Nagellak
zaterdag 22 januari 2011 om 17:03
zaterdag 22 januari 2011 om 17:09
Ik draag niet zo heel veel nagellak, maar het scheelt volgens mij al een stuk als je je nagels ontvet/ schoonmaakt met nagellakremover voordat je je nagels gaat lakken. Ook al heb je dan nog geen nagellak op.
En dan doe ik altijd twee lagen nagellak plus nog een topcoat. Soms ook nog een basis onder het kleurtje, maar dan voel je het juist zo goed als het afbladert, omdat de nagel daar zo dik door wordt.
En dan doe ik altijd twee lagen nagellak plus nog een topcoat. Soms ook nog een basis onder het kleurtje, maar dan voel je het juist zo goed als het afbladert, omdat de nagel daar zo dik door wordt.
zaterdag 22 januari 2011 om 17:13
Ik doe het zo:
-nagelriemen masseren met handcreme
-nagelriemen naar beneden drukken met zo'n dingetje (hoe heet dat?)
-handen wassen met afwasmiddel (ontvettend) en drogen met keukenpapier (in handdoek zitten stofjes)
-nagels ontvetten met remover
-basislaag erop, goed laten drogen
-gewenste nagellak erop, goed laten drogen
-kleurloze topcoat erover heen
Zo blijft het best lang zitten, ongeacht welk merk lak ik heb, koop meestal wat in de aanbieding is
-nagelriemen masseren met handcreme
-nagelriemen naar beneden drukken met zo'n dingetje (hoe heet dat?)
-handen wassen met afwasmiddel (ontvettend) en drogen met keukenpapier (in handdoek zitten stofjes)
-nagels ontvetten met remover
-basislaag erop, goed laten drogen
-gewenste nagellak erop, goed laten drogen
-kleurloze topcoat erover heen
Zo blijft het best lang zitten, ongeacht welk merk lak ik heb, koop meestal wat in de aanbieding is
zaterdag 22 januari 2011 om 17:15
Ik heb ook nagellak in 100 kleuren en doe altijd 2 laagjes op, waarbij het 2e laagje toch wel 20 minuten duurt om te drogen.
Als ik dan mensen hoor over basis eronder en/of topcoat erover (3 tot 4 lagen dus) dan zit je toch zowat een halve dag te wachten tot die laatste laag eindelijk een keer droog is???
Als ik dan mensen hoor over basis eronder en/of topcoat erover (3 tot 4 lagen dus) dan zit je toch zowat een halve dag te wachten tot die laatste laag eindelijk een keer droog is???
zaterdag 22 januari 2011 om 17:15
ik heb altijd de basecoat en ridgefiller van hema als eerste laag en daarop de nagellak ( en konad) en vervolgens een topcoat. ik heb wel het idee dat het door die base- en topcoat iets langer blijft zitten dan zonder.
maar ik zit de laatste tijd ook al steeds vaker te kijken naar de duurdere merken hoor
, maar daar heb ik verder dus nog niet echt ervaring mee.
maar ik zit de laatste tijd ook al steeds vaker te kijken naar de duurdere merken hoor
zaterdag 22 januari 2011 om 17:16
quote:Haley schreef op 22 januari 2011 @ 17:15:
Ik heb ook nagellak in 100 kleuren en doe altijd 2 laagjes op, waarbij het 2e laagje toch wel 20 minuten duurt om te drogen.
Als ik dan mensen hoor over basis eronder en/of topcoat erover (3 tot 4 lagen dus) dan zit je toch zowat een halve dag te wachten tot die laatste laag eindelijk een keer droog is??? Ja echt snel lak je je nagels niet op deze manier Maar ach, zoals ik al zei: àls ik mijn nagels lak, neem ik er ook de tijd voor. Gewoon een avond dat ik niets hoef te doen, lekker voor de tv
Als ik dan mensen hoor over basis eronder en/of topcoat erover (3 tot 4 lagen dus) dan zit je toch zowat een halve dag te wachten tot die laatste laag eindelijk een keer droog is??? Ja echt snel lak je je nagels niet op deze manier Maar ach, zoals ik al zei: àls ik mijn nagels lak, neem ik er ook de tijd voor. Gewoon een avond dat ik niets hoef te doen, lekker voor de tv
zaterdag 22 januari 2011 om 17:18
quote:bostonbeertje schreef op 22 januari 2011 @ 17:15:
ik heb altijd de basecoat en ridgefiller van hema als eerste laag en daarop de nagellak ( en konad) en vervolgens een topcoat. ik heb wel het idee dat het door die base- en topcoat iets langer blijft zitten dan zonder.
, maar daar heb ik verder dus nog niet echt ervaring mee.Een duurder merk maakt dus echt helemaal niets uit hoor! Ik heb laatst een nagellak van Chanel gekregen, maar die bladert net zo snel af als een rimmel of l'oreal! Wel hele mooie kleur trouwens Wat dat betreft zie je wel weer iets verschil.
zaterdag 22 januari 2011 om 17:33
Ps. Opi is te koop bij iedere salon en goed verkrijgbaar, in heel veel kleuren, kan hem echt aanbevelen.
Die andere is er in div kleuren en kost 5 euro op de website van de 2e link.
http://www.sallyhansen.com/product.cfm?product=233
http://neswebshop.nl/?pag ... subcategory&subcat_id=307
Die andere is er in div kleuren en kost 5 euro op de website van de 2e link.
http://www.sallyhansen.com/product.cfm?product=233
http://neswebshop.nl/?pag ... subcategory&subcat_id=307
dinsdag 4 oktober 2011 om 23:24
Ik wilde dit ff met iemand delen:
http://www.blogginbeautie ... happy-family-golden-rose/
Ik vind ze echt fantastisch! www.Enchantra.eu verkoopt ze nu met 3,45 korting! Das meer dan de helft..
Nee ik ben niet verbonden aan Enchantra, en ik kom hier al bijna 3 jr .. No spam.. Alleen nagellak verslaafd.
http://www.blogginbeautie ... happy-family-golden-rose/
Ik vind ze echt fantastisch! www.Enchantra.eu verkoopt ze nu met 3,45 korting! Das meer dan de helft..
Nee ik ben niet verbonden aan Enchantra, en ik kom hier al bijna 3 jr .. No spam.. Alleen nagellak verslaafd.
dinsdag 4 oktober 2011 om 23:52
Hier ook maar even.
Wat lief dat je het met ons komt delen! Ze zijn inderdaad erg mooi. Heb er al een paar staan hier. Weet even niet uit mijn hoofd welk nummer.
De korting is trouwens alleen heel erg nep Bij nailpolishfashion.nl worden ze altijd voor 2,50 per stuk verkocht. Meer zijn ze eerlijk gezegd ook niet waard.
Wat lief dat je het met ons komt delen! Ze zijn inderdaad erg mooi. Heb er al een paar staan hier. Weet even niet uit mijn hoofd welk nummer.
De korting is trouwens alleen heel erg nep Bij nailpolishfashion.nl worden ze altijd voor 2,50 per stuk verkocht. Meer zijn ze eerlijk gezegd ook niet waard.