Good luck!
woensdag 12 januari 2011 om 16:27
woensdag 12 januari 2011 om 16:31
woensdag 12 januari 2011 om 17:43
quote:Star schreef op 12 januari 2011 @ 16:31:
Tssssk, Starmans broer heeft even een koopje zeg
http://www.daft.ie/searchsale.daft?id=350892?
Tssssk, Starmans broer heeft even een koopje zeg
http://www.daft.ie/searchsale.daft?id=350892?
woensdag 12 januari 2011 om 17:45
Ach Jin, dat meen je toch niet? Wat sneu!!! Hoe komt ie nou aan roodvonk?
Heeft bij L op de psz ook geheerst 2 jaar geleden, is erg besmettelijk.
Ach gos, en nou geen feestje Pfff.
heel veel sterkte en beterschap daar.
Oh meisje wakker .Krijgt 2 tanden, ik vind haar wel wat warm. Hoort dat erbij, verhoging? Jongens hadden dat niet. Ze heeft gelukkig (nog) geen vieze rare luiers.
bam, schattig slapend ventje Doet ie dat nog vaak tussen de middag of nu echt een extraatje?
Heeft bij L op de psz ook geheerst 2 jaar geleden, is erg besmettelijk.
Ach gos, en nou geen feestje Pfff.
heel veel sterkte en beterschap daar.
Oh meisje wakker .Krijgt 2 tanden, ik vind haar wel wat warm. Hoort dat erbij, verhoging? Jongens hadden dat niet. Ze heeft gelukkig (nog) geen vieze rare luiers.
bam, schattig slapend ventje Doet ie dat nog vaak tussen de middag of nu echt een extraatje?
woensdag 12 januari 2011 om 18:17
Star, ga maar met Starmans broer , mooi huis! Wally is echt leuk, ik ben fan.
Bam, ik heb in nood vanmiddag een kinderfiets besteld die morgen in de winkel geleverd wordt en die ik eind van de middag kan halen. Ik had ook nog niks.... Wat vind je dan van een basketballnet (heb je ook op palen) voor in de tuin?
Amalia, ach tanden, twee tegelijk, niks aan.
van al die puzzels verpesten, geweldig!
Bam, ik heb in nood vanmiddag een kinderfiets besteld die morgen in de winkel geleverd wordt en die ik eind van de middag kan halen. Ik had ook nog niks.... Wat vind je dan van een basketballnet (heb je ook op palen) voor in de tuin?
Amalia, ach tanden, twee tegelijk, niks aan.
van al die puzzels verpesten, geweldig!
woensdag 12 januari 2011 om 19:39
Jee Bam, da's vaag. Zo opeens koorts. Vandaar het in slaap vallen misschien? Lego hier ook vooral het bouwen. Hij creeert zelf ook wel dingen, maar het leukst vindt hij volgens het boekje in elkaar zetten. (Dus ik sloop 's avonds nog van alles... )
Star: Niet gek zo'n huis voor die prijs. Huizenprijs daar stukken lager dus? Je zou er bijna om emigreren!
Wally is superleuk!!! Net als Gele Ballon. Heb nu hier nog zo'n zoekboek, vinden ze erg leuk hier.
Amalia: ja hier ook steeds verhoging/koorts bij tanden. Werden ze nou maar gewoon zindelijk en met tanden geboren hè
Star: Niet gek zo'n huis voor die prijs. Huizenprijs daar stukken lager dus? Je zou er bijna om emigreren!
Wally is superleuk!!! Net als Gele Ballon. Heb nu hier nog zo'n zoekboek, vinden ze erg leuk hier.
Amalia: ja hier ook steeds verhoging/koorts bij tanden. Werden ze nou maar gewoon zindelijk en met tanden geboren hè