Entertainment alle pijlers

Rizzoli en Isles

13-12-2010 13:41 135 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net een promofimpje gezien van deze nieuwe TV serie.

Ze zijn gebaseerd op de boeken van Tess Gerritsen en dan met name de chirurg en de leerling.

Lijkt me weer een geweldig mooie serie naast mijn nu favoriete serie Cold Case.

Wie gaat er ook kijken??
Cool! Heb ook alle boeken gelezen, ben erg benieuwd!

Waxine wat je zegt, de personages worden op een andere manier in de serie neergezet dat de meeste lezers in hun hoofd hebben gevormd na het lezen van de boeken!
Dat is altijd weer jammer, als je de boeken hebt gelezen heb je toch een beeld van die persoon in je hoofd, en dan klopt dat niet met de serie.
Ik dacht al....waar ken ik die namen toch van toen ik ze voorbij hoorde komen...

EN inderdaad, uit de boeken van Tess Gerritsen!

Leuk, ga zeker kijken!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ben super fan van Tess Gerritsen maar wat zijn deze personages anders dan ik in mijn hoofd had! Maura is in mijn hoofd mysterieus met zwart, half lang haar en een pony. En Rizzoli ruiger, met 'ontembare krullen', niet zo knap.
quote:Weelassie1984 schreef op 21 december 2010 @ 23:40:

Ben super fan van Tess Gerritsen maar wat zijn deze personages anders dan ik in mijn hoofd had! Maura is in mijn hoofd mysterieus met zwart, half lang haar en een pony. En Rizzoli ruiger, met 'ontembare krullen', niet zo knap. Ja, Maura heeft volgens mij in de boeken een soort "helm" als kapsel.

Maar ik ga toch kijken, ben fan van de boeken. Weet iemand hoe laat het wordt uitgezonden?
20.30 okapi op net 5
Dank Cejo!
en wie van jullie weet wat er met Cold Case is gebeurt?

Een aantal weken geleden werden we lekker gemaakt met nieuwe afleveringen op zaterdagavond en na 3 a 4 afleveringen zat ik weer naar een herhaling te kijken.

Nou is Scotty zelfs in een herhaling leuk daar niet van maar ik word wel een beetje moe van die herhalingen.
Ik ga zeker kijken. Desnoods boven als de familie niet mee wil kijken .
quote:Waxine schreef op 21 december 2010 @ 14:33:

[...]

Ik vind het niet stom dat ze in het boek ravenzwart is. Ik vind het wel stom dat ze gespeeld wordt door een donkerblonde actrice.Wat ik natuurlijk ook bedoel he?
Ik heb Sneeuwval bijna in 1 ruk uitgelezen. Wat een geweldig nieuw boek van Tess Gerritsen! Ik weet nog niet of ik de serie ga kijken.
Heel benieuwd hiernaar, groot fan van Tess Gerritsen!
Ik ga ook zeker kijken. Ik heb Jane ook heel anders in gedachten bij de boeken. Ben benieuwd of de serie ook net zo spannend is!
Eerste aflevering online gekeken. Vond het wel aardig maar vond de boeken vele malen spannender.
Brrr, t begint best al vrij eng. (maar ik ben een schijterd...)
He jakkes, ik haat dergelijke psychopaten! Nu kunnen we dus elke aflevering 'bang' zijn dat ie haar vermoord/verkracht/erger... Als ie niet tegen het eind van de aflevering weer in het gevang zit, haak ik af!
God, wat een clichés. En ook nog een Hannibal Lecter-wannabe.
Ik vind het niet leuk. Het is eng, niet spannend...
Duh, dit was wel erg voorspelbaar (en nog steeds eng)
Is die gek nou dood, of knappen ze m op en stoppen ze m weer in het gevang?
quote:2Heineken schreef op 01 januari 2011 @ 21:32:

Is die gek nou dood, of knappen ze m op en stoppen ze m weer in het gevang?antwoord b
ik haat schrikeffecten, nog 1 aflevering dan...
quote:Friezin71 schreef op 01 januari 2011 @ 21:36:

[...]

antwoord bdat vreesde ik al... die komt elke 5 afleveringen ff terug.
quote:2Heineken schreef op 01 januari 2011 @ 21:37:

[...]

dat vreesde ik al... die komt elke 5 afleveringen ff terug.Maar nu met gaatjes in zn handen
quote:Friezin71 schreef op 01 januari 2011 @ 21:43:

[...]

Maar nu met gaatjes in zn handen

da's dan ook het enige leuke aan de serie, in de aflevering die nu op is, zit weer een al dan niet bestaande seriemoordenaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven