***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Mich, ik vind dat soort spelletjes ook superleuk!
Ah, zit dat zo....

Dat soort spelletjes vindt Kaj ook erg leuk, maar hij houdt vooral van lego-racen. Ik speel eigenlijk nooit spelletjes. Heb een tijdje age of empires gespeeld op de pc, maar dat is denk ik ook zeker wel 8 jaar geleden. Voor de rest eigenlijk alleen 2d spelletjes, mario, frog, digger, space invaders, king's quest, space quest etc. maar toen was ik zelf nog een kind. Heb vanaf mijn tienertijd weinig pc spelletjes gedaan. Nu speel ik alleen af en toe mnet Kaj mee.

Maar een Wii,wil ik ook!
Spitsmuisje: Zelda is ook een platformspelletje, alleen tussendoor moet je ook puzzels oplossen. Ik ben trouwens ook een tijdje verslaafd geweest aan spellen op Zylomgames. Hele simpele spelletjes, maar juist daarom erg verslavend.

Mijn moeder had nog een kind van 2,5 rondrennen en ze zette mijn tweelingbroer en mij vaak naast elkaar in onze wipstoeltjes. Zij ging er dan tussenzitten met mijn broer tussen haar benen geklemd. Met warm eten maakte ze een groot bord en kregen we om de beurt een hapje.

's Nachts gingen mijn ouders er samen uit en dat moest ook wel, want we dronken zo langzaam dat halverwege de fles koud was. Ze heeft het maar te stellen gehad...

Mich: het trekt toch wel bij? Men zegt dat bv je borsten niet helemaal uit model krijgen. Ik heb dat nooit helemaal geloofd, maar ik denk dat ze echt wel weer allebei hetzelfde zullen zijn. Pfff dat je vriend het grappig vind is stom!!!

Ik ben ook blij dat ik mijn poot stijf heb gehouden. Goed dat ik heb gebeld toen ik haar voornemen van mijn vriend hoorde, want het zat me hartstikke dwars. Ik wil ook een gezellig weekend hebben, zeker als mijn vriend weg is.

Krijg je zaterdag veel bezoek voor Lars? En wat krijgt hij voor zijn verjaardag?

Fachat: wat vindt hij leuke spelletjes? En mag zijn klasgenootje dus heel veel tv kijken? Of alleen als er vriendjes zijn?
Lara, als het goed is trekt het wel bij. Maar ik heb twee jaar lang gevoed, dus misschien duurt het even. En vriend zei eigenlijk iets anders, dat hij hem nog steeds prachtig vindt.

Ja, er komt veel bezoek zaterdag! Iets te veel voor dit kleine huis eigenlijk, maar goed. Ik heb een barbapappatas gekocht, een boek om te leren tellen, wat autotjes, en morgen gaat vriend nog wat dingen kopen.

Ik heb nu een dvd opstaan van z'n eerste verjaardag. Toen was ik 6 maanden zwanger. Wat was ik toen al dik! Ik dacht echt dat het wel meeviel. Wel leuk om te zien, alleen staan mijn ouders er haast niet op, terwijl m'n vader de allerbeste vriend van Lars is (film is gemaakt door schoonvader, grrrr).
Ah, gelukkig! (zo, wat hebben we nu al lang over je borst gepraat, haha)

Leuke cadeautjes! Wanneer hadden wij toen afgesproken? Met een maand of 4/5 ofzo? Toen had je al best een dikke buik, maar het stond je wel goed hoor! Wel apart dat je vader nauwelijks op die film staat zeg.

Ik ben nog steeds niet uit het kerstmenu...
Ik las net op borstvoedings.com dat je borst wel tot een jaar na het stoppen nog melk kan lekken, hebben jullie daar ervaring mee?

Lara, Kaj houdt van lego-racen, sonic en Putt-putt en voor de rest verschillende spelletjes op internet, vooral platformspelletjes. Op de gameboy speelt hij vooral een of ander donald duck spelletje en platformspelletjes (dat zijn dan ook de enige spelletjes die hij heeft). Toen kaj kleiner was vond hij op de pc Bob de bouwer, winnie de Pooh en Pingu erg leuk
Ja, inderdaad.

Volgens mij in oktober. Toen zag ik er al behoorlijk zwanger uit ja, jij was nog heel netjes toen.

Hoeveel mensen krijg je te eten met kerst? Ik maak denk ik in ieder geval lamsbout met rozemarijn en knoflook, groenten uit de oven (aardappel/pompoen/wortel/pastinaak of zo) en een simpele sla met walnoten en geitenkaas. En lekker brood erbij. Of knolselderijaardappelpuree. Lekkerrr! Maar ik ga geen gangen doen.
Facht: ik ben gestopt met bv omdat er te weinig melk was, dus van nadruppelen heb ik geen last gehad. Wat wel erg gek is, is dat ik soms zo'n gevoel van en toeschietreflex heb. Echt bizar, want het is toch erg lang geleden dat ik bv gaf.
Fachat, hoe geef jij de melk bij de boterham? Kolf je dan? ik geef eerst brood (met water) en daarna de borst. Maar zo leert hij weer niet dat melk bij brood hoort. Hoe doe jij dat?
Voor 6 personen (eigenlijk 5,5 want de oma van mijn vriend is 91 en eet amper). Ik zoek dus ook iets van vlees uit de oven. Ik zag een recept in de allerhande met hert in rodewijnsaus. Leek me erg lekker, maar ik vind het weer zo'n gedoe qua timing enzo.

Het liefst een koud voorgerecht dat ik 's middags al maak, dan een soepje (heb ik al gevonden), dan vlees uit de oven met salade, groenten en aardappeltjes en daarna een toetje.
00000000000000000000000?

.m.m.m.m.m.m.m.m 0000000000000001>

' /
Lars in de bocht?
Ik ben eruit!

Voor: langzaam geroosterde trostomaten, mozzarella en bascilicum

Tussen: paprikaroomsoep

Hoofd: gebraden lamsbout, aardappel met thijm uit de oven, geroosterde groenten, salade en aardappelpuree

na: zoete rode peertjes
Ja, ik kon dat bericht niet meer wegkrijgen.

Lekker! Dat hoofd maak ik ook! En vandaag eet ik toevallig langzaam geroosterde tomaten (met paprika, ui en knoflook), mmmmmmmmmm.

Dat hert met rode wijn leek me ook lekker. Dat was toch met zilveruitjes? Ik heb een keer een wildzwijnstoofpot gemaakt op die manier. Heerlijk!
O nee, das niet waar, dat wild zwijn had ik met westmalle dubbel gemaakt, ook heel lekker hoor! Met aardappelkastanjepuree erbij, mmmmmmm. (Ik heb honger)
hoe komen jullie aan die gerechten? Recepten graag! Moet ook nog wat verzinnen namelijk!

Micha,Ole krijgt eigenlijk geen drinken bij het brood, de borst krijgt hij pas ongeveer een uur later. Eigenlijk nooit over nagedacht, tja lastig en om te kolven terwijl ik thuis ben, vind ik altijd zo zonde van mijn tijd!
Wat grappig! Langzaam geroosterde tomaten zijn echt heerlijk! Ik doe er dan wat balsamico azijn en suiker over.
het water loopt me al in de mond....
Ik heb een heel goed kookboek (Annabel Langbein en het heet heel toepasselijk: koken met succes zonder stress)
en heb jij datzelfde boek Micha?/
De allerhande heeft ook goede recepten dit jaar.
Fachat, ik dacht daar ook laatst pas aan. Je gaat inderdaad niet kolven als je thuis bent. Bij Lars deed ik het ook zo, eerst eten en een uurtje later de borst, en die drinkt nu ook gewoon melk bij z'n brood, dus ik ga me er bij morris ook niet al te druk om maken.

Lara, ik maak het vandaag met knoflook en oregano, twee uur in de oven, heerlijk...

Fachat, de kookboeken van Jamie Oliver zijn favoriet, en Nigella Lawson is ook een heldin. Al moet ik er bij haar wel bij zeggen dat ze soms wel erg matig met groente is, terwijl ik daar ook dol op ben.
pff Xander heeft nu 38;5 graden koorts,heeft overgegeven en is heel hangerig, dat beloofd voor vanavond. (hij is nu bij schoonmoeder)

Zo ik ga nu naar het centrum eens kijken hoe het daar is.
witchke..oei, das wel even spannend! Moet ie niet even langs de huisarts weer dan?

Oeh ja, kerstmenu's..leuk is dat altijd! Wij gaan 1e kesrt met een man of 10 gournetten (jaja, in de herhaling van mn verjaardag), 2e kerst maak ik wat kleine gerechtjes en iedereen pakt maar wat ie lekker vind.

We zijn wel vandaag een alternatief kerstmenu aan het eten met z'n tweetjes, want ik vind het toch wel leuk om ook iets uitgebreids te doen.

Vanmiddag heb ik zalmcarpaccio met veldsla, cherrytomaatjes en granaatappelpitjes gemaakt, straks heb ik kleine amusehapjes geinspireerd op die van AH Excellent, maar dan wel vers gemaakt en nog later weer ga ik ook aan de hertenbiefstukjes (recept van ook van AH) in rodewijnsaus met gekookte krieltjes in de schil, stoofpeertjes en spruitjes met amandelshaafsel.
Jemig! Ik krijg honger van al jullie verhalen over eten!

Witch, zou je niet even met Xander naar de dokter gaan? Hangerigheid is niet goed! (dacht ik)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven