leuke dingen doen met klein budget
zaterdag 8 januari 2011 om 10:24
Bordspelletjes met vrienden, thee drinken met vrienden, nieuw recept uitproberen en voor iemand koken, foto's uitzoeken en een mooi boekje van maken (of inplakken, of wat dan ook), eindelijk dat ene boek eens gaan lezen, beauty-avondje houden met masker, scrub, bodylotion, nagels lakken en dergelijke, langsgaan bij je opa en oma, keukenkastjes uitruimen en soppen, ehm.... ik weet niet, wat vind je leuk?
zaterdag 8 januari 2011 om 10:36
Alleen of met zijn 2? overdag of 's avonds? Welke omgeving woon je ongeveer?
Ga naar de dichtstbijzijnde stad en informeer bij de VVV naar een stadswandeling, al dan niet onder begeleiding van een gids. Je komt dan vaak op erg leuke plekken.
Koop een museumjaarkaart en je kunt het hele jaar door naar allerlei musea, ook de kleinere waar je normaal gesproken niet naar toe zou gaan. En als je het na een half uur zat bent omdat het vreselijk tegenvalt, dan ga je toch gewoon weer? Iets wat ik niet snel zou doen als ik 8 euro entree had moeten betalen.
Ga naar de dichtstbijzijnde stad en informeer bij de VVV naar een stadswandeling, al dan niet onder begeleiding van een gids. Je komt dan vaak op erg leuke plekken.
Koop een museumjaarkaart en je kunt het hele jaar door naar allerlei musea, ook de kleinere waar je normaal gesproken niet naar toe zou gaan. En als je het na een half uur zat bent omdat het vreselijk tegenvalt, dan ga je toch gewoon weer? Iets wat ik niet snel zou doen als ik 8 euro entree had moeten betalen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zaterdag 8 januari 2011 om 10:38
quote:pearle schreef op 08 januari 2011 @ 10:11:
Ik kan me niet voor stellen dat je zelf niks weet te verzinnen....
Maar goed: Thuis met vrienden een spelletjesavond/dvd avond houden.
Strand/boswandeling
Stadswandeling
jawel, de dingen die jij noemt
(behalve spelletjesavond, vindt vriendlief niet zo leuk )
mijn vriend en ik zijn dit weekend samen vrij. gebeurt niet zo vaak aangezien mijn vriend in de horeca werkt.
had al gepland: een dagje opruimen. (mijn vriend kan dat erg goed, ik niet. oplossing; samen doen)
wandeling/patatje eten vind ik ook een hele goeie mv!
hoe zit het trouwens met die website die jij zou maken? ik w8 nog steeds met smart!
ik woon trouwens in omgeving Arnhem.
maar goed, ik kan hier al heel veel mee, thanks!
zusenzo:
Ik kan me niet voor stellen dat je zelf niks weet te verzinnen....
Maar goed: Thuis met vrienden een spelletjesavond/dvd avond houden.
Strand/boswandeling
Stadswandeling
jawel, de dingen die jij noemt
(behalve spelletjesavond, vindt vriendlief niet zo leuk )
mijn vriend en ik zijn dit weekend samen vrij. gebeurt niet zo vaak aangezien mijn vriend in de horeca werkt.
had al gepland: een dagje opruimen. (mijn vriend kan dat erg goed, ik niet. oplossing; samen doen)
wandeling/patatje eten vind ik ook een hele goeie mv!
hoe zit het trouwens met die website die jij zou maken? ik w8 nog steeds met smart!
ik woon trouwens in omgeving Arnhem.
maar goed, ik kan hier al heel veel mee, thanks!
zusenzo:
zaterdag 8 januari 2011 om 10:39
zaterdag 8 januari 2011 om 10:40
zaterdag 8 januari 2011 om 10:42
Er is een topic met mooie documentaires en vaak een link erbij. Misschien daar iets uitkiezen? Of een gewone film huren. Als ik een partner zou hebben zou ik een spelletjes avond leuk vinden met hapjes en een wijntje.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 8 januari 2011 om 10:43
quote:himalaya schreef op 08 januari 2011 @ 10:40:
[...]
Verwennen en McDonalds had ik niet verwacht in één zin van jou MV Ja ik zat ook aan iets anders te denken, zelf sushi maken ofzo. Maar ja, ik zat aan die kosten te denken. Maar je hebt gelijk hoor!
[...]
Verwennen en McDonalds had ik niet verwacht in één zin van jou MV Ja ik zat ook aan iets anders te denken, zelf sushi maken ofzo. Maar ja, ik zat aan die kosten te denken. Maar je hebt gelijk hoor!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 8 januari 2011 om 10:44
zaterdag 8 januari 2011 om 10:48
Jajaja, humor.
Nou laat vriendlief even een 3 gangenmenu maken. Haal jij goedkoop wat massageolie. Ja zelf verder invullen.
Of wat leuk is, een 2 persoons chocolade fondueset heb ik voor 4,95 gekocht. Leuk als toetje. Met lekkere dingen erbij .....
Nou laat vriendlief even een 3 gangenmenu maken. Haal jij goedkoop wat massageolie. Ja zelf verder invullen.
Of wat leuk is, een 2 persoons chocolade fondueset heb ik voor 4,95 gekocht. Leuk als toetje. Met lekkere dingen erbij .....
zaterdag 8 januari 2011 om 11:32
Waarom moet iets leuks doen geld kosten?
Ik wist t wel. Sleur vriend t bed in, potje sex, dvdtje kijken, pizzaatje in de oven, klaar.
MV en Mac Donalds, dan moet ik er steeds aan denken dat ze zo gek is op dat appelgebak. En ik ook, En dat hebben ze hier niet meer.
( In Duitsland en Tsjechïe wel! maar da's ook niet om de hoek. )
Ik wist t wel. Sleur vriend t bed in, potje sex, dvdtje kijken, pizzaatje in de oven, klaar.
MV en Mac Donalds, dan moet ik er steeds aan denken dat ze zo gek is op dat appelgebak. En ik ook, En dat hebben ze hier niet meer.
zaterdag 8 januari 2011 om 11:36
quote:Paque_ schreef op 08 januari 2011 @ 11:32:
He Pakje, ja dat appelgebak bij de Mac, dat mis ik nog. En ik las laatst ergens dat ze bij een Mac in een ander land ze nog hebben maar nog iets wat wij nooit hebben gehad, gevuld met banaan. Oeps, lijkt mij ook lekker.
Ik heb wel van een nietje het recept van de appelvulling gekregen, of was het hele appelgebak? Moet ik nakijken. Maar ik heb geen frituurpan dus nog niet geprobeerd.
He Pakje, ja dat appelgebak bij de Mac, dat mis ik nog. En ik las laatst ergens dat ze bij een Mac in een ander land ze nog hebben maar nog iets wat wij nooit hebben gehad, gevuld met banaan. Oeps, lijkt mij ook lekker.
Ik heb wel van een nietje het recept van de appelvulling gekregen, of was het hele appelgebak? Moet ik nakijken. Maar ik heb geen frituurpan dus nog niet geprobeerd.