En hier leuteren we weer lekker offtopic door ....
vrijdag 3 augustus 2007 om 19:41
vrijdag 3 augustus 2007 om 20:08
Even bij de notaris nagaan dan of je officieel de nalatenschap nog kunt verwerpen. Al is wegflikkeren eigenlijk hetzelfde als aannemen, maar mss valt daar wel een touw aan vast te knopen. Vergeten dat je oma iets heeft weggeflikkerd, of zo. Anyway ben jij -en broers, zussen- de erfgename, en als jij níets hebt gedaan ten aanzien van de nalatenschap lijkt het me mogelijk dat je deze verwerpt.
vrijdag 3 augustus 2007 om 20:36
Mamzie, ik weet niet hoelaat je het vanavond maakt vandaar nu maar even mijn vakantiegroet,
Geniet lekker, verbrand niet. Ik duim dat alles goed gaat met de reis. De dagen zullen vliegen dus veel plezier met je kids. XXX.
Geniet lekker, verbrand niet. Ik duim dat alles goed gaat met de reis. De dagen zullen vliegen dus veel plezier met je kids. XXX.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 3 augustus 2007 om 20:51
ik zal mijn rechtbijstand verzekering even vragen ... maar eerst op vakantie...
fijne vakantie mamzelle!
zo net fris gedouched,jurkje aan .. mam komt straks haar hondje al brengen
arme boedha , hij is bekaf na het twee nachten vissen ... de hele nacht braaf wakker om te waken gaat je niet in je koude vachtje zitten
fijne vakantie mamzelle!
zo net fris gedouched,jurkje aan .. mam komt straks haar hondje al brengen
arme boedha , hij is bekaf na het twee nachten vissen ... de hele nacht braaf wakker om te waken gaat je niet in je koude vachtje zitten

zaterdag 4 augustus 2007 om 07:41
quote:Ja, eigenlijk moet ik weer naar bed...maar geen zin! In mijn uppie naar bed is minder hè? Ik ben nu zielig hè? Toch?...toch?? ZEG HET!! ZEG HET!!Om jou een plezier te doen, ja heel zielig
.
Moge leuters,
Yam ik heb gister de dvd The Secret gekeken.
Oja, ik kan maandag afspreken, die klant gaat niet door.

Moge leuters,
zaterdag 4 augustus 2007 om 08:20
quote:Ja, eigenlijk moet ik weer naar bed...maar geen zin! In mijn uppie naar bed is minder hè? Ik ben nu zielig hè? Toch?...toch?? ZEG HET!! ZEG HET!!alleen naar bed dat went hoor, al is het voor een man een zeldzaamheid als die een nachtvissende vrouw treft...
maar ik lig heeeeel wat nachtjes alleen omdat meneer de visser glibberige karpers verkiest boven mijn gezelschap..
alles went .... ook alleen slapen echt waar
maar ik lig heeeeel wat nachtjes alleen omdat meneer de visser glibberige karpers verkiest boven mijn gezelschap..
alles went .... ook alleen slapen echt waar
zaterdag 4 augustus 2007 om 08:24
quote:
Moge leuters,
je gaat maandag niet die dvd voor me mee terugnemen he?
donder m gewoon maar op de post. want anders raak ik m misschien kwijt op vakantie, of voorzie hem van fijne krassen .....zo een stumper ben ik dan ook wel weer
ik kon vannacht niet zo goed slapen :o,
gelukkig zie je bijna niks meer vanmijn zonneuitslag, maar ik blijf vandaag wel uit het zonnetje vandaan!!!
morgen misschien een paar uurtjes ... maar dan wel met een goede factor!!!
Moge leuters,
je gaat maandag niet die dvd voor me mee terugnemen he?
donder m gewoon maar op de post. want anders raak ik m misschien kwijt op vakantie, of voorzie hem van fijne krassen .....zo een stumper ben ik dan ook wel weer
ik kon vannacht niet zo goed slapen :o,
gelukkig zie je bijna niks meer vanmijn zonneuitslag, maar ik blijf vandaag wel uit het zonnetje vandaan!!!
morgen misschien een paar uurtjes ... maar dan wel met een goede factor!!!
zaterdag 4 augustus 2007 om 08:30
Hahahahah, nee ik gooi hem op de post. Weet wel niet naar welk adres maar; Yamuna `vrouwtje van vismannetje die een tand mist` moet toch aankomen?
Ik wilde maandag al voor de grap zeggen "ik heb wat voor je om in de bus te kijken hahahahah".
Ik wilde maandag al voor de grap zeggen "ik heb wat voor je om in de bus te kijken hahahahah".
zaterdag 4 augustus 2007 om 08:33