Entertainment alle pijlers

Nederlands Bachelor

26-01-2011 21:30 17 berichten
Ik had net onder de strijk The Bachelor aan staan, en bedacht me opeens dat we jaaaaaren geleden hier toch ook zoiets hadden? En dat die jongen ook piloot was?

Wie was die man ook alweer? Want ik kan me herinneren dat dat ook niet helemaal vlekkeloos was afgelopen met hem in de media net als met deze Jake...
Alle reacties Link kopieren
Even gegoogeld. Hij heet Roderick Hilhorst. Kan je niet meer vertellen, programma niet gezien. Maar als je zoekt op zijn naam, moet je een heel eind komen.
Roderick Hilhorst...
KLM piloot van het kaliber: vaut.
Ja ik was al aan het googlen geweest, maar waarschijnlijk op de verkeerde woorden.

Ik vraag me toch af wat mensen beweegt hieraan mee te doen. Ook deze Roderick is net als Jake redelijk op de korrel genomen door de media en dat kan toch erg schadelijk zijn voor je reputatie.

Van de vrouwen snap ik het al helemaal niet.
quote:whopper schreef op 26 januari 2011 @ 21:39:

Ja ik was al aan het googlen geweest, maar waarschijnlijk op de verkeerde woorden.

Ik vraag me toch af wat mensen beweegt hieraan mee te doen. Ook deze Roderick is net als Jake redelijk op de korrel genomen door de media en dat kan toch erg schadelijk zijn voor je reputatie.

Van de vrouwen snap ik het al helemaal niet.Als je op zoek bent naar aandacht...?
Loopt het niet goed af met Jake? Tell me!
Nee ik ga je nog niets vertellen wat je nog niet weet.
Het is nu nog bezig...

Net even een fractie van het programma gezien, ben er al weer klaar mee. Heb van de Nederlandse uitzending ook niets gezien.

Vreselijk zo'n vleeskeuring....
Hé grappig ben je het ook aan het kijken? Ik ben benieuwd wie hij kiest ik hoop die lieve meid. Vienna is echt een bitch lijkt me en hij voelt zich enkel seksueel aangetrokken tot haar.

Ik ben aan het wachten tot mijn man thuis komt en kijk dit normaal nooit, maar vindt het wel grappig.
Ik heb natuurlijk al gegoogled wie hij kiest en hoe het verder afloopt met de verloving het verbaast me niets allemaal.
Dat meen je niet... wat is het toch met mannen en grote tieten, jezus hé. Binnen een jaar zijn die uit elkaar.
Waar heb je, whopper, dat kunnen zien dan? Wil ik ook wel eens lezen.
Google maar eens op bachelor Jake
Nou, ik vind het zonde van die lieve meid. Zou wel weten wat ik als schoondochter zou willen hebben maar mannen denken daar natuurlijk anders over... Fysiek? Je bedoelt je l"l.
Maar ik las inderdaad ook dat ze alweer uit elkaar zijn. Wat een verassing inderdaad,,,,,,
Op de het andere topic van The Bachelor staan links naar een interview. Daarin wordt duidelijk hoe het verder met ze gegaan is...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven