dat ik steken en kramp had en misselijk was, had ik griep.En ik diarree...
quote:klapert schreef op 06 januari 2011 @ 18:05:

[...]

ja maar die zegt, wacht eerst maar eens af tot je eigenlijk ongesteld moet wordenEn gelijk heeft hij/zij.
En toen was mijn temperatuur ook omhoog gegaan. Misschien ben ik toch wel zwanger!
quote:Botervliegje schreef op 06 januari 2011 @ 18:09:

En toen was mijn temperatuur ook omhoog gegaan. Misschien ben ik toch wel zwanger!
quote:klapert schreef op 06 januari 2011 @ 18:11:

[...]

tuurlijk dus daarom ga ik ook nog niet bellen, eerst maar eens een test, als ik overtijd ben
quote:Suze02 schreef op 06 januari 2011 @ 18:09:

[...]

En gelijk heeft hij/zij.tuurlijk dus daarom ga ik ook nog niet bellen, eerst maar eens een test, als ik overtijd ben
quote:klapert schreef op 06 januari 2011 @ 18:13:

[...]

tuurlijk dus daarom ga ik ook nog niet bellen, eerst maar eens een test, als ik overtijd benWat verwacht je van ons dan? Een glazen bol? Char of Derek Ogilvy-gave?
quote:hanneke000 schreef op 06 januari 2011 @ 18:14:

[...]

Wat verwacht je van ons dan? Een glazen bol? Char of Derek Ogilvy-gave?uh.... nee, maar dat vraag ik toch ook niet? Ik wilde graag weten of er al symptomen kunnen zijn voordat je ongesteld moet worden?
quote:klapert schreef op 06 januari 2011 @ 18:17:

[...]

uh.... nee, maar dat vraag ik toch ook niet? Ik wilde graag weten of er al symptomen kunnen zijn voordat je ongesteld moet worden?Dat kan. Maar veel vaker ook niet. Je zult toch écht écht écht moeten wachten tot je een test kan doen. Da's best lastig als je er zo mee bezig bent, maar de enige manier.
Waar is de tijd gebleven dat je gewoon de liefde bedreef en over tijd raakte? Waarom allemaal zo kekunsteld met gelijk beginnen met temperaturen enzo? De natuur zn beloop laten is er hier op dit topic bijna niet meer bij lijkt wel! (Sorry TO, heb een kut-dag) Maar TO, ik hoop van harte dat je zwanger bent, maar wacht gewoon af tot je over tijd bent en test!

Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Bezig om een kindje te krijgen. Oh leuk, ga je er eentje adopteren?
quote:hanneke000 schreef op 06 januari 2011 @ 18:18:

[...]

Dat kan. Maar veel vaker ook niet. Je zult toch écht écht écht moeten wachten tot je een test kan doen. Da's best lastig als je er zo mee bezig bent, maar de enige manier.kweet et je hebt helemaal gelijk, maar wachten is soms zo moeilijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven