difrax s fles vasthouden????

08-01-2011 22:19 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Maakt het uit hoe je de difrax s fles geeft?

Ik vind het moeilijk uit te leggen, maar de fles wijst uit zichzelf een kant op. Moet je hem zo in het mondje van het betreffende kind doen, of moet je hem juist een halve slag draaien?

Iemand???
wij hadden hem altijd met de achterkant wijzend naar boven. Weet niet of het te maken heeft met de lucht in de fles. Dacht dat het zo beter kon ontluchten, maar weet het niet zeker.
wanneer je baby de speen in z'n mond heeft en je kijkt van de zijkant dan zie je echt de letter s, als je hem dus andersom geeft, zie je een soort z en dat is niet goed.
ok... dus hij wijst vanzelf de goede kant op zeg maar???
Volgens mij bedoelen jullie beide iets anders...

Het lijkt mij dat als je hem andersom houdt, dat hij dan voor jou niet meer ergonomisch is.
Als wij kraamvisite hadden en er iemand vroeg of hij/zij het flesje mocht geven, werd de fles bijna altijd fout vastgehouden. Difrax heeft een aantal argumenten om het op die manier vast te houden; het ventieltje onderin zou op deze manier goed werken en ook iets met oogcontact kunnen houden met de baby ofzoiets...
dubbel
Mijn baby drinkt altijd uit Difrax-flessen. En iedereen die de fles geeft, pakt de fles eigenlijk altijd goed aan. Misschien niet bij nadenken?
Misschien moet je een fles kopen die je snapt...
Grappig Jade, dat we dus verschillende ervaringen hebben.
quote:spectral schreef op 08 januari 2011 @ 22:29:

Misschien moet je een fles kopen die je snapt...Het gaat helaas niet om mijn kind en dus niet om mijn fles...
quote:spectral schreef op 08 januari 2011 @ 22:29:

Misschien moet je een fles kopen die je snapt...

Je kunt toch iets kopen, vanwege de werking ervan? En dat je dan niet in 1x snapt hoe zoiets werkt, dat kan toch?

Of snap jij altijd alles in 1x?
Ja inderdaad AZ, man en ik vonden het ook telkens zo raar dat de mensen het andersom vasthielden en dan echt de meest verschillende mensen. Van meisje van 16 tot mijn schoonvader.
Maar de speen moet dus niet zoal hij wijst maar een halve slag gedraaid. De fles gaat eerst naar beneden toch?
ik snap je vraag niet rose1, zoals op 't plaatje moet 't dus zijn.
Als je hem op de tafel zou kunnen leggen, dan wijst de speen omhoog. De getallen staan dan aan de zijkant. En zo moet je hem ook vasthouden bij het geven van de fles.
Sorry mijn ruimtelijk inzicht is echt slecht. Hoe zit de speen in het mondje van de baby op het plaatje?
Duidelijker kan ik het niet uitleggen.

Ik zou zeggen: Geef de baby maar gewoon de fles. Hij zal wel honger hebben ondertussen.
Op de foto die hier staat kan je toch heel duidelijk zien hoe ze hem vast heeft? Als je het niet duidelijk vindt kan je via google ook op afbeeldingen zoeken met de term "dirfax fles" als je dan wat naar onderen scrolt zie je en vrouw die haar baby de fles geeft en je kijkt dan van opzij tegen de fles. Dan kan je het misschien beter zien?

Je zou kunnen zeggen dat de speen van de fles een beetje omhoog wijst, tegen het gehemelte aan.
Heb je wel een kers speentje? Of zo'n speentje met een vlakke kant? (dental)

Anders snap ik niet helemaal wat je bedoelt met hoe de speen in het mondje zit.
quote:kaetje schreef op 08 januari 2011 @ 22:54:

Op de foto die hier staat kan je toch heel duidelijk zien hoe ze hem vast heeft? Als je het niet duidelijk vindt kan je via google ook op afbeeldingen zoeken met de term "dirfax fles" als je dan wat naar onderen scrolt zie je en vrouw die haar baby de fles geeft en je kijkt dan van opzij tegen de fles. Dan kan je het misschien beter zien?

Je zou kunnen zeggen dat de speen van de fles een beetje omhoog wijst, tegen het gehemelte aan.Ja nu zijn we er. Ik snap het door de tip over het gehemelte. dankjewel!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven