Rizzoli en Isles
maandag 13 december 2010 om 13:41
zaterdag 15 januari 2011 om 21:22
zaterdag 15 januari 2011 om 23:50
zondag 16 januari 2011 om 08:51
Gisteren ook gekeken, ik vind het verschrikkelijk slecht. Een lachertje echt, vooral die zogenaamde humor er tussendoor en zó 'over-geacteerd' door vooral de gastrollen en de moeder (Lorraine Bracco die Dr. Melfi speelde in de Sopranos, wat een fantastische rol was bij de weg).
Ik ga het nog wel een keer proberen maar de boeken van Tess Gerritsen herken ik er niet in. Voor geen meter zelfs.
Ik ga het nog wel een keer proberen maar de boeken van Tess Gerritsen herken ik er niet in. Voor geen meter zelfs.
zondag 16 januari 2011 om 08:56
Ik ben het eens met Leo. Ik mis mijn 'vaste' zaterdagavond crimeseries. Vind Rizzoli en Isles echt slecht. Slecht acteerwerk, trage dialogen, voorspelbaar verhaal.
Ik wil The Closer en Cold Case terug.
Ik wil The Closer en Cold Case terug.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 16 januari 2011 om 14:29
De enige link met de boeken zijn de namen, en heel globaal karakter eigenschappen, maar die komen ook voor in andere crime series. Rizzoli (wordt al ergens genoemd) net Bullock uit Miss Congeniality, Maura Isles is een soort Bones met al haar hapklare kennis en onhandige opmerkingen bij een date. Moeder van Rizzoli bijzonder irritant en bijzonder slecht geacteerd, wat bijrolletjes van onhandige assistenten en dwarsliggende hoofdinspecteurs (NCIS, Flikken Maastricht, Bones). Het oplossen van de moord is nog wel aardig, maar verder hangt het van cliche's aan elkaar en kan het in de verste verte niet tippen aan de spanning in de boeken van Gerritsen.
zondag 16 januari 2011 om 14:41
Ik ken de boeken niet, dus ik kan daar niet over oordelen.
Wel snapte ik niet zo goed dat Rizzoli opeens aan het einde heel erg een hart had. Het is een beetje of ze is heel stoer, of ze is toch wel lief (ruwe bolster blanke pit) maar dan komt het er een beetje raar uit, of iig op mijn vreemd over. Maar ik vond het toch wel een vermakelijke serie, dus ik blijf kijken!
(en ik wil sowieso een Law and Order kanaal )
Wel snapte ik niet zo goed dat Rizzoli opeens aan het einde heel erg een hart had. Het is een beetje of ze is heel stoer, of ze is toch wel lief (ruwe bolster blanke pit) maar dan komt het er een beetje raar uit, of iig op mijn vreemd over. Maar ik vond het toch wel een vermakelijke serie, dus ik blijf kijken!
(en ik wil sowieso een Law and Order kanaal )
zondag 16 januari 2011 om 16:30
Ik denk dat jullie veel te veel vergelijken met de boeken. Die boeken waren blijkbaar enorm goed en valt de serie ook om die reden tegen. Van mij hoeft een serie over misdaad niet perse heel hoogstaand te zijn. Ik doe ook weinig moeite karakters in het verhaal heel erg te analyseren. Zoals wat jij aanstipt, Yellow, dat Rizzoli een beetje zwart/wit is.
Het is mij: shaHla
(Iranian version)
zondag 16 januari 2011 om 17:24
Ik ken de boeken van Tess Gerritsen niet, dus daar kan ik niet mee vergelijken.
Ik vergelijk het met andere crimeseries en krijg het idee dat hier iemand graag een graantje wil meepikken van het succes van crimeseries, maar dat is wat mij betreft jammerlijk mislukt.
Ik vergelijk het met andere crimeseries en krijg het idee dat hier iemand graag een graantje wil meepikken van het succes van crimeseries, maar dat is wat mij betreft jammerlijk mislukt.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
zondag 16 januari 2011 om 18:20
maandag 17 januari 2011 om 17:50
maandag 17 januari 2011 om 19:28
quote:ronniemitchel schreef op 17 januari 2011 @ 17:49:
[...]
Ze zijn helaas gestopt met deze serie
Toch niet met Coldcase mag ik hopen? The Closer vond ik niet leuk.
@ Eleonora, antwoord op je vraag: ik heb de boeken niet gelezen en ik vond de serie redelijk leuk. Ik heb niet in spanning gezeten. Ik vond het wel grappig met haar moeder. Wat ik wel jammer vond, dat ze zei dat ze dertig was. Tenminste dat dacht ik te begrijpen, terwijl ze niet eens in de richting van dertig komt. Het moet wel geloofwaardig blijven (ja, ik weet het, het is maar een serie ). Ik vind het altijd wel leuk om te bedenken wie het gedaan heeft. En ik vond de dader toch vrij verrassend.
[...]
Ze zijn helaas gestopt met deze serie
Toch niet met Coldcase mag ik hopen? The Closer vond ik niet leuk.
@ Eleonora, antwoord op je vraag: ik heb de boeken niet gelezen en ik vond de serie redelijk leuk. Ik heb niet in spanning gezeten. Ik vond het wel grappig met haar moeder. Wat ik wel jammer vond, dat ze zei dat ze dertig was. Tenminste dat dacht ik te begrijpen, terwijl ze niet eens in de richting van dertig komt. Het moet wel geloofwaardig blijven (ja, ik weet het, het is maar een serie ). Ik vind het altijd wel leuk om te bedenken wie het gedaan heeft. En ik vond de dader toch vrij verrassend.
dinsdag 18 januari 2011 om 00:21
dinsdag 18 januari 2011 om 09:55
quote:ronniemitchel schreef op 17 januari 2011 @ 23:18:
Ja met Coldcase zijn ze gestopt
nou dat is dan mooi balen!!
R&I haalt het voor mij nog lang niet bij Coldcase.
En Scotty moet gewoon terug op TV.
Die afleveringen van zaterdagavond om half 8,weet iemand welk seizoen dat is??
Ik vind het een rottijd want ik heb de kids dan nog niet op bed en kan dus niet kijken
Ja met Coldcase zijn ze gestopt
nou dat is dan mooi balen!!
R&I haalt het voor mij nog lang niet bij Coldcase.
En Scotty moet gewoon terug op TV.
Die afleveringen van zaterdagavond om half 8,weet iemand welk seizoen dat is??
Ik vind het een rottijd want ik heb de kids dan nog niet op bed en kan dus niet kijken
dinsdag 18 januari 2011 om 14:58
Lekker shit dan, dat Coldcase gestopt is.
@ Cejo, man en ik denken dat de afleveringen van zaterdag half acht het begin van de serie zijn. In onze digitale televisiegids stond een 1 bij de aflevering van afgelopen zaterdag. Vaak als een herhaling wordt uitgezonden staat er in die tv gids duidelijk herhaling van ....(datum). Stond er deze keer niet bij, dus zal wel van heel lang geleden zijn.
@ Cejo, man en ik denken dat de afleveringen van zaterdag half acht het begin van de serie zijn. In onze digitale televisiegids stond een 1 bij de aflevering van afgelopen zaterdag. Vaak als een herhaling wordt uitgezonden staat er in die tv gids duidelijk herhaling van ....(datum). Stond er deze keer niet bij, dus zal wel van heel lang geleden zijn.
zaterdag 22 januari 2011 om 20:45
De afleveringen van Cold Case om 19.30 zijn inderdaad de oudste herhalingen. Nog met Justin Chambers. Scotty komt pas later.
Dat Rizzoli en Isles. Is dat nou wat? Ik probeer al sinds begin januari een aflevering te volgen, maar er komt elke keer iets tussen. Nu probeer ik wel te kijken, maar ik kom er niet in en kan het ook niet echt interessant vinden.
Waarom vinden de wel kijkers dit een leuk programma?
Dat Rizzoli en Isles. Is dat nou wat? Ik probeer al sinds begin januari een aflevering te volgen, maar er komt elke keer iets tussen. Nu probeer ik wel te kijken, maar ik kom er niet in en kan het ook niet echt interessant vinden.
Waarom vinden de wel kijkers dit een leuk programma?