Rouwen

13-01-2011 10:16 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorige week ben ik mijn grote broer kwijtgeraakt door aan akelige ziekte kanker. Hij was eind 50. Daarnaast zijn er het afgelopen jaar zoveel dingen gebeurd mijn hoofd en hart is vol. Het is zo oneerlijk dat hij weg is. Altijd vrolijk, enthousiast zat nog vol met plannen. Ik weet ff niet wat ik hier nu mee wil moet het ff kwijt.
och wat een vreselijk bericht!

Dat is een groot verlies Bellida. Heel veel sterkte met het verwerken van het verlies van je broer. Zoiets kost veel tijd.
Gecondoleerd.

Rouwen heeft tijd nodig. Het is helemaal normaal dat je het "oneerlijk" vindt. Doodgaan is vaak oneerlijk. Heb je mensen om je heen die je kunnen steunen?
gecondoleerd met het verlies van je broer

het leven is zo oneerlijk wat dat betrefd de goeden gaan altijd eerst

heel veel sterkte gewenst in deze zware tijd
Gecondoleerd. Verschrikkelijke ziekte. Sterkte .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Sterkte
Ja, dat vind ik echt.
Bellida, heel veel sterkte!

Rouwen is een heel proces, kan kort duren en soms heel lang, neem het gewoon zoals het komt, het is ook niet niks je broer verliezen.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Gecondoleerd Belida.

Heel veel sterkte gewenst
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Dank jullie wel allemaal het doet me goed deze berichtjes
Gecondoleerd! Toen ik mijn moeder verloor zei mijn vader me dat mijn verdriet recht doet aan wat er was tussen ons en de liefde die ik voor haar voelde. Hij vroeg me mijn verdriet daarom ook te omhelzen en te vieren omdat het zo oprecht en puur is.

Ik vind dat een heel mooie gedachte en kan daar best wel troost uit halen als ik het er even moeilijk mee heb. Sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven