Hoe vaak douche jij?
vrijdag 14 januari 2011 om 07:53
Naar aanleiding van het blog van Werner over ochtend- en avonddouchers op de Viva site de vraag: hoe vaak douche jij? En dan liefst 's ochtends of 's avonds?
Vind je dat mensen elke dag zouden moeten douchen of is dat niet nodig?
Ik douche meestal 4 of 5 keer in de week, afhankelijk van planning 's ochtends of 's avonds. Of midden op de dag, als het zo uitkomt.
Vind je dat mensen elke dag zouden moeten douchen of is dat niet nodig?
Ik douche meestal 4 of 5 keer in de week, afhankelijk van planning 's ochtends of 's avonds. Of midden op de dag, als het zo uitkomt.
vrijdag 14 januari 2011 om 09:23
vrijdag 14 januari 2011 om 09:32
's morgens altijd in bad (ja, ook met drie kinderen, die overigens 's morgens ook altijd in bad gaan) even een relaxmomentje met ontbijt en boekje.
Ongeveer 3 keer per week ook 's avonds in bad (gezellig met man) of in de douche (alleen en functioneel).
En na het sporten.
Als het warm is in de zomer dan elke avond ook.
Als ik 's nachts niet kan slapen ga ik ook in bad liggen lezen.
Ik heb geen droge huid....
Ongeveer 3 keer per week ook 's avonds in bad (gezellig met man) of in de douche (alleen en functioneel).
En na het sporten.
Als het warm is in de zomer dan elke avond ook.
Als ik 's nachts niet kan slapen ga ik ook in bad liggen lezen.
Ik heb geen droge huid....
vrijdag 14 januari 2011 om 09:36
quote:kiddootje schreef op 14 januari 2011 @ 09:23:
wanneer ik er zin in heb..soms elke dag,meestal om de dag,s'morgens.
Ik heb lang dik haar,en fohn het nooit,dus moet het wel s'morgens
Maar zomers ook wel s,avonds,dan vlecht ik het in.
Dan heb ik met de hitte geen last van het natte haar.Hier ook lang dik haar... daarom gebruik ik een douchemuts als ik mijn haar niet hoef te wassen
wanneer ik er zin in heb..soms elke dag,meestal om de dag,s'morgens.
Ik heb lang dik haar,en fohn het nooit,dus moet het wel s'morgens
Maar zomers ook wel s,avonds,dan vlecht ik het in.
Dan heb ik met de hitte geen last van het natte haar.Hier ook lang dik haar... daarom gebruik ik een douchemuts als ik mijn haar niet hoef te wassen
vrijdag 14 januari 2011 om 09:38
vrijdag 14 januari 2011 om 09:44
vrijdag 14 januari 2011 om 09:51
Ik douche me iedere morgen. Ik ben in staat om niet naar mijn werk te gaan als ik ´s morgens niet kan douchen. Verder douche ik me drie keer in de week ook ´s avonds wanneer ik heb gesport.
In de zomer douche ik ´s ochtends en ´s avonds
Ik heb zelf ook een hele droge huid, maar door goed in te smeren wordt dat steeds minder.
Vooral wanneer ik ongesteld ben, dan merk ik weer hoe vies het eigenlijk is om ´s morgens niet te douchen. Die bloederige boel wordt echt niet schoon van een natte lap, nadat het de hele nacht heeft zitten broeden. :puke:
Ik ruik in de bus vaak bij mensen die niet ´s ochtends douchen. Dan sta ik achter die persoon en ruik ik zo´n vieze, bedompte bedlucht.
Ik heb zelf ook een hele droge huid, maar door goed in te smeren wordt dat steeds minder.
Vooral wanneer ik ongesteld ben, dan merk ik weer hoe vies het eigenlijk is om ´s morgens niet te douchen. Die bloederige boel wordt echt niet schoon van een natte lap, nadat het de hele nacht heeft zitten broeden. :puke:
Ik ruik in de bus vaak bij mensen die niet ´s ochtends douchen. Dan sta ik achter die persoon en ruik ik zo´n vieze, bedompte bedlucht.
vrijdag 14 januari 2011 om 09:57
quote:Lucifer1983 schreef op 14 januari 2011 @ 09:51:
Ik douche me iedere morgen. Ik ben in staat om niet naar mijn werk te gaan als ik ´s morgens niet kan douchen. Verder douche ik me drie keer in de week ook ´s avonds wanneer ik heb gesport.
Ik ruik in de bus vaak bij mensen die niet ´s ochtends douchen. Dan sta ik achter die persoon en ruik ik zo´n vieze, bedompte bedlucht. Helemaal mee eens! En ik ruik het ook...bah!
Ik ruik in de bus vaak bij mensen die niet ´s ochtends douchen. Dan sta ik achter die persoon en ruik ik zo´n vieze, bedompte bedlucht. Helemaal mee eens! En ik ruik het ook...bah!