Tsja, ...

14-01-2011 19:42 264 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal! Daar ben ik weer.

Ik heb een tijdje gedate met een hele leuke man. Hij is de eerste waar ik seks mee heb gehad. We hadden het heel leuk samen.

Na onze laatste date (afgelopen zaterdag) nog gebeld en gesms't. Wat eindigde in de trant van "we moeten elkaar snel weer zien" etc.

Maar nu heb ik de hele week niets gehoord van hem... En ik heb ook even gewacht met contact zoeken omdat ik niet te aanhankelijk wil zijn. Toen ik hem uiteindelijk een berichtje stuurde, kreeg ik vrij oppervlakkige (maar vriendelijke) berichtje terug.

Nu vraag ik me af, is het stom om een berichtje te sturen of hij het nog een keer leuk vind om iets te gaan doen samen? Of toch maar afwachten tot hij weer contact opneemt?

'Probleem' is dat we elkaar vanaf februari weer elke week minimaal 3x zien ivm sportvereniging... Dus wil mezelf ook niet voor aap zetten, als dit een subtiele mannenhint is dat hij me toch niet zo leuk vind.

Iemand ideeen?

Wat te doen?

Totaal aantal stemmen: 25

Afwachten tot hij contact opneemt. (76%)
Zelf een berichtje sturen. (24%)
ksenija, doe niet zo gruwelijk ouderwets!
wij slapen nooit.
Je bent alleen goed voor het bed, waarschijnlijk.

Door nu WEER zelf te gaan sms-en kun je ervan op aan dat hij gebruik van je gaat maken.
Dat is niet ouderwets, maar iemand met een gezond verstand gaat toch niet constant het initatief nemen? (zeker in jouw rol niet) Ik snap dat de sexnood hoog is, maar om nou zo wanhopig te zijn...
stuur gewoon dat je zin in hem heb. wedden dat ie gelijk belt?
wij slapen nooit.
Ik ben in de war. Hieperdepiep zegt: "Hij is de eerste waar ik seks mee heb gehad." Ksenija zegt: "Je bent notabene moeder!" Mis ik iets? Edit: ik zie het al, ik legde een verkeerd verband.

Ik zou het heel even afwachten en over een tijdje zou ik gewoon eens bellen voor een gesprekje. Dan merk je vanzelf wel waar het toe leidt en dan kun je hem altijd alsnog uitvragen. Ik zou dat smsje niet zo sturen als je het eerst had, veel te beladen. En ik zou bellen in plaats van smsen.

Succes ermee, want het kan knap frustrerend zijn om je druk te maken over dit soort dingen! Ik hoop voor je dat hij gewoon snel initiatief neemt voor een date...!
ik ben niet bepaald wanhopig. integendeel zelfs. je zou mijn sv eens moeten zien....en hij vindt het geweldig door mij versierd te worden.
wij slapen nooit.
JA hier is Oma weer

Waarom toch dat smssen?

Wat is er mis met een good old telefoontje?

"hey date, ik zat me zo eens af te vragen....heb je zin om komend weekend een drankje te doen?"

En om eerlijk te zijn vind ik dat ook niet een ontzettend op je bek gaan als hij nee zegt..

Dat hele blauwtjes lopen....daar maakt iedereen toch altijd zon probleem van....

Dan zegt zo'n kerel nee....en dan?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Er zijn toch geen regels, voor wie het intiatief moet nemen en hoevaak dat dan zou kunnen. Ik ben van mening dat iedereen moet doen wat hij/ zij wil, denken voor een ander kun je niet.

De een neemt makkelijk inititief en de ander heeft daar meer moeite mee, niks mis mee toch?

Enne hieperdepiep, doen waar jij je goed bij voelt!
dan zeg je gewoon, oke jammer. veel geluk verder.
wij slapen nooit.
quote:valentinamaria schreef op 14 januari 2011 @ 20:17:

ik ben niet bepaald wanhopig. integendeel zelfs. je zou mijn sv eens moeten zien....en hij vindt het geweldig door mij versierd te worden.

Ja en dat is een vent??

Nee, dank je..

Los daarvan het gaat alleen om sex, is voor hem toch heerlijk als jij hem altijd gaat sms-en om een wip

Ik zou me niet voor sex laten lenen EN dan ook nog zelf erachteraan moeten gaan (als moeder van 2 kids?!) terwijl hij een vrijgezelle losbol is.

Eh, ik kan me er niks bij voorstellen...

Hopelijk krijgen je kids er niks van mee, trouwens.
ksenjia. leg me alleen even uit wat mijn rol is.
wij slapen nooit.
t gaat toch om sex en het spel?

ik zoek geen vervangende papa, maar een leuk vriendje voor mezelf. je moet niet oordelen over iets waar jij niks van weet.
wij slapen nooit.
Joh, neuk en sms jij er lekker op los met je vriendje !
jammer dat je zo gefrustreerd bent.
wij slapen nooit.
Als iemand dat is dan ben jij het wel met je uitzichtloze initiatieven, toedels...
Valentina, trek je er niks van aan....dit gedrag is een handelsmerk van haar hier
ik moet er wel om lachen
wij slapen nooit.
maar TO is nog niet echt geholpen zo.
wij slapen nooit.
Als ik TO was zou ik gewoon zelf contact opnemen. Als hij niet leuk reageert dan weet je genoeg, als hij wel leuk reageert heb je een date in the pocket. Meer smaken zijn er niet toch?
precies. kun je het aan TO? bel hem gelijk, steunen wij je op de achtergrond.
wij slapen nooit.
Ik ga morgen bellen (ben nu aan het werk en mag dan niet bellen..) Laat weten hoe het is afgelopen

en valentinamaria, bendankt voor je lieve beichtjes! de rest trouwens ook.
Mijn keuze staat er niet bij. Je mag alleen kiezen tussen afwachten (waarom zou je gaan zitten afwachten en niet doorleven zonder af te wachten) of een berichtje te sturen.

Ik zou me over zoiets helemaal niet druk willen maken. Daarbij je schrijft niet dat jullie een relatie hebben (en dat zal niet ineens nog komen na lang-leve-de-lol-want-de-melk-heeft-ie-al dus waarom houdt je je zo met hem bezig?

Edit; ik las ergens dat jullie vanaf februari aan het daten waren, maar kan niet meer vinden uit welk topic van jou ik dat gehaald heb . Ik heb die tekst dus weer weggehaald.
heel dapper van je hieperdepiep, wel laten weten. maakt niet uit of je nerveus bent, ik pak ook altijd giebelend de tel op wanneer sv me belt. al ben ik echt van emotie omzetten in actie, de spanning blijft.

succes!!!
wij slapen nooit.
madhe, daar moet ze achter zien te komen anders blijft ze verliefd op hem.
wij slapen nooit.
quote:valentinamaria schreef op 14 januari 2011 @ 20:48:

madhe, daar moet ze achter zien te komen anders blijft ze verliefd op hem.Dat is onzin, verliefd blijf je als je het voedt. Niet als de ander je in onwetendheid laat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven