Raften(in NL, België)
zondag 16 januari 2011 om 22:33
Wij gaan hopelijk in mei naar Oost Europa. Nu hebben we een hele gave rafttrip gezien(keuze 1 of 2 dagen.) Je schijnt er niet persé ervaring voor te moeten hebben, omdat het niet heel wild schijnt te zijn. Toch lijkt het mij fijn en leuk met een Nederlands gesproken instructie het al een keer gedaan te hebben. Waar kan ik leuk(leren) raften in Nederland of België(Ardennen?) Andere tips m.b.t. raften houd ik mij ook aanbevolen voor.
p.s. Ik heb in Nederland het waterpark in Zoetmeer al gevonden.
p.s. Ik heb in Nederland het waterpark in Zoetmeer al gevonden.
I choose happy!
zondag 16 januari 2011 om 22:41
We willen waarschijnlijk de 2daagse trip door de Tara River in Montenegro gaan doen. Ik zou het zelf wel een prettig idee vinden om het daarvoor al eens gedaan te hebben. Vooral omdat ik geen benul heb van het niveau Engels(of eventueel Duits) ter plaatse.
Tilalia2, heb je zelf ervaring met raften en vond je het leuk?
Tilalia2, heb je zelf ervaring met raften en vond je het leuk?
I choose happy!
zondag 16 januari 2011 om 22:56
De baan in Zoetermeer is geweldig om te oefenen. Ik ben er al een keer geweest en het is ontzettend leuk en er gaat een instructeur mee in de boot.
Daarvoor had ik al in Sri Lanka geraft. Dit zonder ervaring en was goed te doen. Maar als je een beetje wil weten wat je te wachten staat is de baan in Zoetermeer een goede oefening.
Het is een officiele wedstrijdbaan dus zeker wel wild genoeg.
Daarvoor had ik al in Sri Lanka geraft. Dit zonder ervaring en was goed te doen. Maar als je een beetje wil weten wat je te wachten staat is de baan in Zoetermeer een goede oefening.
Het is een officiele wedstrijdbaan dus zeker wel wild genoeg.
zondag 16 januari 2011 om 23:09
zondag 16 januari 2011 om 23:12
Ja, daar houd ik wel van! Zie staan dat je ook kan paragliden. Dat lijkt mij ook gaaf, ben alleen bang dat ik dat alleen mag doen en dat ik EssentialVriend met zijn hoogtevrees niet zover krijg.
Sowieso is het vooruitzicht op raften ook een goede motivatie om de komende maanden aan mijn armen te werken in de sportschool
Sowieso is het vooruitzicht op raften ook een goede motivatie om de komende maanden aan mijn armen te werken in de sportschool
I choose happy!
zondag 16 januari 2011 om 23:15
dinsdag 18 januari 2011 om 18:08
Ja super leuk, raften EN oost europa!
In polen geweest verschillende keren, mooie natuur en steden, leuke mensen, lekker rustig en niet duur.
Raften op een aantal rivieren in amerika gedaan. Een echte adrenaline rush van begin tot eind, waren trips van 1 dag met een picknick halverwege ofzo. Maleisie was ook heel mooi,maar stuk kalmere rivier op het moment dat wij er waren, net als in indonesie trouwens.
In polen geweest verschillende keren, mooie natuur en steden, leuke mensen, lekker rustig en niet duur.
Raften op een aantal rivieren in amerika gedaan. Een echte adrenaline rush van begin tot eind, waren trips van 1 dag met een picknick halverwege ofzo. Maleisie was ook heel mooi,maar stuk kalmere rivier op het moment dat wij er waren, net als in indonesie trouwens.