Het begon leuk...

07-01-2011 16:08 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Even een vraagje.. Vorige week iemand leren kennen, van de week een date gehad en het was erg gezellig. Vervolgens vroeg hij of ik dit weekend uit eten wilde gaan, vrienden gingen ook mee en dat leek mij wel gezellig. So far so good.

Echter ben ik de afgelopen dagen overspoeld met telefoontjes, smsen, wilde ELKE dag met mij afspreken, etc. Dus ik joh ik zie je van het weekend al, ik ga sporten vandaag, morgen andere plannen, tot van het weekend. Boodschap kwam niet aan en meneer bleef bellen, smsen, ik niet meer gerageerd waarop dus kwam, Hey heb je mijn berichtjes niet ontvangen of lag je al te slapen of ben je druk, etc, etc.

Ik ben dus helemaal afgeknapt en heb geen zin meer om af te spreken van het weekend.

Nu heb ik dus zoiets van, zal ik helemaal niks meer van me laten horen of zeg ik iets in de trant van: ik vond het erg gezellig maar dit gaat me allemaal te snel, en.....

What to do?
dat laatste.

Even uitleggen anders kom je er nooit meer vanaf
Gewoon eerlijk zeggen dat je ermee wil kappen door het gedrag dat hij vertoont.
Inderdaad wat een turn off, zo'n claimert!

Zeggen dat je er geen zin meer in hebt.
Had je al geen vraagtekens op het moment dat hij je meevroeg... tweede date... mét zijn vrienden? dat zou voor mij al een signaal zijn dat het veeel te snel gaat?

En als je er van af wilt zien... uit respect... zou ik het wel netjes houden en gewoon uitleggen hoe je er in staat op dit moment.
Ja, gewoon even toelichten hoe benauwend dit overkomt. Leert hij misschien voor de volgende keer. Wel op een aardige manier, want hij is alleen maar enthousiast.
Of hier op het forum even in de gaten houden of er weer een hij-heeft-me-al-3-uur-niet-gebeld-vindt-hij-me-wel-leuk-topic voorbij komt en dan eerlijk ruilen?
Gewoon beginnen met titel van je topic en dan kort uitleggen waarom je het nu niet meer zo leuk vindt.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
@avola

Het is een kennis van een vriend van mij en die mensen die van het weekend mee zouden gaan die ik ken ik ook dus op het moment dacht ik oh gezellig. Ik interpreteerde het niet als "officiele" date zeg maar
Zoiets heb ik ook eens aan de hand gehad. Ik heb toen heel duidelijk in een mail gezet dat ik afzag van een ontmoeting, want dat ik naast hem ook nog een eigen leven had....

Zo claimerig, daar kan ik niet tegen!
quote:Ti_Ta_Tuttebelle schreef op 07 januari 2011 @ 16:14:

Of hier op het forum even in de gaten houden of er weer een hij-heeft-me-al-3-uur-niet-gebeld-vindt-hij-me-wel-leuk-topic voorbij komt en dan eerlijk ruilen?
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
quote:Ti_Ta_Tuttebelle schreef op 07 januari 2011 @ 16:14:

Of hier op het forum even in de gaten houden of er weer een hij-heeft-me-al-3-uur-niet-gebeld-vindt-hij-me-wel-leuk-topic voorbij komt en dan eerlijk ruilen? Haha, inderdaad. Ik ben dus een beetje tegenovergesteld. Als ik een date heb gehad met iemand en ook al vond ik het superleuk dan vind ik het meer dan prima om even 2 dagen niks te horen. Ik ga nooit zo snel...
Nu afkappen, dit soort dingen wordt alleen maar erger!
Nou, ik heb het bericht gestuurd in de trant van: dat ik het erg leuk vond, maar dat het veel te snel gaat, dat ik het er benauwd van krijg, dat ik hem ontzettend aardig vindt maar dat dit niet werkt voor mij...
Ik kan dat ook niet meer aan hoor.....dat overspoeld worden met mailtjes sms.bah 1 keer gezien zo kerel...

Mijn sms en of ik al slaap??? wakker ben??? wat ik ga doen?
Die man die ik destijds heb afgemaild, had ik nog niet eens ontmoet! Hij SMSte ook als ik aan het werk was (ik werk op een school, dus mobiel op stil) en als ik dan keek in de pauze, had ik weer 6 of meer SMSjes...vreselijk!

Of ik geen interesse had, omdat ik niet antwoordde...
Hij zit toch niet toevallig in de bloemen, hè?

(ik krijg het ook heel benauwd van dat soort types).
@Dee Haha nee, een ex van mij zit wel in de bloemen en die had ook dit soort acties.

Vandaar dat ik nu heleeeeemaal allergisch ben voor types die er bovenop spingen zodat je geen lucht meer krijgt.
quote:Nammma schreef op 07 januari 2011 @ 16:48:

Die man die ik destijds heb afgemaild, had ik nog niet eens ontmoet! Hij SMSte ook als ik aan het werk was (ik werk op een school, dus mobiel op stil) en als ik dan keek in de pauze, had ik weer 6 of meer SMSjes...vreselijk!

Of ik geen interesse had, omdat ik niet antwoordde...Echt he, ik begrijp dat soort acties echt niet! Het hele mysterieuze van, vindt hij mij leuk, vindt ik hem leuk is er dan direct helemaal vanaf!
Hij heeft net gerageerd en bedankte mij voor mijn eerlijkheid en dat hij het wel begreep.

Gelukkig! klaar ermee!
quote:cats02 schreef op 07 januari 2011 @ 16:52:

@Dee Haha nee, een ex van mij zit wel in de bloemen en die had ook dit soort acties.

Haha, mss is je ex wel dezelfde dan...

Opgeruimd staat netjes, hopelijk leert hij ervan. Ik kan me nl niet voorstellen dat er vrouwen zijn die het wel fijn vinden, maar ze zullen er ongetwijfeld zijn.
Wonderbaarlijk dat een man die zo opdringerig smst gewoon met jouw berichtje genoegen neemt en het in 1 smsje af sluit Gelukkig maar!
`zeg, wat denkie nou, dat ik alleen met jou bezig ben? ik heb een leven hoor, and youre out of it`
quote:cats02 schreef op 07 januari 2011 @ 16:55:

Hij heeft net gerageerd en bedankte mij voor mijn eerlijkheid en dat hij het wel begreep.

Gelukkig! klaar ermee!Ik vind het anders te mooi (klinken) om waar te zijn.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
ik denk dat dit nog wel een vervolg krijgt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven