Gezondheid alle pijlers

Stoppen met blowen

11-01-2011 13:17 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben nu 26 en sinds 1week gestopt met blowen niet erg lang zou je zeggen maar de ken merken zijn nu al zichbaar.

zo slaap ik beter droom weer normaal heb meer honger

en kan helder nadenken .

ik ben begonnen toen ik 11 was en vol op geblowt heb tijden

gehad dat ik 50euro perdag rookte heb tijden gehad dat ik geen eens tabak erbij deed dus (puur) rookte.

ik heb mazzel want sinds kort denk ik er niet meer aan

en als je twijfelt stoppen met blowen kan dit je meschien stimuleren.

zoals ik al zij ik heb echt jaren vol op geblowt iederedag stond er mee op en ging er mee naar bed.

tot op kort geleden was het in eens klaar .

ik weet hoe mensen zich voelen als ze willen stoppen bang dat ze niet kunnen slapen hele vage dromen waar je zelf niet kan inkomen zweten constant er aan denken etc etc etc.

enigste advies wat deze jongen jullie kan geven is

er niet meer aan denken zet je zelf er over heen als je een week niet blowt zal je eind van de week echt stukke beter voelen

zo slaap ik nu 12uur perdag en dat heb ik jaren niet mee gemaakt.

ik droom normaal of helemaal niet ik zweet niet meer ik voel me beter heb direct honger als ik wakker word dat heb ik tientallen jaren niet meer gevoelt die honger en dat allemaal door weed.

ik heb mezelf vastbesloten om niet meer te blowen zo ineens was ik er klaar mee en wil ik zo houden heb niks meer met weed.

zo ken ik een jongen die helemaal doorgedraait was door de weed en zich zelf heeft opgehangen, zo ken ik mensen die van hun ouders hun spullen verkochten, ofterwijl stelen voor weed.

ik vertel dit aan mensen die echt willen stoppen met blowen.

want heb tenslotte zelf ook gerookt dus weet waar ik over praat.

ik ben er zo mee begonnen .

mijn oudere broer blowde al toen ik klein was en me vader ook.

en eigenlijk al me vrienden blowden al toen ze heel erg jong waren.

want ik woonde in een wijk vol met thuis dealers en die weed was veel beter als in de coffeeshop en goedkoper dus dan is de keus gouw gemaakt ik ben jaren mezelf niet geweest al dacht ik van wel

zodra je echt stopt met blowen merk je dat je omgeving ook vrolijker word mensen kijken je anders aan.

meeste mensen die geen weet van weed hebben zien het maar als harddrugs is het ook! er zit zoveel thc in dat je gewoon letterlijk verdoofd ben voor de buiten wereld ook al denk je van niet het is wel zo mensen die denken blowen onder controle tehebben worden dus al gecontroleerd door de weed zelf zeg ik dat goed? Ja! er zijn geen medicijnen voor nodig om te stoppen met blowen dat dacht ik eerst wel altijd , maar nee je moet je geest verbreden en je grensen overschrijden van wat je wel en niet wilt .

ik zal mijn simptonen even op een rijtje zetten waar ik last van had in het begin.

1.de meest achterlijke dromen.

2.zweten snachts zo erg dat je bed zijk nat is

3.heel slecht slapen

4.geen eetlust

5.agresief gedrag

etc etc. hoop dat ik met dit mensen kan helpen en kan motiveren om toch daadwerkelijk te stoppen met blowen geloof mij maar

het zit allemaal tussen je oren echt waar de echte stoppers

doen net als mij stoppen in een keer slapen 2weken slecht en daarna zal je stukken beter voelen wat is tenslotten 2weken slecht slapen op een leven? Vriendelijke Groeten Exblower.

ik heb trouwens meer engergie en train weer veel moet wel bekennen dat ik ook blowde omdat ik adhd heb maar das geen reden ben ik achter gekomen iedereen staat voor een keus in ze leven en het word niet in je mond gepropt je doet het uit eindelijk helemaal zelf niemand anders jij bent de gene die NEE moet of had moeten zeggen toch? veel plezier ermee succes voor de gene die proberen te stoppen peace OUT.
Nog even een OPMERKING over de mensen die vinden als je spellings fouten maakt etc , Geloof mij maar heeft totaal niks met aandoeningen te maken of shade of hersenletsels .

Het was in eerste instantie een probeer project en had niet zo veel reacties verwacht maar er zitten altijd een paar vuiltjes in de lucht zoals plop!
quote:Lizzl schreef op 11 januari 2011 @ 13:27:

Je bent nu zeker de schade aan het inhalen voor al die tijd dat je zo stil was

Complimenten! Na zo'n lange tijd veel roken is het niet makkelijk om te stoppen. Keep up the good work met jou kan ik tenminste oraten
quote:Lizzl schreef op 11 januari 2011 @ 13:27:

Je bent nu zeker de schade aan het inhalen voor al die tijd dat je zo stil was

Complimenten! Na zo'n lange tijd veel roken is het niet makkelijk om te stoppen. Keep up the good work met jou kan ik tenminste praten
exblower, 41 minuten geleden

Nog even een OPMERKING over de mensen die vinden als je spellings fouten maakt etc , Geloof mij maar heeft totaal niks met aandoeningen te maken of shade of hersenletsels .

Het was in eerste instantie een probeer project en had niet zo veel reacties verwacht maar er zitten altijd een paar vuiltjes in de lucht zoals plop!

Wat is dit nou weer voor achterlijke opmerking?? Ergens last van? Tssssss.....
En nog wat....als al die spellingsflaters niet veroorzaakt zijn door een aandoening of hersenschade, dan geeft dat alleen maar aan hoe dom je stiekem eigenlijk bent. Het is niet ontzettend moeilijk om gewoon normaal Nederlands te schrijven. Je weet wel.....basisschoolleerstof.
Ik ben ook sinds maandag gestopt met blowen. Maar ik heb maandag wel 2 hijsjes genomen, ik noem het restjes dag .

Maar gister heb ik echt helemaal niet geblowd en vandaag is de planning dat ook niet te doen.

Ik blowde normaal alleen in het weekend en heel zelden door de weeks. Maar ik blow nu met mijn partner echt heel veel. Ook als wij de dag erna gewoon moeten werken, nu is dat voor mij niet erg maar mijn vriend moet wel zn koppie erbij houden.

Alleen heb ik het niet over jaren dat ik het dagelijks doe maar over maanden. En ik merk dat ik dingen vergeet en last heb van stemmingswisselingen. (zat er al van nature in maar het werd wel echt erger).

Nu draaien we het terug van elke dag naar alleen maandag en zaterdag. En heel soms op donderdag.

Dat is niet heel erg toch?

Maar ik denk niet dat ik verslaafd ben, misschien wel een beetje aan de lachkick. Want hoe geweldig is het om een lachkick te krijgen en er niet meer uit te komen. En ondertussen je boodschappen af moet rekenen .

Succes exblower, moedige stap!
Zo is het nog leuk hou het bij een paar keer en maak er geen dagelijkse gewoonte van.

Zolang je die lach kick nog krijgt is het nog te doen alsje die niet meer krijg is het toch echt tijd om te stoppen:P
En ja ben nog steeds gestopt ! Ik slaap nu zelfs 12uur op een dag van 22:00 tot 10:00 heerlijk echt ik heb zoveel jaren slecht geslapen ik ben alles aan het inhalen nu(A)
sjonge, een hele week gestopt al

denk je ook nog even aan alle voordelen van het niet blowen, als je na een paar dagen opeens weer trek krijgt in een joint? want 1 joint en je bent weer terug bij af...

let wel: ik vind het heel knap dat je gestopt bent hoor, want 50 euro op een dag, tjonge, da's echt idioot veel, hoe doe je dat dan? ik bedoel, kun je met zoveel wiet nog functioneren dat je werkt enzo? hoe komt het dat je dat kunt betalen?
quote:exblower schreef op 12 januari 2011 @ 17:10:

En ja ben nog steeds gestopt ! Ik slaap nu zelfs 12uur op een dag van 22:00 tot 10:00 heerlijk echt ik heb zoveel jaren slecht geslapen ik ben alles aan het inhalen nu(A)

Van 22.00 tot 10.00? Hoef je niet te werken? Of werk je in de middag/avond?

Ik vind het knap dat je gestopt bent. Wees er wel van bewust dat de eerste weken vaak makkelijker zijn dan de periode die daarna komt.

Maar als je je dat beseft, en je de voordelen van het stoppen goed voor ogen houdt, dan gaat het je vast wel lukken.
Goed van je dat je zo ineens kunt stoppen. Hier ook een 'ervaringsdeskundige' die in het verleden veel geblowd heeft en ook gewoon ineens kon stoppen.

Mijn vraag aan jou; hoe ga je het doen als je onder vrienden bent die blowen? Kun je het afslaan? Je zit tenslotte in een omgeving waar blowen de normaalste zaak van de wereld is. En zo ja, hoe is hun reactie hierop en hoe ga jij ermee om?

Succes!
Ik ben nog steeds gestopt en ik was al 2weken gestopt toen ik deze forum maakte heb nog even goed na gekeken en ben tot op vandaag nog steeds gestopt en dat hou ik zo.

ik droom weer normaal eet goddelijk veel en voel me perfect in shape .

ik ben er echt helemaal klaarmee met smoken en begin er niet meer aan sterker nog kwam nog een vriend tegen die blowde en zij tegen hem dat ik gestopt was wat die amper kon geloven en hij had een joint bij zich waarop ik zij rook maar lekker alleen jonge .

ik weet niet hoe het is gekomen maar was er gewoon in eens klaar mee ik zit nu volgens mij al op 3weken dus gaat lekker snel voor de mensen die ook gestopt zijn mijn complimenten ik weet hoe moeilijk het is .....!!
jouw weken gaan alleen wel snel, op 11/1 was je 1 week gestopt, nu is het 16/1 en ben je al 2 weken of eigenlijk al 3 weken gestopt.. als je zo doortelt ben je over een maand al een jaar gestopt

desalniettemin vind ik het heel erg knap hoor, zo van het ene op het andere moment stoppen.. houen zo!
Hey exblower en de rest

Ik ben gestopt sinds 2 november 2010. Het valt me soms zwaar en helaas heb ik ook al 2x gezondigd, maar dat schijnt er bij te horen. Ik denk er nog veel aan en helaas werkt mn omgeving ook niet echt mee. maar goed ik wil er van af en ik zet gewoon door. succes allemaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven