hiren 13.0

16-01-2011 23:35 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hiren 13.0 is uit en kan er dus weer flink gesleuteld worden aan je pc/laptop.

quote:vrijeflierefluiter schreef op 17 januari 2011 @ 00:00:

[...]

Daarmee ontneem je jezelf en vele anderen een hoop tools met Hiren kun je een hoop ellende op je systeem voorkomen, daarnaast zijn er vele tools om je systeem veilig en stabiel te houden...en dat GRATIS!Ow nou dan is het gewoon aardig van je dat je dit topic opent. Ik zal het doorgeven aan de ICT-man hier in huis. Thx !
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Veronicas schreef op 17 januari 2011 @ 00:06:

[...]

Deed dat nou pijn, gewoon uitleggen wat je bedoelt?Kom zeg 192 , Je kunt toch ook zelf een beetje onderzoeken en nadenken ?
quote:vrijeflierefluiter schreef op 17 januari 2011 @ 00:12:

[...]

Kom zeg 192 , Je kunt toch ook zelf een beetje onderzoeken en nadenken ?Natuurlijk, maar kunnen en willen zijn niet hetzelfde. En het willen kun jij beïnvloeden door informatie te geven. Op basis van die alwetende maar vage OP's van jou neemt het willen alleen maar af moet ik zeggen.
quote:Veronicas schreef op 17 januari 2011 @ 00:15:

[...]

Natuurlijk, maar kunnen en willen zijn niet hetzelfde. En het willen kun jij beïnvloeden door informatie te geven. Op basis van die alwetende maar vage OP's van jou neemt het willen alleen maar af moet ik zeggen.192 , Jij gelijk ik geluk
Zeg acht-en-een-half, waarom noem je me 192?
TO heeft er enorm moeite mee om andere forummers respectvol te bejegenen, en dat begint er al mee dat hij nicks vaker wel dan niet verbastert. Hoort bij zijn manier van communiceren.
Jammer is dat Pantalaimon.

Er wordt gezegd dat parels ontstaan door irritatie. Constante irritatie. Maar dit zandkorreltje-met-parel-aspiraties levert hooguit 'n ontstekinkje op vrees ik
Hahaha, Veronicas
fluiter, je moet niet alles gelovenwat op internet staat. Die hire kan een manier zijn om je in de gaten te houden, weet je?
quote:vrijeflierefluiter schreef op 17 januari 2011 @ 00:18:

[...]

192 , Jij gelijk ik geluk Ik vind dat jij een vies plaatje als avatar hebt.
quote:Veronicas schreef op 17 januari 2011 @ 00:20:

Zeg acht-en-een-half, waarom noem je me 192?192 is de oude frequentieband van deze zeepiraat
Handige site maar hoe kom je in godsnaam aan die boot-cd? Er is geen download, geen link naar een download of enige informatie hoe je die cd moet bestellen. Gemiste kans.
De download gevonden, op een andere site, dat dan wel weer : Hiren's Boot CD
quote:Jaschenca schreef op 17 januari 2011 @ 18:51:

De download gevonden, op een andere site, dat dan wel weer : Hiren's Boot CD

Dank je voor de moeite.

Stom van mij.

Ik had die link er gewoon meteen bij moeten plakken.
Er zit een virus in.
quote:MEFS schreef op 18 januari 2011 @ 22:23:

Er zit een virus in.Waar dan ? Voor zover ik weet was/is Hiren altijd virusvrij.
Ik moet je nageven; je hebt een talent voor het openen van ontzettend vage topics!
de it'er des huizes had dat mededling. Voor de rest ikke niet wueten. Ik ben zwaar zwakzinnig wat it betref.
quote:hanneke000 schreef op 19 januari 2011 @ 18:53:

Ik moet je nageven; je hebt een talent voor het openen van ontzettend vage topics! daar heb je een PUNT.NL

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven