hiren 13.0

16-01-2011 23:35 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hiren 13.0 is uit en kan er dus weer flink gesleuteld worden aan je pc/laptop.

???
que?

leg eens uit in Jip&Janneke aub
WTF??
Gaat het goed met jou? (geen gezoen alsjeblieft)
quote:biebelien schreef op 16 januari 2011 @ 23:45:

que?

leg eens uit in Jip&Janneke aubhier vind je alle uitleg
Als ik ergens een hekel aan heb, is het wel deze passief-agressieve vorm van verhalen vertellen. Dat je publiek moet vragen: "Goh, wat bedoel je?"

Je wilt iets vertellen, of je wilt niets vertellen. Either way zal het me roesten, maar ik ga nooit vragen wat je eigenlijk wilt zeggen.
quote:MEFS schreef op 16 januari 2011 @ 23:48:

Gaat het goed met jou? (geen gezoen alsjeblieft) ook goed?
quote:pantalaimon schreef op 16 januari 2011 @ 23:49:

Als ik ergens een hekel aan heb, is het wel deze passief-agressieve vorm van verhalen vertellen. Dat je publiek moet vragen: "Goh, wat bedoel je?"

Je wilt iets vertellen, of je wilt niets vertellen. Either way zal het me roesten, maar ik ga nooit vragen wat je eigenlijk wilt zeggen.Maaar... jouw avatar maakt gelukkig een heule heup goed
Als je het al niet eens fatsoenlijk uit kan leggen wat het is, dan denk ik ook niet dat je boodschap uberhaupt over gaat komen.
quote:pantalaimon schreef op 16 januari 2011 @ 23:49:

Je wilt iets vertellen, of je wilt niets vertellen. Either way zal het me roesten, maar ik ga nooit vragen wat je eigenlijk wilt zeggen. ik bedenk me nu dat ik het Pantalaimon eens ben..dus laat maar
reclame voor je eigen website???

dahmagniehé
Volgens mij sprak Annemarie Grewel ooit eens iets uit als : "de mannen zijn al geëmancipeerd , nu wij nog"
Joh, veel plezier met je wazige posts. Als je jezelf maar leuk vindt, he?
quote:biebelien schreef op 16 januari 2011 @ 23:55:

reclame voor je eigen website???

dahmagniehé bieleboeiieboeieboele da's niet mijn websiete heur...!
ook goed. Bedankt voor de bloem. Veel betr dan zoenen.
Ik vond je eerst irritant. Nu begin ik me teamuseren.
quote:vrijeflierefluiter schreef op 16 januari 2011 @ 23:57:

[...]

bieleboeiieboeieboele da's niet mijn websiete heur...!

doe eens normaal ja!

enne als je het niet erg vindt (en als je het wel erg vindt ook) ga ik je toch maar even toverstaffen want het riekt hier erg naar reclame.
quote:pantalaimon schreef op 16 januari 2011 @ 23:56:

Joh, veel plezier met je wazige posts. Als je jezelf maar leuk vindt, he?Je HOEFT niet te sleutelen aan je pc/laptop . Ik HERHAAL , het HOEFT niet! Niemand forced je... lieverd
Och hemel.... daar ben je weer! Het is rond middernacht en dan is het zover. Verander je ook klokslag 00.00 in iets ?

Succes!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
En? Het is nu 00.00 uur.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:biebelien schreef op 16 januari 2011 @ 23:59:

[...]

doe eens normaal ja!

enne als je het niet erg vindt (en als je het wel erg vindt ook) ga ik je toch maar even toverstaffen want het riekt hier erg naar reclame.Daarmee ontneem je jezelf en vele anderen een hoop tools met Hiren kun je een hoop ellende op je systeem voorkomen, daarnaast zijn er vele tools om je systeem veilig en stabiel te houden...en dat GRATIS!
quote:vrijeflierefluiter schreef op 17 januari 2011 @ 00:00:

[...]

Daarmee ontneem je jezelf en vele anderen een hoop toolshé wat naar nou....
quote:biebelien schreef op 17 januari 2011 @ 00:02:

[...]

hé wat naar nou....O. kom jij uit die fietsfabriek...
quote:vrijeflierefluiter schreef op 17 januari 2011 @ 00:00:

[...]

met Hiren kun je een hoop ellende op je systeem voorkomen, daarnaast zijn er vele tools om je systeem veilig en stabiel te houden...en dat GRATIS!Deed dat nou pijn, gewoon uitleggen wat je bedoelt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven