Mode & Beauty alle pijlers

Nivea en vet haar?

12-01-2011 00:38 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Krijgen jullie ook vet haar van de shampoos en conditioners van Nivea of ligt dat aan mij? Ik heb van nature normaal haar, niet vet, en spoel shampoo en conditioner goed uit. Met andere merken kan ik mijn haar 2 dagen niet wassen, maar met die van Nivea moet ik elke dag wassen. Welke shampoos gebruiken jullie? Ik verf mijn haar, trouwens.
Denk dat je ander haar moet nemen.
quote:Hoefijzer schreef op 12 januari 2011 @ 00:40:

Denk dat je ander haar moet nemen.Kijk nou eens, wat schattig, iemand met een lolbroek aan. Staat je goed hoor!
Volgens mij kun je met normaal haar beter niet te veel of te vaak een conditioner gebruiken. Is mijn eigen ervaring dan. Ik gebruik wel af en toe leave-in spray
oeps verkeerd gelezen
Ik gebruik zelf de producten van Guhl.

Advies van mijn kapper is de conditioner nooit op de hoofdhuid te smeren. Dat gedeelte van het haar heeft het ook niet nodig omdat dat gedeelte van het haar nog niet zo oud is en niet beschadigd.
Ik heb krullend, droog haar, dus Nivea shampoo en conditioner is juist voor mij een uitkomst! Je haar wordt er idd vetter van. Ik loop in de winter niet meer met zo'n pluizebol rond.

Ik denk dat je een ander merk shampoo moet gaan zoeken.
Nope
Waarom conditioner gebruiken? Is voor gezond, onbeschadigd haar niet noodzakelijk. Van de meeste conditioners wordt je haar zwaar en daardoor lijkt het vet.

Denk dat je ander haar moet nemen.

Hoefijzer, even een vraagje aan jou: waarom reageer je altijd zo beknopt?

Bijna al jouw reacties zijn maar 1 zin lang, vaak gebruik je zelfs maar 1 woord.
Gewoon een doorzichtige shampoo nemen, niet van die creme-achtige. En dan na t wassen eventueel iets in de punten smeren. Maar crème-achtige shampoos zorgen vaak voor vet haar, bij mij ook, terwijl mijn haar nooit vet is geweest. Sinds ik een doorzichtige (bv Guhl ofzo) shampoo gebruik heb ik er geen last meer van. Smeer na t douchen nog iets in de punten wat tegen de hitte van de föhn beschermt, verder niet. Meer maakt je haar alleen maar vetter als t er al gevoelig voor is.

Edit: met Nivea moest ik t ook elke dag wassen
quote:HelpBrand schreef op 12 januari 2011 @ 09:27:

Gewoon een doorzichtige shampoo nemen, niet van die creme-achtige. En dan na t wassen eventueel iets in de punten smeren. Maar crème-achtige shampoos zorgen vaak voor vet haar, bij mij ook, terwijl mijn haar nooit vet is geweest. Sinds ik een doorzichtige (bv Guhl ofzo) shampoo gebruik heb ik er geen last meer van. Smeer na t douchen nog iets in de punten wat tegen de hitte van de föhn beschermt, verder niet. Meer maakt je haar alleen maar vetter als t er al gevoelig voor is.

Edit: met Nivea moest ik t ook elke dag wassenDit is een goede tip! Nooit van gehoord. Mijn haren worden ook snel vet, wat ik ook gebruik. Maar heb nooit bv Guhl gebruikt, omdat ik deze vrij prijzig vind. Vooral omdat je niet weet hoe hij gaat bevallen.

Denk dat je ander haar moet nemen.Goh. Humor om te lachen. Wat een bak. Not.
quote:wendy1983 schreef op 12 januari 2011 @ 10:23:

[...]

Dit is een goede tip! Nooit van gehoord. Mijn haren worden ook snel vet, wat ik ook gebruik. Maar heb nooit bv Guhl gebruikt, omdat ik deze vrij prijzig vind. Vooral omdat je niet weet hoe hij gaat bevallen.Vroeger gebruikte ik ook shampoo van Guhl. Tarwekiem geloof ik. Wat ik me vooral kan herinneren is dat je maar heel weinig shampoo nodig hebt om al een volle kop met schuim te hebben.
Nope
toevallig heb ik ook dat idee
Ik heb het een keer ermee gewassen en het was niet eens ontvet, heel raar!
Probeer eens de Guhl volumelijn (doorzichtig blauw). Prijzige shampoo, maar je doet er heel lang mee.

Van de meeste shampoos voor gekleurd haar wordt je haar ook slap. Als ik de roze Elseve gebruik, of Fructis, is het net of ik zand in mijn haar heb. Wat een zooi !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven