Vriend Twitter
dinsdag 11 januari 2011 om 10:48
Mijn vriend Twittert soms met een meisje/vrouw (ze is moeder, weet niet of ze single is, volgens mij wel), en hij bedoelt er niets mee, en hij heeft haar volgens mij ook nog nooit ontmoet maar ze noemen elkaar soms "liefje" en "lieverd" en dat soort dingen. Het betekent verder niets, dat weet ik ook wel. Maar ik vind de signalen die hij daarmee afgeeft naar de buitenwereld niet kunnen. Je hebt een vriendin, dan vind ik niet echt dat je zulke dingen kan doen.
Wat zouden jullie daarvan vinden? Stel ik mij aan?
Wat zouden jullie daarvan vinden? Stel ik mij aan?
dinsdag 11 januari 2011 om 10:54
quote:Mac123 schreef op 11 januari 2011 @ 10:52:
Als al jullie vrienden, kennissen, collega's etc ook twitteren begrijp ik dat je er moeite mee hebt dat ze elkaar zo aanspreken. Maar wat wil je dan, dat ze priveberichten naar elkaar sturen? Dan zie je er niets meer van.
Ja, dat is het hem een beetje. Onze vrienden lezen dat ook allemaal en ik vind de signalen die hij daarmee afgeeft niet getuigen van volwassenheid.
Maar, je hebt gelijk. Als ze gaan DM'en is dat erger natuurlijk.
Als al jullie vrienden, kennissen, collega's etc ook twitteren begrijp ik dat je er moeite mee hebt dat ze elkaar zo aanspreken. Maar wat wil je dan, dat ze priveberichten naar elkaar sturen? Dan zie je er niets meer van.
Ja, dat is het hem een beetje. Onze vrienden lezen dat ook allemaal en ik vind de signalen die hij daarmee afgeeft niet getuigen van volwassenheid.
Maar, je hebt gelijk. Als ze gaan DM'en is dat erger natuurlijk.
dinsdag 11 januari 2011 om 11:09
dinsdag 11 januari 2011 om 11:10
Ja ik kan me wel voorstellen dat je daar moeite mee hebt. Als hij haar verder niet kent, waarom twittert hij dan met haar? En iemand die je niet kent ''lieverd'' noemen vind ik heel raar. Als hij jou ook ''lieverd'' noemt, zou ik me afvragen wat dat woord eigenlijk voor hem betekent. Overigens kan het natuurlijk ook gewoon een onschuldig tijdverdrijf zijn dat je vriend zo met deze dame twittert, maar heel vaak is het ook het begin van een nog te ontstane verliefdheid/affaire. Ik zou het dus wel in de gaten houden als ik jou was en bespreek je gevoel met je vriend!
dinsdag 11 januari 2011 om 11:10
quote:Star schreef op 11 januari 2011 @ 11:00:
Ja je stelt je aan. Signaal naar de buitenwereld omdat je met een andere vrouw praat/mailt/Twittert/communiceert?Ja, ik wil dat hij alle vrouwen die hij volgt op Twitter blokkeert, in een hoekje gaat zitten in een foetushouding en de hele tijd mijn naam roept. Dat wil ik.
Ja je stelt je aan. Signaal naar de buitenwereld omdat je met een andere vrouw praat/mailt/Twittert/communiceert?Ja, ik wil dat hij alle vrouwen die hij volgt op Twitter blokkeert, in een hoekje gaat zitten in een foetushouding en de hele tijd mijn naam roept. Dat wil ik.
dinsdag 11 januari 2011 om 11:13
quote:Cici25 schreef op 11 januari 2011 @ 11:10:
Ja ik kan me wel voorstellen dat je daar moeite mee hebt. Als hij haar verder niet kent, waarom twittert hij dan met haar? En iemand die je niet kent ''lieverd'' noemen vind ik heel raar. Als hij jou ook ''lieverd'' noemt, zou ik me afvragen wat dat woord eigenlijk voor hem betekent. Overigens kan het natuurlijk ook gewoon een onschuldig tijdverdrijf zijn dat je vriend zo met deze dame twittert, maar heel vaak is het ook het begin van een nog te ontstane verliefdheid/affaire. Ik zou het dus wel in de gaten houden als ik jou was en bespreek je gevoel met je vriend!Nou ja, ik vind het niet eens zo erg dat hij met haar Twittert. Dat is vrij onschuldig, hij Twittert met meer vrouwen. Boeit me niet, als hij maar weer 's avonds bij mij in bed kruipt. Ik vind het alleen raar dat hij inderdaad iemand koosnaampjes geeft, die hij mij ook geeft (en niet eens op Twitter, want daar behandelt hij mij als ieder ander op Twitter). Wat betekent het inderdaad dan nog, als hij een willekeurig iemand ook zo noemt.
Ja ik kan me wel voorstellen dat je daar moeite mee hebt. Als hij haar verder niet kent, waarom twittert hij dan met haar? En iemand die je niet kent ''lieverd'' noemen vind ik heel raar. Als hij jou ook ''lieverd'' noemt, zou ik me afvragen wat dat woord eigenlijk voor hem betekent. Overigens kan het natuurlijk ook gewoon een onschuldig tijdverdrijf zijn dat je vriend zo met deze dame twittert, maar heel vaak is het ook het begin van een nog te ontstane verliefdheid/affaire. Ik zou het dus wel in de gaten houden als ik jou was en bespreek je gevoel met je vriend!Nou ja, ik vind het niet eens zo erg dat hij met haar Twittert. Dat is vrij onschuldig, hij Twittert met meer vrouwen. Boeit me niet, als hij maar weer 's avonds bij mij in bed kruipt. Ik vind het alleen raar dat hij inderdaad iemand koosnaampjes geeft, die hij mij ook geeft (en niet eens op Twitter, want daar behandelt hij mij als ieder ander op Twitter). Wat betekent het inderdaad dan nog, als hij een willekeurig iemand ook zo noemt.
dinsdag 11 januari 2011 om 11:13
quote:NepBlond schreef op 11 januari 2011 @ 11:10:
[...]
Ja, ik wil dat hij alle vrouwen die hij volgt op Twitter blokkeert, in een hoekje gaat zitten in een foetushouding en de hele tijd mijn naam roept. Dat wil ik.
ik zou het ook vervelend vinden hoor, het staat inderdaad een beetje raar ook naar anderen toe maar vooral naar jou.
Heb je wel eens gevraagd waarom hij dat doet?
[...]
Ja, ik wil dat hij alle vrouwen die hij volgt op Twitter blokkeert, in een hoekje gaat zitten in een foetushouding en de hele tijd mijn naam roept. Dat wil ik.
ik zou het ook vervelend vinden hoor, het staat inderdaad een beetje raar ook naar anderen toe maar vooral naar jou.
Heb je wel eens gevraagd waarom hij dat doet?
dinsdag 11 januari 2011 om 11:14
dinsdag 11 januari 2011 om 11:20
Ik weet niet hoe ik het zelf zou vinden maar weet wel dat ik buitenlandse "vrienden" op twitter heb die ik ook honey of babe noem en waar ik love you of missed you tegen zeg. Heb wel de indruk dat die uitdrukkingen/benamingen in het Nederlands wel een andere lading hebben.
Je zou het hem kunnen vragen, wat hij ermee bedoelt.
Je zou het hem kunnen vragen, wat hij ermee bedoelt.
dinsdag 11 januari 2011 om 11:21
quote:eefje1980 schreef op 11 januari 2011 @ 11:20:
Ik weet niet hoe ik het zelf zou vinden maar weet wel dat ik buitenlandse "vrienden" op twitter heb die ik ook honey of babe noem en waar ik love you of missed you tegen zeg. Heb wel de indruk dat die uitdrukkingen/benamingen in het Nederlands wel een andere lading hebben. Niet per se. Ik heb zat Amsterdamse collega's/buren die iedereen schat of lieverd noemen, bedoelen ze verder helemaal niks mee.
Ik weet niet hoe ik het zelf zou vinden maar weet wel dat ik buitenlandse "vrienden" op twitter heb die ik ook honey of babe noem en waar ik love you of missed you tegen zeg. Heb wel de indruk dat die uitdrukkingen/benamingen in het Nederlands wel een andere lading hebben. Niet per se. Ik heb zat Amsterdamse collega's/buren die iedereen schat of lieverd noemen, bedoelen ze verder helemaal niks mee.