Daten...lastig?!?!

09-01-2011 15:39 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik lees al een tijdje mee en herken veel.....

Ben nu zelf ook al een tijd vrijgezel en aan t daten via internet..

Het blijft soms lastig wat de nadere denkt of vindt, wanneer je weer contact opneemt enz...

Maar goed gister een hele spontane internet-date gehad..super gezellig, naar adam geweest waar hij woont..veel gekletst, beide al wat gedate, uiteindelijk bljven slapen...

Maar dan komt t moment van gedag zeggen, hij zei laat maar ff weten als je thuis bent..Ik ge-smst dat ik thuis was en t erg gezellig vond, kreeg binnen 5 min een smsje terug dat hij t super vond en nog aan t nagenieten was! Heel leuk natuurlijk....

Nu thuis ff op internet, en rp berichtjes lezen die binnen waren gekomen, zie ik dat hij ook weer online is......hmmmm beetje gek....

Maar ja was alleen een 1ste date , toch het gevoel van verder kijken....gekke gedachte..of niet??

Maar ja wat heb of ben je verder van elkaar.....hahah weer die vervelende onzekerheid he.....

Hoe ga je hier nu weer mee om....of in een grapje vragen, of hij lekker verder aan t zoeken is....hmm nee denk ik ook niet heel handig...

Groetjess
Ik heb alleen een profiel op mijn autobanden.
Nou als man wil ik nog iets zeggen:

Zelf heb ik tot voor een paar jaar geleden ook gedate (mijn vriendin die ik al ruim 3 jaar heb is ook van een datingsite) en mijn ervaring is dat ook veel vrouwen naar een sexmaarje zoeken en dat niet eerlijk zeggen en dus 'aandacht zoeken'. Niks mis mee ,iedereen wil graag geborgenheid / intimiteit zolang je het maar eerlijk zegt dat je niet meer wil dan een (of meerdere) vrijpartij(en) maar geen relatie. En daar schort het nogal wel eens aan.

Van de andere kant moet ik zeggen dat 'blijven slapen na de eerste date' soms wel vervolg heeft, bij mij elk geval wel met een ervan heb ik nog een aantal maanden een hele leuke tijd gehad.
Ik vind het zoiezo niet zo slim om na de eerste date (ontmoeting) te blijven slapen...

Ik zou dat als een one-night stand zien..
ja hyves. Die kerels die daar zitten... Dat zijn écht de ergsten.
is to 'm alweer gepeerd btw? Ben ook wel benieuwd hoe ze offline haar berichten op rp leest en ziet dat hij online was...
Je was zelf ook op die site. Dus wat zeur je nou?
quote:coolpack2 schreef op 09 januari 2011 @ 18:26:

ja hyves. Die kerels die daar zitten... Dat zijn écht de ergsten.Vlak Linkedin niet uit hoor, daar wemelt het ook van de hitsige assholes!
Jullie hebben ook helemaal gelijk dat ik zelf ook op de site was...

Maar weet gewoon niet zo goed wat ik ervan moet denken, leuke avond geha, leuk smsje en dan..........

Wil graag weten of hij een 2 de date leuk zou vinden.....

Maar zal ik zelf een leuk sms-je sturen en t vragen of op hem wachten........

Ben een beetje een ongeduldig type-tje en wil dan graag weten hoe nu verder.....

Maar misschien moet ik dat eens laten en t gewoon maar zien.....

lekker mijn dingetje doen en zien of hij reageert........

Toch gaat dat beetje tegen mijn gevoel in omdat ik stiekem graag wil weten waar ik aan toe ben......

Groetjes...
Toen ik nog aan het daten was, vorig jaar, en een man die ik leuk vond was wat traag, nam ik gewoon het iniatief. Vroeg of hij (nog) een date wilde, etc. Nooit een probleem geweest. Een van de 'trage' mannen is nu mijn vriend. Soms zijn mannen ook gewoon verlegen, net als wij vrouwen.
“Als ondertussen de geest die liefde is ons allen maar leidt en beschermt. Dat is zo belangrijk.” Jeroen van Merwijk
Ja zelf het initiatief nemen kan natuurlijk ook....

Maar wil dan niet wanhopig overkomen maar gewoon beetje weten hoe hij erover denkt hihi....

Misschien een beetje een luchtig sms je en de vraag of hij zin heeft om nog een keertje aftespreken..

Wat stuurde jij dan..?

.

Groetjes
Ja, bij mijn huidige vriend sms'te ik gewoon of ie zin had om komend weekend weer wat af te spreken (ik ben ook best ongeduldig, zeker als ik iemand leuk vind). En als dat wederzijds is, is hij blij dat jij het even een zetje geeft en hapt hij graag toe. Hij wachtte in elk geval een beetje op mij blijkbaar en was blij dat ik iets liet horen. Al dat moeilijke gedoe en die regels dat je moet wachten tot de man de stappen zet.. Niet alle mannen zijn hetzelfde. Ik zou gewoon doen wat je gevoel je ingeeft.
“Als ondertussen de geest die liefde is ons allen maar leidt en beschermt. Dat is zo belangrijk.” Jeroen van Merwijk
oh wacht even. Nu schiet me te binnen dat ik eerst sms'te hoe het met hem ging. Vrijblijvend. Toen hij daarop enthousiast reageerde, vroeg ik hem mee uit voor komend weekend. Ja zo was het. Voelde erg goed.
quote:MEFunny schreef op 09 januari 2011 @ 18:17:

Ik vind het zoiezo niet zo slim om na de eerste date (ontmoeting) te blijven slapen...

Ik zou dat als een one-night stand zien..Bij mijn werd het een FMS (Four Month Stand) en ik mag hopen dat er nog wel wat maandjes bij gaan komen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik lees hier ook vaak dat als je de eerste keer blijft slapen als 'makkelijk' word gezien.

Vind het een nogal ouderwetse gedachte.
quote:DeKenau schreef op 10 januari 2011 @ 15:30:

Ik lees hier ook vaak dat als je de eerste keer blijft slapen als 'makkelijk' word gezien.

Vind het een nogal ouderwetse gedachte.

Nou ja, het IS natuurlijk ook wel makkelijk.

Maar die vlieger gaat op voor beide partijen natuurlijk.

Voor hem, maar ook voor haar

Kijk als ik 4 maanden geleden na mijn heerlijke nacht niets meer van hem had vernomen had ik wel gedacht....jammer

Maar das een beetje het risico wat je loopt

Ik zelf heb nooit heel veel "relatie" waarde gehangen aan de eerste date seks mannen

Was in mijn geval echt een gevalletje lust

Prettige bijeenkomst is dat de lust er na 4 maanden nog steeds is

Dus als je met niet al te veel verwachtingen een ONS hebt zie ik er ook geen kwaad in

Bedenk er alleen geen relaties, trouwringen en theedoeken voor de uitzet bij, want dan kan de teleurstelling nog wel eens groot worden.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
TO, zoals meerdere mensen hier al hebben gezegd, je was zelf toch ook online? Ik heb mijn huidige vriend (pas 2 maandjes hoor) ontmoet via RP en ik vond het in het begin ook lastig om naar een volgende date te vragen. Ik heb het volledig bij hem gelaten en dat werkte voor hem heel goed. Hij is zo'n jongen die het benauwd kan krijgen als iemand te graag wil in het begin. En ook hij zat de eerste weken waarin we aan het daten waren nog op RP. Ik vond dat ook niet zo leuk, maar heb het gelaten. Hij wist dat ik het wist, en het feit dat ik er weinig tot niets over zei heeft hem laten inzien dat ik geen zeurpietje ben. Maar heb wel heel even kort aangegeven dat het me een minder fijn gevoel gaf.

En nu? Ik weet niet of hij er af is. Ik vraag en kijk er ook niet naar. Hij heeft me met kerst meegenomen naar zijn ouders en gaat aankomende week mee naar mijn familie. We zijn samen wanneer we kunnen (behoorlijk vaak) en we zijn al plannen aan het maken voor de zomervakantie. Ik heb geen zin om hem te gaan checken, voor hetzelfde geld staat hij er nog wel op en doet hij er niets mee(maak ik me druk om nix). Hij is superlief voor me, echt de liefste jongen die een meisje/vrouw zich kan wensen.

Pff, wat een lang verhaal, sorry.. Ik wil er eigenlijk mee zeggen dat je het het beste op z'n beloop kan laten gaan. Forceer niets, dat heeft bij mij heel erg goed gewerkt. Ben blij dat ik in die eerste weken mezelf steeds heb afgeremd, want heb nu een hele fijne relatie :-)
Ik ken een stel dat al ruim 3 jaar een relatie heeft, ze wonen deel van de week samen, maar zij zit nog steeds actief op RP. Ze hebben elkaar ook via RP ontmoet, maar hij staat er allang niet meer op, maar zij is volgens haar profiel nog steeds op zoek, en actief ook want haar foto´s veranderen nog wel eens, evenals haar tekst.

Dat vind ik eigenlijk niet kunnen, want ik weet dat zij niet eerlijk is tegen hem, maar als je net 1 date hebt gehad, kun je dat nog niet verwachten van elkaar. Hoe leuk de date ook was, evengoed kan de nieuwsgierigheid er zijn, of er nog reacties zijn op RP.

De vraag alleen is echter of hij of zij er wat mee doet.

Maar TO kan alleen weten dat hij daarop online is als ze zelf heeft gekeken.
Dat is wel raar. Dat je dan nog actief staat (na 3 jaar relatie)

Maar on topic: snap het wel hoor dat je het checkt! Denk stiekem dat veel dames dat hier zouden doen (o.a. ik) maar we moeten leren hem te vertrouwen! Als je gevoel zegt dat het goed is, dan is dat het ook... En hij laat je al veel weten dat hij het leuk vindt!! :D...

Laat er paar dagen overheen gaan en vraag hem dan voor tweede date. Inititatief vanuit vrouwen vinden mannen ook leuk he!
Ouderwets of niet, vaak is dat waar je moeite voor moet doen om het te krijgen eerder iets wat je niet meer kwijt wil dan iets wat je in de schoot geworpen wordt. Dus ja, dan is hard to get zijn soms niet eens zo'n gek idee, heb je meteen n idee hoe into hij in je is (als ie je wil dan geeft ie niet zomaar op met je voor zich te winnen)

En ja soms beland je na 1 avond in bed en heb je 3 jaar later 2 kinderen, dat komt zeker ook voor. Ik zou dr echter niet op rekenen dat t zo zal gaan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven