Entertainment alle pijlers

Dré Hazes

18-01-2011 19:03 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Net op tv Dré Hazes, sorry, ik vond zijn moeder Rasssjjjel al zo vreselijk maar zoon is net zo erg aan het worden. Zijn zus vind ik wel leuk maar Dré.... nee.
En dat wilde je even delen...
Nou, da's dan jammer voor Dré, dat jij 'm niet leuk vindt.

Wat mankeert er aan hem?
goed onderbouwde posting, erg genuanceerd
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik zag 'm net voorbijkomen in RTL Blvd en snap wat je bedoelt (neem tenminste aan dat TO daarop doelt...)
hahaha, ik vond hem ook echt een patsertje net in RTL boulevard... veel te popie jopie. 16 jaar (toch?) en roepen dat ie geniet van het vrijgezellenbestaan, dat ie valt op oudere vrouwen (van een jaar of 20 ) en dat ook wel eens een vrouw had gehad die 35 was. Hij wist de vrouwtjes wel in te palmen zei ie.

Ach, stoere praat van een puber. Niet zo druk om maken.
Ik vind het wel lieve kinderen

Heb ze zo'n jaar of 5 geleden alle twee ontmoet en ze waren zo beleefd! Heel vriendelijke en netjes, moet heel eerlijk zeggen dat ik erg verbaasd was!
Hallo, hij is 16.
Het lijkt mij wel een beleefde jongen maar je moet niet vergeten dat hij pas 16 is.
Ik denk aldoor dat het over DOKTER Hazes gaat, omdat die é wegvalt
Toen Pa dood ging moesten ze van Rochel zeker al die zogenaamde duetten maken, daar draaide m'n maag van om toen!! 'Pap... bedankt!' :(
quote:_maris_ schreef op 18 januari 2011 @ 19:19:

hahaha, ik vond hem ook echt een patsertje net in RTL boulevard... veel te popie jopie. 16 jaar (toch?) en roepen dat ie geniet van het vrijgezellenbestaan, dat ie valt op oudere vrouwen (van een jaar of 20 ) en dat ook wel eens een vrouw had gehad die 35 was. Hij wist de vrouwtjes wel in te palmen zei ie.

Ach, stoere praat van een puber. Niet zo druk om maken.Ik denk meer van een puber mèt een stevige pot bier op.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ach wat jammer, ik dacht ook dokter Hazes en hoopte dat Roxanne het licht had gezien en toch haar school ging afmaken omdat ze dokter wil worden. Ipv Ik ben 18 en ik stop met school.

Lekker slim ook.
Dochter Roxanne is 18 geworden en heeft een auto gekregen,alleen moet ze haar rijbewijs nog even zien te halen.

Roxanne lijkt me wel een aardige meid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven