Tweeduizendelfjes deel 2
vrijdag 14 januari 2011 om 11:25
hey lieve elfjes. Is iedereen hier? Zijn we iemand onderweg kwijt?
MV ik weet ook niet precies wat gaande is. Ik las iets van onrustheden. Ik zat te denken dat misschien juist nu tunesie een goed bestemming is. Voor juli is het misschien voorbij en de prijzen moeten omlaag. Ik weet alleen niet of we een andere bestemming krijgen als we toch niet die kant op kunnen.
MV ik weet ook niet precies wat gaande is. Ik las iets van onrustheden. Ik zat te denken dat misschien juist nu tunesie een goed bestemming is. Voor juli is het misschien voorbij en de prijzen moeten omlaag. Ik weet alleen niet of we een andere bestemming krijgen als we toch niet die kant op kunnen.
vrijdag 14 januari 2011 om 12:25
Ik zou het er niet op wagen Mefs. Ik heb een familielid in de reisbranche zitten en die raadt het ten zeerste af.... Iedereen die met haar organisatie daar zit wordt (vanaf gisteren) geëvacueerd. Iedereen. Neem anders even contact op bij wie je hebt geboekt. In zo;n geval kan je meestal omboeken naar wat anders.
MV, de blog is "af". Ik ben alleen nog aan het kloten met de layout, ik snap dat CSS namelijk niet. Het is een openbare blog, maar het is toch wel gek om de link hier neer te zetten, omdat het zo persoonlijk is...
MV, de blog is "af". Ik ben alleen nog aan het kloten met de layout, ik snap dat CSS namelijk niet. Het is een openbare blog, maar het is toch wel gek om de link hier neer te zetten, omdat het zo persoonlijk is...
vrijdag 14 januari 2011 om 17:32
quote:hanneke000 schreef op 14 januari 2011 @ 08:38:
Waarover wil je een blog gaan schrijven Daf? Over je promotie, of een persoonlijkere?
Die van de promotie duurde welgeteld twee maanden. En een persoonlijkere ruim drie jaar, maar die is nu off-line.
Ik wil een anonieme, maar wel persoonlijke. Met een combinatie van werk en random gedachten.
Waarover wil je een blog gaan schrijven Daf? Over je promotie, of een persoonlijkere?
Die van de promotie duurde welgeteld twee maanden. En een persoonlijkere ruim drie jaar, maar die is nu off-line.
Ik wil een anonieme, maar wel persoonlijke. Met een combinatie van werk en random gedachten.
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
vrijdag 14 januari 2011 om 17:50
vrijdag 14 januari 2011 om 18:08
vrijdag 14 januari 2011 om 18:09
We hebben kids, dussss, tussen 2 juli en11augustus. Wat ik niet snap is waarom moet je per persoon betalen als je een twee kamer apartement huurt. Mijn dochter is heel klein. Die kan in een schoenendoos slapen. Een voor mij is het niet meer nodig dan een larsendoos. En toch moeten we allemaal rond de 600 euro per persoon betalen excl vliegticket.
vrijdag 14 januari 2011 om 18:50
het is een avonturen roman in de midden eeuwen. En adel wordt door een joodse vrouw geholpen. Ze wordt vervolgens berecht voor hekserij, want niemand gelooft dat zij zijn leven zonder magie heeft kunnen redden. Ze wordt verbrandt, maar uit het vuur komt een vogel. Dat is zij, due hem zal beschermen. Als straf moet hij tegen de turken vechten. De roman gaat dus over zijn avonturen totdat hij in jeruzalem aankomt,