Tsja, ...

14-01-2011 19:42 264 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal! Daar ben ik weer.

Ik heb een tijdje gedate met een hele leuke man. Hij is de eerste waar ik seks mee heb gehad. We hadden het heel leuk samen.

Na onze laatste date (afgelopen zaterdag) nog gebeld en gesms't. Wat eindigde in de trant van "we moeten elkaar snel weer zien" etc.

Maar nu heb ik de hele week niets gehoord van hem... En ik heb ook even gewacht met contact zoeken omdat ik niet te aanhankelijk wil zijn. Toen ik hem uiteindelijk een berichtje stuurde, kreeg ik vrij oppervlakkige (maar vriendelijke) berichtje terug.

Nu vraag ik me af, is het stom om een berichtje te sturen of hij het nog een keer leuk vind om iets te gaan doen samen? Of toch maar afwachten tot hij weer contact opneemt?

'Probleem' is dat we elkaar vanaf februari weer elke week minimaal 3x zien ivm sportvereniging... Dus wil mezelf ook niet voor aap zetten, als dit een subtiele mannenhint is dat hij me toch niet zo leuk vind.

Iemand ideeen?

Wat te doen?

Totaal aantal stemmen: 25

Afwachten tot hij contact opneemt. (76%)
Zelf een berichtje sturen. (24%)
quote:valentinamaria schreef op 14 januari 2011 @ 22:33:

welnee, ik heb op date 1 zelfs ruzie met hem gemaakt. hij was achteraf zo galant zijn fout toe te geven. dus nu laat hij de lead aan mij. tot ik zeg het andersom te willen.

Hebben jullie zo'n dominant submi..blabla ding dan?

Anders is dat toch totaal niet geil? Dat is misschien persoonlijk, maar ik knap af op mannen die niet weten en niet (respectvol) laten merken wat ze willen. Of die puppygedrag vertonen, daar loop ik hartstikke overheen, dat is gewoon zielig (en nee, niet leuk aan mij maar zo zit ik wel in elkaar).

Ik zou zo'n vent naar me toe laten komen, op de fiets door de regen, en dan toch maar niet, om tegen de tijd dat ie bijna weer thuis is me te bedenken en toch maar wel.. ge-wel-dig.

Maar ik zou er alleen nog maar een kopje koffie mee drinken denk ik.
Jeezes zeg, willen Muts en Fluts uit de ballenbak komen en richting de uitgang kruipen?

TO, heb je die booty call nou al gemaakt?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
ik weet wie ik ben madhe, en waar ik voor sta. ik doe wat goed voelt en wat een ander ervan vindt zal me een zorg zijn.
wij slapen nooit.
quote:Very Cherry schreef op 14 januari 2011 @ 22:35:

Jeezes zeg, willen Muts en Fluts uit de ballenbak komen en richting de uitgang kruipen?

TO, heb je die booty call nou al gemaakt? ik ben onderweg

TO, heb je die booty call nou al gemaakt?Ik kan de uitgang niet vinden. En TO had aangegeven dat ze morgen ging bellen, dus we wachten af....
quote:Ksenija schreef op 14 januari 2011 @ 22:28:

[...]

Nee, maar als je het hele verhaal leest zie je dat TO geen slachtoffer is. (behalve de kids dan eventueel)

Ik weet niets van het hele verhaal van ValentinaMarina. Niet hier te lezen toch.. TO heeft een heel ander verhaal.

Ach verwarrend zo'n off-topic topic:)
quote:Madhe schreef op 14 januari 2011 @ 22:37:

[...]

Ik kan de uitgang niet vinden.volg mij maar
welnee, maar hij is enigszins autistisch. maar denkt over al mijn opmerkingen na, en dat is leuk.

in zijn wereld draaide alles om geld en uiterlijk vertoon.
wij slapen nooit.

TO, heb je die booty call nou al gemaakt?
quote:N0mi schreef op 14 januari 2011 @ 22:37:

[...]

Ik weet niets van het hele verhaal van ValentinaMarina. Niet hier te lezen toch.. TO heeft een heel ander verhaal toch.

Ach verwarrend zo'n off-topic topic:)

Er is genoeg gezegd, wat niet de schoonheidsprijs verdient.

Maar mee eens, te veel off-topic.
quote:N0mi schreef op 14 januari 2011 @ 22:37:

[...]

TO heeft een heel ander verhaal toch.

Ach verwarrend zo'n off-topic topic:)Valt wel mee, want het gaat hier over wel of niet bellen. Zelf bellen is duidelijk, nu raakten we in gesprek omdat Valentinamaria meerdere keren belde (en het initiatief alleen bij haar lag). Dat zullen de meesten niet adviseren aan TO, maar voor haar werkt het prima. Zeer verrassende berichten dus, vernieuwend
TO gaat bellen, krijgt ze misschien eindelijk zekerheid.
wij slapen nooit.
quote:Ksenija schreef op 14 januari 2011 @ 22:38:

[...]

volg mij maar Nee dankje, wij botsen over het algemeen te vaak. Ik volg liever mijn eigen weg
quote:Madhe schreef op 14 januari 2011 @ 22:40:

[...]

Nee, wij botsen te vaak. Ik volg liever mijn eigen weg Jemig, neem ik je een keer op sleeptouw mee..
quote:valentinamaria schreef op 14 januari 2011 @ 22:38:

welnee, maar hij is enigszins autistisch. maar denkt over al mijn opmerkingen na, en dat is leuk.

in zijn wereld draaide alles om geld en uiterlijk vertoon.Wat wel een groot verschil is in jouw verhaal en dat van TO (om weer ontopic te komen) is dat zij een relatie wil. Jij dus absoluut niet? (neem ik aan?)
quote:Ksenija schreef op 14 januari 2011 @ 22:41:

[...]

Jemig, neem ik je een keer op sleeptouw mee..Dat is echt heel vriendelijk aangeboden, maar ik ben een grote meid en ik hou wel van de spanning die verdwalen met zich mee kan brengen.
als TO tot februari moet wachten kan ze niet sporten van de zenuwen. remember jullie 1e vriendjes.
wij slapen nooit.
quote:Madhe schreef op 14 januari 2011 @ 22:43:

[...]

Dat is echt heel vriendelijk aangeboden, maar ik ben een grote meid en ik hou wel van de spanning die verdwalen met zich mee kan brengen.

Hoezo neem je mijn route niet?

Ik doe je heus niks, hoor.
quote:Madhe schreef op 14 januari 2011 @ 22:39:

[...]

Valt wel mee, want het gaat hier over wel of niet bellen. Zelf bellen is duidelijk, nu raakten we in gesprek omdat Valentinamaria meerdere keren belde (en het initiatief alleen bij haar lag). Dat zullen de meesten niet adviseren aan TO, maar voor haar werkt het prima. Zeer verrassende berichten dus, vernieuwend

Aah een samenvatting! Begreep het deel niet over man die haar had verlaten... iets gemist waarschijnlijk..

Verder met je eens dat voor iedereen iets anders werkt. Doe waar je zin in hebt zou ik zeggen.
ik wil geen ,,normale,, relatie tot mijn kids een jaar of 18 zijn.

sv wil geen ,,normale,, relatie omdat zijn leefwijze nogal apart is, en maar weinig vrouwen daarover kunnen. daarnaast heeft hij nog een lichamelijke kwaal, waardoor hij soms dagen erg moe is.
wij slapen nooit.
daarnaast is sv een typische sterrenbeeld maagd, pietluttig enzo. ik een enorme rommelkont.
wij slapen nooit.
Kun je echt niet zonder wippentippen?

Kan me niet voorstellen dat je daar de tijd en energie voor hebt als alleenstaande moeder. (zeker met een type waar je achteraan moet hollen)
ik ben dol op sex met een zalige man. het leven is meer dan werken en 24/7 moeder zijn.
wij slapen nooit.
quote:valentinamaria schreef op 14 januari 2011 @ 22:43:

als TO tot februari moet wachten kan ze niet sporten van de zenuwen. remember jullie 1e vriendjes.

Mijn eerste vriendjes konden ook gewoon nog sporten hoor

Het is over 2 weken februari, dat gaat snel genoeg. En zo zenuwachtig was ik niet.

Maar ze gaat toch bellen of smsen, dus ze hoeft niet te wachten. Dat is het ideale aan mobiele telefoons. Vroegah moest je nog maar net geluk hebben dat het project waar je mee bezig was ook daadwerkelijk wel eens thuis was op de normale tijden waarop je kon bellen. Dan kon het wel eens 2 weken duren
de kids zitten ook niet te wachten op een gefrustreerde mama, die compleet verzuurd.
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven