Tsja, ...

14-01-2011 19:42 264 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal! Daar ben ik weer.

Ik heb een tijdje gedate met een hele leuke man. Hij is de eerste waar ik seks mee heb gehad. We hadden het heel leuk samen.

Na onze laatste date (afgelopen zaterdag) nog gebeld en gesms't. Wat eindigde in de trant van "we moeten elkaar snel weer zien" etc.

Maar nu heb ik de hele week niets gehoord van hem... En ik heb ook even gewacht met contact zoeken omdat ik niet te aanhankelijk wil zijn. Toen ik hem uiteindelijk een berichtje stuurde, kreeg ik vrij oppervlakkige (maar vriendelijke) berichtje terug.

Nu vraag ik me af, is het stom om een berichtje te sturen of hij het nog een keer leuk vind om iets te gaan doen samen? Of toch maar afwachten tot hij weer contact opneemt?

'Probleem' is dat we elkaar vanaf februari weer elke week minimaal 3x zien ivm sportvereniging... Dus wil mezelf ook niet voor aap zetten, als dit een subtiele mannenhint is dat hij me toch niet zo leuk vind.

Iemand ideeen?

Wat te doen?

Totaal aantal stemmen: 25

Afwachten tot hij contact opneemt. (76%)
Zelf een berichtje sturen. (24%)
quote:Ksenija schreef op 14 januari 2011 @ 22:44:

[...]

Hoezo neem je mijn route niet?

Ik doe je heus niks, hoor.

Ik ben laten we zeggen nogal eigengereid.

Trouwens, met jou richting uitgang rennen schiet ook niet op, want jij zit hier ook nog steeds binnen.
TO is gewoon jong, onzeker en verliefd.

vroeger ging je s. weekends stappen en zag je hem weer.
wij slapen nooit.
quote:valentinamaria schreef op 14 januari 2011 @ 22:56:

TO is gewoon jong, onzeker en verliefd.

vroeger ging je s. weekends stappen en zag je hem weer.Behalve als die idioot zo stom was geweest om ergens anders uit te gaan. Dan kon je weer een week "wachten".
quote:valentinamaria schreef op 14 januari 2011 @ 22:46:

ik wil geen ,,normale,, relatie tot mijn kids een jaar of 18 zijn.

sv wil geen ,,normale,, relatie omdat zijn leefwijze nogal apart is, en maar weinig vrouwen daarover kunnen. daarnaast heeft hij nog een lichamelijke kwaal, waardoor hij soms dagen erg moe is.

Hier staat niets over wat jij met hem wil

Maar ik zal genoegen nemen met het antwoord.
Als jij zonder sex gefrustreerd en zuur bent heb je een zwaar probleem. Toch verbaas ik me erover dat je daarvoor open staat als weduwe. Maar goed, dit is niet een topic over jouw situatie, dus laten we het hierbij houden.
quote:Madhe schreef op 14 januari 2011 @ 22:56:

[...]

Ik ben laten we zeggen nogal eigengereid.

Trouwens, met jou richting uitgang rennen schiet ook niet op, want jij zit hier ook nog steeds binnen.Ik ben er bijna, zie het groene bordje al!!!
quote:Ksenija schreef op 14 januari 2011 @ 22:50:

Kun je echt niet zonder wippentippen?

Kan me niet voorstellen dat je daar de tijd en energie voor hebt als alleenstaande moeder. (zeker met een type waar je achteraan moet hollen)

Wat dit betreft kan ik me niet voorstellen dat je zolang zonder zou moeten stellen als het ook met kan.

Dat achteraanhollen, dat weten we nou wel hoe ik daar over denken, maar waarom zou je (al ben je moeder) niet mogen genieten van de lusten? Als zij zorgt dat haar kinderen hier geen last van hebben is er géén probleem. Al helemaal niet als ze zorgt dat wat ze doet past bij haar verwachtingen.

En van seks krijg je energie. Nog een voordeel dus.

Ik zag dat je ook nog iets schreef over zuur (en ik reageer al zo vaak dat ik nu in dit bericht typ).. wie niet?

Seks is een hele belangrijke menselijke behoefte.
quote:Ksenija schreef op 14 januari 2011 @ 23:00:

[...]

Ik ben er bijna, zie het groene bordje al!!!Ja ik hoor ergens in de verte dat je staat te roepen, maar ik zit heel ergens anders geloof ik. Veel plezier daarbuiten!
vroeger had ik van die vriendinnen netwerken die hem dan wel weer ergens hadden gespot. ging je met z,n allen daarheen.
wij slapen nooit.
quote:Ksenija schreef op 14 januari 2011 @ 22:58:

Als jij zonder sex gefrustreerd en zuur bent heb je een zwaar probleem. (heb je het eigenlijk over jezelf, Hoe bepaal jij of dat een probleem is voor een ander?) Toch verbaas ik me erover dat je daarvoor open staat als weduwe (waarom? als weduwe zou je dat niet mogen ofzo?!). Maar goed, dit is niet een topic over jouw situatie, dus laten we het hierbij houden (goed idee ).
quote:valentinamaria schreef op 14 januari 2011 @ 23:01:

vroeger had ik van die vriendinnen netwerken die hem dan wel weer ergens hadden gespot. ging je met z,n allen daarheen.Dat is ideaal. Ik zat in van die kleine dorpjes, te ver fietsen voor een glimp. Maar gelukkig wel de vriendinnen om verder gegarandeerd te zijn van een hele leuke avond zonder het project.
quote:Madhe schreef op 14 januari 2011 @ 23:00:

[...]

Wat dit betreft kan ik me niet voorstellen dat je zolang zonder zou moeten stellen als het ook met kan.

Dat achteraanhollen, dat weten we nou wel hoe ik daar over denken, maar waarom zou je (al ben je moeder) niet mogen genieten van de lusten? Als zij zorgt dat haar kinderen hier geen last van hebben is er géén probleem. Al helemaal niet als ze zorgt dat wat ze doet past bij haar verwachtingen.

En van seks krijg je energie. Nog een voordeel dus.

Iets wat energie verbruikt kan geen energie leveren

Misschien dat de conditie omhoog gaat.
ksenija, jij kent dus alleen maar weduwen/weduwnaren die geen sex meer hebben? of een nieuwe relatie? en gescheiden mensen, wat mogen die van jou wel en niet?
wij slapen nooit.
Ik blijf bij mijn stelling om het niet meer over jou te hebben.

Nomi ook weer tevreden..
na een date met sv ben ik weer 14 dgn helemaal happy.

we hebben een 14 daagse cyclus ong, maar voor een beetje spanning maak ik die 13 dagen of 15.
wij slapen nooit.
quote:Ksenija schreef op 14 januari 2011 @ 23:05:

Ik blijf bij mijn stelling om het niet meer over jou te hebben.

Nomi ook weer tevreden..Precies, mij wil je echt niet ontevreden hebben
en wat ik met hem wil, we zien wel. willen geen van 2 moeilijke

dingen. we genieten beiden, altijd heel leuk elkaar weer te zien.

voor de rest is niks in het leven zeker, dus zolang we het allebei fijn vinden is het oke.
wij slapen nooit.
als nomi ontevreden is krijg je problemen.
wij slapen nooit.
quote:Ksenija schreef op 14 januari 2011 @ 23:03:

[...]

Iets wat energie verbruikt kan geen energie leveren

Misschien dat de conditie omhoog gaat.

Natuurlijk wel!

Alles kost energie, zelfs niets doen, maar ook een wandeling. En toch kun je daar je energie uit halen.
niets doen en forummen.
wij slapen nooit.
voornamelijk over mannen.
wij slapen nooit.
quote:Madhe schreef op 14 januari 2011 @ 23:15:

[...]

Natuurlijk wel!

Alles kost energie, zelfs niets doen, maar ook een wandeling. En toch kun je daar je energie uit halen.

Het levert letterlijk geen energie op, maar kost energie.

Mijn fysiotherapeute legde dit zo uit, dat het kul is.

Maar je kunt er wel uithoudingsvermogen e.d. mee krijgen.

En uiteindelijk energieker van worden.

Snap je...
quote:Ksenija schreef op 14 januari 2011 @ 23:18:

[...]

Het levert letterlijk geen energie op, maar kost energie.

Mijn fysiotherapeute legde dit zo uit, dat het kul is.

Maar je kunt er wel uithoudingsvermogen e.d. mee krijgen.

En uiteindelijk energieker van worden.

Snap je...Seks is toch niet alleen fysiek, juist mentaal levert het (als het goed is) energie op.
je moet niet alles geloven wat fysiotherapeuten zeggen, t zijn ook maar mensen.
wij slapen nooit.
als ik bij sv geweest ben loop ik 2 dagen te zingen, dus mentaal is seks de beste sport.
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven