Tsja, ...

14-01-2011 19:42 264 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal! Daar ben ik weer.

Ik heb een tijdje gedate met een hele leuke man. Hij is de eerste waar ik seks mee heb gehad. We hadden het heel leuk samen.

Na onze laatste date (afgelopen zaterdag) nog gebeld en gesms't. Wat eindigde in de trant van "we moeten elkaar snel weer zien" etc.

Maar nu heb ik de hele week niets gehoord van hem... En ik heb ook even gewacht met contact zoeken omdat ik niet te aanhankelijk wil zijn. Toen ik hem uiteindelijk een berichtje stuurde, kreeg ik vrij oppervlakkige (maar vriendelijke) berichtje terug.

Nu vraag ik me af, is het stom om een berichtje te sturen of hij het nog een keer leuk vind om iets te gaan doen samen? Of toch maar afwachten tot hij weer contact opneemt?

'Probleem' is dat we elkaar vanaf februari weer elke week minimaal 3x zien ivm sportvereniging... Dus wil mezelf ook niet voor aap zetten, als dit een subtiele mannenhint is dat hij me toch niet zo leuk vind.

Iemand ideeen?

Wat te doen?

Totaal aantal stemmen: 25

Afwachten tot hij contact opneemt. (76%)
Zelf een berichtje sturen. (24%)
ik denk dat ik voorlopig wel de hoofdprijs heb...
wij slapen nooit.
Ik laat me contacteren voor het wipeptippen. (veel leuker)

Dan weet je dat ze echt geil zijn en je willen en het niet uit maatschappelijke verantwoording doen.
quote:valentinamaria schreef op 14 januari 2011 @ 21:23:

ik heb de tel op trilstand, ( lekker ook) mijn werkomgeving is lawaaiierig zeg maar. zeker wanneer de aex ineens stijgt.

en een dergelijke relatie is idd supergeil en spannend.Je hebt geen relatie toch? Je hebt een vent die je komt uitwonen als jullie daar zin in hebben (dat is een seksvriend).
quote:Madhe schreef op 14 januari 2011 @ 21:36:

[...]

Je hebt geen relatie toch? Je hebt een vent die je komt uitwonen als jullie jij daar zin in hebben hebt (dat is een seksvriend).
quote:valentinamaria schreef op 14 januari 2011 @ 21:28:

waarom zou ik hem niet 4 keer kunnen vragen of hij die avond tijd had?

Als ik hem was zou ik me een hond voelen, als ik jou was zou ik er geld voor vragen.

Jij vraagt gewoon 4 keer achter elkaar; kom je me alsjeblieft neuken? Maar je wil wel meer. Lijkt me. (als je al wil dat hij smst). Hij zal niet opkijken als je er nog geld voor bood ook, steeds op jou initiatief, dat is té makkelijk en té goedkoop.
quote:Ksenija schreef op 14 januari 2011 @ 21:38:

[...]

Nah, dat is dan het verschil denk ik. Ik verwacht toch wel dat er iets van moeite wordt gedaan, en wat meer enthousiasme bij de ander.
quote:Madhe schreef op 14 januari 2011 @ 21:41:

[...]

Nah, dat is dan het verschil denk ik. Ik verwacht toch wel dat er iets van moeite wordt gedaan, en wat meer enthousiasme bij de ander.Eh, waarop zeg je dit?
hahaha, k zal hem dit bij de volgende date laten lezen.

ik hoef er geen geld voor, maar kan hem altijd vragen wat hij zou betalen. handig voor slechte tijden....
wij slapen nooit.
quote:Ksenija schreef op 14 januari 2011 @ 21:42:

[...]

Eh, waarop zeg je dit?

Op je aanpassingen in mijn post

Maar jij denkt er hetzelfde over zag ik.
quote:valentinamaria schreef op 14 januari 2011 @ 21:45:

hahaha, k zal hem dit bij de volgende date laten lezen.

ik hoef er geen geld voor, maar kan hem altijd vragen wat hij zou betalen. handig voor slechte tijden....Dat heeft geen zin als je het toch niet krijgt.
quote:Madhe schreef op 14 januari 2011 @ 21:54:

[...]

Dat heeft geen zin als je het toch niet krijgt.Ik denk dat zij de portemonnee kan trekken...
jullie hebben slechte ervaringen zo te lezen.
wij slapen nooit.
quote:Ksenija schreef op 14 januari 2011 @ 21:55:

[...]

Ik denk dat zij de portemonnee kan trekken...Tot nu toe werkt bedelen prima bij haar.
quote:Madhe schreef op 14 januari 2011 @ 22:05:

[...]

Tot nu toe werkt bedelen prima bij haar.Dat is ook zo.
tja, bedelen is ook een vak apart.
wij slapen nooit.
quote:valentinamaria schreef op 14 januari 2011 @ 22:03:

jullie hebben slechte ervaringen zo te lezen.

Ik heb geen slechte ervaringen met bedelen voor een beurt. Wel hele leuke ervaringen met sv's, maar bedelen heb ik nooit hoeven doen. Ze waren meestal zelf enthousiast en namen dus helemaal uit zichzelf contact op met mij. Zo niet, dan ging ik me er niet mee bezig houden.

Met scharrels, daar ging het wat meer gelijk op (maar onder scharrels versta ik; sv+, dus ook contact buiten de seks om, leuk zolang het leuk was, maar absoluut geen intentie om relatie-achtige dingen mee te doen/ dingen te delen of te mengen in elkaars leven).

Zo kan het toch ook?
quote:valentinamaria schreef op 14 januari 2011 @ 22:08:

tja, bedelen is ook een vak apart.Maar serieus he, kijk eens rond in de stad (een stad). Al die bedelaars hebben een pet of hoed of gitaartas liggen voor het geld. Die willen hun kunstjes ook niet gratis weggeven (al halen ze ook bevrediging uit wat ze doen. Alleen voor dat kwakje die bevrediging gaan ze niet daar staan).
t is gewoon leuk dat hij het bad heeft laten vollopen en eten heeft besteld wanneer ik kom. hij weet dat ik maar af en toe een avond en nacht kan blijven, en lekker zo verwend te worden.
wij slapen nooit.
quote:Madhe schreef op 14 januari 2011 @ 21:11:

Sum, dan vergaat de wereld lieverd, dan ga je net-aan-niet-dood, of valt de hemel op je hoofd, er komt een eeuwige zonsverduistering en je bent binnen 2 tellen bankroet. En erger nog; als die ene niet wil dan is dat meteen een bevestiging dat helemaal niemand wil, en dat je dus altijd en eeuwig vrijgezel blijft en noooooit meer een date krijgt/ vriend vindt/ relatie hebt.

Vre-se-lijk! Toch?

Aha....ik wist het!!!!

Ik WIST dat er iets vreselijks stond te gebeuren.

Het gekke is, als ik dat doe gebeurd dat dus allemaal niet

Zou ik in een bijzondere tijdzone zitten dan of zo?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Daar heb je het al, je krijgt een vol bad en een bord eten en levert je dienst af.

Is ook een optie, het hoeft niet perse in euro's.
daar wil ik best s,ochtends een smsje tegenaan gooien.
wij slapen nooit.
wat wil een mens nog meer. als hij en ik het maar lekker vinden toch?
wij slapen nooit.
quote:valentinamaria schreef op 14 januari 2011 @ 22:13:

t is gewoon leuk dat hij het bad heeft laten vollopen en eten heeft besteld wanneer ik kom. hij weet dat ik maar af en toe een avond en nacht kan blijven, en lekker zo verwend te worden.

Ik begrijp dat dat ontspannend is. Maar... voor hem hoeft het niet, al is het wel makkelijk natuurlijk. Hij hoeft er geen moeite voor te doen en wat maakt dat beetje water en eten nou uit. Eten moet hij toch wel. (Dat uit hij door zijn gedrag, geloof zijn gedrag).

Zelf ben ik iemand van; Graag of niet, en je seksvriend geeft nu eenmaal niet het gedrag weg van iemand die denkt; "Graag".
Waarom verbaast het me niet, dat je met 2 kinderen in de steek bent gelaten?
quote:Ksenija schreef op 14 januari 2011 @ 21:29:

Jij moet wel vragen, anders wordt er niet gewipetipt.Heb dit 10 keer moeten lezen, voordat ik het begreep

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven