Hoe heet dit design?
vrijdag 7 januari 2011 om 20:12
vrijdag 7 januari 2011 om 20:35
Toen het uitkwam was het heel vooruitstrevend, omdat je er vrijwel elke gewenste (organische) vorm mee kon (kan) maken, d.m.v. de losse elementen die je in elkaar kan klikken. Dat bestond op geen enkele andere manier. Wat dat betreft vind ik het een erg goed ontwerp. Maar laat ik er niet teveel over uitweiden, anders hoeft TO niks meer zelf te doen
vrijdag 7 januari 2011 om 20:47
quote:hanneke000 schreef op 07 januari 2011 @ 20:35:
Toen het uitkwam was het heel vooruitstrevend, omdat je er vrijwel elke gewenste (organische) vorm mee kon (kan) maken, d.m.v. de losse elementen die je in elkaar kan klikken. Dat bestond op geen enkele andere manier. Wat dat betreft vind ik het een erg goed ontwerp. Maar laat ik er niet teveel over uitweiden, anders hoeft TO niks meer zelf te doen Designknex, mijn waardering is (met mate) gestegen.
Toen het uitkwam was het heel vooruitstrevend, omdat je er vrijwel elke gewenste (organische) vorm mee kon (kan) maken, d.m.v. de losse elementen die je in elkaar kan klikken. Dat bestond op geen enkele andere manier. Wat dat betreft vind ik het een erg goed ontwerp. Maar laat ik er niet teveel over uitweiden, anders hoeft TO niks meer zelf te doen Designknex, mijn waardering is (met mate) gestegen.
vrijdag 7 januari 2011 om 20:51
vrijdag 7 januari 2011 om 22:15
o, misschien kunnen jullie mij ook helpen.
Ik kan me een stoel van vroeger herinneren, een beetje jaren 60-70 stijl. Een kuipstoelachtig ding, hoge rug, en boven op de rug twee soort van mickey-mouse achtige oren, waar je dan een gekleurd hoesje over kon doen.
In mijn herinnering was het een mooie stoel, maar nu ik het zo opschrijf ga ik ineens erg twijfelen.
weet iemand hoe deze stoel heet, zodat ik plaatjes er van kan gaan googlen?
Ik kan me een stoel van vroeger herinneren, een beetje jaren 60-70 stijl. Een kuipstoelachtig ding, hoge rug, en boven op de rug twee soort van mickey-mouse achtige oren, waar je dan een gekleurd hoesje over kon doen.
In mijn herinnering was het een mooie stoel, maar nu ik het zo opschrijf ga ik ineens erg twijfelen.
weet iemand hoe deze stoel heet, zodat ik plaatjes er van kan gaan googlen?
vrijdag 7 januari 2011 om 22:21
quote:wiezewo schreef op 07 januari 2011 @ 22:15:
weet iemand hoe deze stoel heet, zodat ik plaatjes er van kan gaan googlen?Echt twee mickey mouse achtige oren?! Decoratief dus, niet functioneel zoals in een oorstoel?
weet iemand hoe deze stoel heet, zodat ik plaatjes er van kan gaan googlen?Echt twee mickey mouse achtige oren?! Decoratief dus, niet functioneel zoals in een oorstoel?
vrijdag 7 januari 2011 om 22:24
hij lijkt wel wat op die egg chair, maar dan zijn die oren dus wat meer los van de rest van de stoel, en ze zitten er in mijn beleving ook boven op. Heel vaag heb ik het idee dat ze verstelbaar zijn, maar dat weet ik niet zeker.
Destijds (een jaar of 30 terug) zag je die stoel veel in designwinkels staan. Nu misschien ook nog wel, maar ik ben daar al heel lang niet meer binnen geweest.
Destijds (een jaar of 30 terug) zag je die stoel veel in designwinkels staan. Nu misschien ook nog wel, maar ik ben daar al heel lang niet meer binnen geweest.