Lijf & Lijn alle pijlers

Hoe vaak douche jij?

14-01-2011 07:53 272 berichten
Naar aanleiding van het blog van Werner over ochtend- en avonddouchers op de Viva site de vraag: hoe vaak douche jij? En dan liefst 's ochtends of 's avonds?

Vind je dat mensen elke dag zouden moeten douchen of is dat niet nodig?

Ik douche meestal 4 of 5 keer in de week, afhankelijk van planning 's ochtends of 's avonds. Of midden op de dag, als het zo uitkomt.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook om de dag, soms een ochtend er tussenin na een avondje sporten. Maar eigenlijk liever niet, want heb snel droog haar van het vele wassen. Daarnaast heb ik een zacht huidje, maar wil niet dat deze te snel uitdroogd.
quote:Paque_ schreef op 14 januari 2011 @ 08:42:

Ik douche 2 keer in de week. Vies he?

Verder was ik me elke dag, dus toch niet zo vies.ik ook, soms 3 keer.
ik douche elke dag, in de ochtend.

Mijn haar was ik 2 a 3 keer per week.
wanneer ik er zin in heb..soms elke dag,meestal om de dag,s'morgens.

Ik heb lang dik haar,en fohn het nooit,dus moet het wel s'morgens

Maar zomers ook wel s,avonds,dan vlecht ik het in.

Dan heb ik met de hitte geen last van het natte haar.
Elke ochtend en elke avond.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Elke dag,soms 2x
Ik douche me ook elke dag 's ochtends, in de zomer soms nog een keer extra. En als ik heb gesport nog een keer, en als mijn kind er een erge zooi van heeft gemaakt nog een keer.
's morgens altijd in bad (ja, ook met drie kinderen, die overigens 's morgens ook altijd in bad gaan) even een relaxmomentje met ontbijt en boekje.

Ongeveer 3 keer per week ook 's avonds in bad (gezellig met man) of in de douche (alleen en functioneel).

En na het sporten.

Als het warm is in de zomer dan elke avond ook.

Als ik 's nachts niet kan slapen ga ik ook in bad liggen lezen.

Ik heb geen droge huid....
@Nellebelletje...Heerlijk zo vaak in bad! Maar waar haal je de tijd vandaan? :-S

Ik douche elke ochtend en avond. Sla weleens een avondbeurt over. Heb ook last van een droge huid, maar daarom smeer ik mij zo'n twee keer per dag in.
quote:kiddootje schreef op 14 januari 2011 @ 09:23:

wanneer ik er zin in heb..soms elke dag,meestal om de dag,s'morgens.

Ik heb lang dik haar,en fohn het nooit,dus moet het wel s'morgens

Maar zomers ook wel s,avonds,dan vlecht ik het in.

Dan heb ik met de hitte geen last van het natte haar.Hier ook lang dik haar... daarom gebruik ik een douchemuts als ik mijn haar niet hoef te wassen
In bad! Ik heb ook lang haar. Dan hoef je niet elke keer je haren te wassen. Dat doe ik namelijk om de dag.
Ik vind dat je elkedag moet douchen. Gewoon douchen mensen water is niet alleen voor planten !!
Iedere ochtend, anders word ik niet wakker en voel ik me niet fris. En zomers spoel ik me ´s avonds vaak even snel af zodat ik weer fris mijn bedje in kan.

En in het weekend neem ik vaak een bad.
O ja, ik fohn niet, maar laat het zo opdrogen.

Smeren hoeft ook niet, tenzij voor een speciale gelegenheid.

Makeup gaat hier zo snel, dat kost me maar een minuut of 2 (terwijl ik toch wel op heb). Goed getraind.

Haren (te) vaak gewoon in staart.
sochtends kort en savonds lang.
Ik douche over het algemeen elke dag. Als ik late begin in de ochtend, en als ik vroeg begin voordat ik naar bed ga. Als ik vrij ben maar net wanneer ik er zin in heb..
2 x per dag over het algemeen.
Ik douche elke ochtend, maar kort. Ik heb zo'n energieding hangen, dus hooguit 5 minuten! Als ik heb gesport 's avonds nog een keer, ook kort.

Zomers wil ik me nog wel eens vaker op een dag kort afspoelen...
Ik douche 's ochtends en 's avonds. Denk gemiddeld zo'n drie minuten per keer .Hoef er niet lang onder te staan. Maar vanavond! Vanavond ga ik een weekend naar mijn ouders en die hebben infrarood en een bubbelbad. Dus jullie weten wat ik vanavond ga doen!
Ik douche me elke dag, bij voorkeur 's morgens.

Mijn haar was ik niet elke dag, dat doe ik om de 4 dagen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Mimi87. Zo hoort het te zijn ;-p
Ik douche me iedere morgen. Ik ben in staat om niet naar mijn werk te gaan als ik ´s morgens niet kan douchen. Verder douche ik me drie keer in de week ook ´s avonds wanneer ik heb gesport.

In de zomer douche ik ´s ochtends en ´s avonds

Ik heb zelf ook een hele droge huid, maar door goed in te smeren wordt dat steeds minder.

Vooral wanneer ik ongesteld ben, dan merk ik weer hoe vies het eigenlijk is om ´s morgens niet te douchen. Die bloederige boel wordt echt niet schoon van een natte lap, nadat het de hele nacht heeft zitten broeden. :puke:

Ik ruik in de bus vaak bij mensen die niet ´s ochtends douchen. Dan sta ik achter die persoon en ruik ik zo´n vieze, bedompte bedlucht.
Elke morgen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Lucifer1983 schreef op 14 januari 2011 @ 09:51:

Ik douche me iedere morgen. Ik ben in staat om niet naar mijn werk te gaan als ik ´s morgens niet kan douchen. Verder douche ik me drie keer in de week ook ´s avonds wanneer ik heb gesport.

In de zomer douche ik ´s ochtends en ´s avonds

Ik heb zelf ook een hele droge huid, maar door goed in te smeren wordt dat steeds minder.

Vooral wanneer ik ongesteld ben, dan merk ik weer hoe vies het eigenlijk is om ´s morgens niet te douchen. Die bloederige boel wordt echt niet schoon van een natte lap, nadat het de hele nacht heeft zitten broeden. :puke:

Ik ruik in de bus vaak bij mensen die niet ´s ochtends douchen. Dan sta ik achter die persoon en ruik ik zo´n vieze, bedompte bedlucht. Helemaal mee eens! En ik ruik het ook...bah!
Om de dag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven