Menstruatie en gestopt met roken
donderdag 13 januari 2011 om 21:05
Hello lady's
Misschien een hele domme vraag
Ik ben sinds afgelopen vrijdag gestopt met roken en zaterdag was mijn laatste pil van de strip. Nu is het zo dat ik altijd de klok op gelijk kan zetten dat ik op de donderdag (vandaag) ga menstrueren.
Op het moment ben ik het nog steeds niet en begin me enigszins zorgen te maken. Niet om een zwangerschap want dit is niet mogelijk.. hihi
Heeft iemand hier ook ervaring mee?
Misschien een hele domme vraag
Ik ben sinds afgelopen vrijdag gestopt met roken en zaterdag was mijn laatste pil van de strip. Nu is het zo dat ik altijd de klok op gelijk kan zetten dat ik op de donderdag (vandaag) ga menstrueren.
Op het moment ben ik het nog steeds niet en begin me enigszins zorgen te maken. Niet om een zwangerschap want dit is niet mogelijk.. hihi
Heeft iemand hier ook ervaring mee?
donderdag 13 januari 2011 om 21:30
donderdag 13 januari 2011 om 21:31
donderdag 13 januari 2011 om 21:35
quote:Tinus1485 schreef op 13 januari 2011 @ 21:34:
Wat een idioot gedoe hier. Als je al niet een vraag kan stellen die, voor mij, serieus is en er dan zo op wordt gereageerd, ga dan lekker mottenballen vretenJa probeer dat eens, een mottenbal kanen, mischien word je dan wel ongesteld!!
Wat een idioot gedoe hier. Als je al niet een vraag kan stellen die, voor mij, serieus is en er dan zo op wordt gereageerd, ga dan lekker mottenballen vretenJa probeer dat eens, een mottenbal kanen, mischien word je dan wel ongesteld!!
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
donderdag 13 januari 2011 om 21:37
Wat een idioot gedoe hier. Als je al niet een vraag kan stellen die, voor mij, serieus is en er dan zo op wordt gereageerd, ga dan lekker mottenballen vreten
Echt, ik heb nu al een heleboel gedelete, maar ik zou nu zoveel tegen je willen zeggen
Wat een idioot gedoe hier. Als je al niet een vraag kan stellen die, voor mij, serieus is en er dan zo op wordt gereageerd, ga dan lekker mottenballen vreten
Echt, ik heb nu al een heleboel gedelete, maar ik zou nu zoveel tegen je willen zeggen
Ja, dat vind ik echt.
donderdag 13 januari 2011 om 21:43
Ik zie het al, je bent in de overgang, waarschijnlijk door het stoppen met roken.
Deze uitbarsting was gewoon een opvlieger.
Ik zie het al, je bent in de overgang, waarschijnlijk door het stoppen met roken.
Deze uitbarsting was gewoon een opvlieger.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
donderdag 13 januari 2011 om 21:44
donderdag 13 januari 2011 om 21:46
TO, het kan ook komen door langdurig pilgebruik. Soms maakt je lichaam dan niet meer van dat weefsel aan (kan even geen beleefd woord bedenken) waardoor je ongesteld bent. Of omdat je gestressed bent deze maand of je lichaam in de war is. Maar als je zeker weet dat je niet zwanger bent waar maak je dan druk om? Dan is je menstruatie gewoon laat. Ik zou trouwens pas zaterdag/zondag aan de bel trekken, dan is het echt laat.