Tweeduizendelfjes deel 2

13-01-2011 16:29 3004 berichten
Ter herinnering aan een heerlijke avond en met dank aan Yello, die ons deze foto heeft gegeven

Geweldig die grap Han. Ik pis in mijn broek, hahahaha
Alle reacties Link kopieren
Hij is inderdaad goehoehoed!
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
Môgge Elfjes!
Moge Elfjes.

Ik ben gister onder het tv kijken in slaap gevallen en vanochtend pas weer wakker geworden. Wel vroeg al om 4 uur.

Hann wat een goeie grap he!!! Ik hou normaal niet van flauwe grappen maar ik heb hier zo verschrikkelijk hard om moeten lachen.

He gemist van Mefs. Komt er nog een herkansing?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik heb al na 4 dagen een reactie van de mod op een vraag in het mod-topic Volgens mij een nieuw record! (Op een antwoord moet ik nog even wachten, dat dan wel weer)

Ik vond de grap ook helemaal niet flauw, maar steengoed verzonnen. Op een leuke, ludieke manier de telefoonmaatschappij eens op hun eigen beleid gewezen. Ik heb op youtube het hele programma opgezocht. Ik was echt verrast over de inhoud ervan! Het heet "Basta" en is van "Woestijnvis", kan het echt aanraden. Op een ludieke manier worden kritische 'vraagtekens' gezet bij bijvoorbeeld de media.
MV, je hebt dus wel geslapen! (even de positieve kant van het verhaal belichten) Wel balen dat je om 4 uur alweer wakker was zeg!
goedemorgen elfjes,

Ik heb als een blok geslapen. Heerlijk.
Ja ik heb je email Mefs.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:hanneke000 schreef op 15 januari 2011 @ 09:09:

Ik heb al na 4 dagen een reactie van de mod op een vraag in het mod-topic Volgens mij een nieuw record! (Op een antwoord moet ik nog even wachten, dat dan wel weer)

Ik vond de grap ook helemaal niet flauw, maar steengoed verzonnen. Op een leuke, ludieke manier de telefoonmaatschappij eens op hun eigen beleid gewezen. Ik heb op youtube het hele programma opgezocht. Ik was echt verrast over de inhoud ervan! Het heet "Basta" en is van "Woestijnvis", kan het echt aanraden. Op een ludieke manier worden kritische 'vraagtekens' gezet bij bijvoorbeeld de media.Helemaal met je eens.
je krijgt in de loop van de dag het verhaal, maar verwacht niet veel. Het is erg kort en voor kinderen.
Niet zo negatief Mefs, het was een hartstikke lief en schattig verhaal!
MV, you've got a mail!
Hello, is it me you're looking for?

'Cause I wonder where you are

And I wonder what you do

Are you somewhere feeling lonely or is someone loving you?

What vond ik dit een geweldig nummer. Nog steeds eigenlijk. Ik zat hardop te zingen, maar niemand kon hier mijn zangkunsten waarderen, en ze hebben gelijk ook.
Hihi, Mefs, ik loop vandaag ook al de hele dag te zingen, lekker keihard!!
Goed werknieuws.

Kan er niet verder op ingaan en er is nog helemaal niks zeker, maar de eerste stap is er!
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
Jippie! Gefeliciteerd daf. En nog een stap dichterbij de champagne!

Siroop, en zing je zo goed of heb je geen kinderen en partner in huis?
Gefeliciteerd Daf!!!

Ik wacht nog op mijn uitslag helaas, gaat nog wel ff duren..

Nou Mefs, ik kan wel een beetje zingen, maar het beste van vandaag is dat er niemand thuis was,hihihi
Heb je mijn mail of moet ik het nog eens schrijven?
hee ik heb niks gekregen::
Mail voor siroop
keb ut!! Ooh wat schattig!
Dank je wel

Ik ben ook erg nieuwsgierig, MEFS!
I am surrounded by morons
quote:Daffodil schreef op 15 januari 2011 @ 19:20:

Goed werknieuws.

Kan er niet verder op ingaan en er is nog helemaal niks zeker, maar de eerste stap is er!En weer een stap dichterbij champagne!
I am surrounded by morons
kom maar met je mail. Ik zou zeker niet zo veel succes hebben als het op de winkels lag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven