Ik ben zo bang... deel 7

19-12-2010 10:13 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 7 alweer.... en het leven blijft een achtbaan.

Maar gelukkig een achtbaan waarin ik me gesteund weet door alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar.

Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste grappige ervaringen.

Van praten over werk tot problemen met kolven, van tumorbevriezen tot hondenfoto's, van kerstballen tot iPhones: ik hoop dat ik nog heel, heel lang mag blijven schrijven op het mooiste topic van het forum.

Deel 6 staat hier.
Ja, we gaan een bod doen hoor :-)

Gaaf!

Even Ro uitzwaaien en wat eten, ik ben er zo weer.

Ro werkt vanavond over om dit uurtje in te halen; geeft niks, we zijn helemaal enthousiast!
Zoeb, ff een dikke voor jou, tis wel veel allemaal hè?

Phoehee, gefeliciteerd met Phoehee-man!

Yeah, Bo! Ik ga duimen dat het jullie huis gaat worden! Heb je een linkje? (aagje is mijn tweede naam...)

Zwaait naar allemaal
Dubio, dat heb ik dus ook. Ik zie een soort Pemberley voor me uit de goeie miniserie van Pride and Prejudice, met die meren enzo. En dan Bo als Beth over dat land met haar boeken en Ro zwemmend door dat water, waarna ze elkaar tegenkomen en allebei verlegen sputteren enzo. Maar ik draaf wel een beetje door denk ik

zoals hier dus http://www.youtube.com/watch?v=hasKmDr1yrA

Vervelend Zoeb, dat je nog steeds bloed plast. Het moet toch ergens vandaan komen zou je denken. Vreemd dat het niet aan een ontsteking te wijten valt. Heb je ook nog steeds pijn?
Haha, stel je er niet teveel van voor hoor!!!

De twee meertjes zijn er omdat er een bron op het terrein is, helemaal in de hoek. Daar zijn dus twee meertjes gegraven waar je karpers of goudvissen in kan doen.

Links van het huis is een heel groot afgezet stul grond voor de honden; het huis in het midden en rechts een stuk "tuin", met terras, fruitboompjes en in de hoek dus de meertjes.

Dan is er aan de voorkant een garage en een enorm stuk beboste grond waar je eigenlijk niks mee kan, ware het niet dat Ro graag zijn notenbomen daar wil planten, dus wij hebben er echt een doel voor.

Het was gaaf!

Alleen ga ik zéker het behang in de woonkamer vervangen *ril* wat hebben sommige mensen toch een vreselijke smaak
Weer even om een hoekie, later echt meer...

Bo, stuur je nog een adreswijziging voor eind februari?
quote:Norre schreef op 31 januari 2011 @ 13:58:

Weer even om een hoekie, later echt meer...

Bo, stuur je nog een adreswijziging voor eind februari?

Tegen die tijd wonen we nog hier hoor!

Maar spannend is het wel :-)
Ohh wat spannend dat jullie een bod uit gaan brengen. Geweldig. Ik zie nu Ro met een hengel op jacht naar karpers uit eigen meer en jou in een ligstoel genietend met een boek een een grote rieten zonnehoed.
quote:Zoebie schreef op 31 januari 2011 @ 14:23:

Ohh wat spannend dat jullie een bod uit gaan brengen. Geweldig. Ik zie nu Ro met een hengel op jacht naar karpers uit eigen meer en jou in een ligstoel genietend met een boek een een grote rieten zonnehoed. En jullie allemaal op bezoek in de TWEE extra slaapkamers die we dan hebben
quote:robo schreef op 31 januari 2011 @ 14:32:

[...]

En jullie allemaal op bezoek in de TWEE extra slaapkamers die we dan hebben

Ahh ja dat is helemaal geweldig.

Bo ik ben heel benieuwd of het gaat lukken.
Oh, geweldig! Ik duim dat het lukt! En in juni ga ik een ruime week naar Frankrijk, kan ik dan al komen spieken?
Achterlijke gladiolen op mijn werk. De arbo-arts vind dat ik moet gaan werken. Dus morgen mag ik weer op komen draven. Kreeg net een telefoontje van mijn leidinggevende.

Ik heb net chirurgie gebeld en die hebben er niets in te zeggen. De verantwoordelijkheid ligt bij de Arbo-arts.

Het blijkt normaal te zijn dat de pols nog pijnlijk is. Gezeik altijd.

't Is dat ik op mijn leeftijd geen ander werk meer vind anders wist ik het wel. Ik ga wel de arbo bellen dat ik de verantwoordelijkheid bij hem neer leg. Eens kijken wat ie dan nog wil.
Jesses Zoeb. Die arboartsen van tegenwoordig Ik zou de arbo schriftelijk verantwoordelijk stellen voor eventuele schade aan jouw gezondheid door voortijdige werkhervatting. Dan kun je de arbo daadwerkelijk aansprakelijk stellen als het nodig is.
Ga in therapie!
Wat een toestand, Zoeb.

Goed idee om te bellen ja, hij wil jou aan het werk, maar als dat nou misgaat, is het dan ook zijn schuld???

Dubiootje geeft een goede tip, zet het maar op papier als je inderdaad morgen weer moet.

Ingmagh, àls alles doorgaat en àls we inderdaad het huis kunnen kopen, dan zijn we in juni al wel verhuisd denk ik Dus dan ben je van harte welkom!!
Bo, wat gaaf! Mag ik ook een linkje zien? *is ook helemáál niet nieuwsgierig*

Ing, jij draaft nog verder door dan ik Ik zie het zo voor me! O, en je moet er wel bij vermelden dat de ondertitel van dat filmpje is "Colin Firth strips off". Niet onbelangrijk.
Ga in therapie!
Bo wat mooi. Wat een huis en wat een omgeving. Wel bergen gelukkig. Jij zou de bergen niet kunnen missen. Toch?

Het ziet er schitterend uit. Alleen die keuken?? Niets voor jou. Wij gaan dan in ieder geval jullie knusse keukentje missen.

Nou ja voor jou is dit huis wel makkelijker schoon te houden lijkt mij zo. Het is wel een fantastisch huis. Kan me voorstellen dat je er graag heen wilt.
De keuken is eh... niet mijn smaak, nee Maar de keuken in dit huis ook niet hoor, maar goed, hier zouden we gaan verbouwen en dat is er gewoon nooit van gekomen. En nu zou dat echt teveel stress geven, dus is verhuizen een goede optie.

Het huis waar we nu naar kijken is echt in perfecte staat, ik hoef alleen een ander behangetje op de muren te doen!

Dus ik zou er qua woongenot enorm op vooruit gaan. En dat is wat Ro ook wil: een fris huis, een nieuwe start, voor hoelang die start ook nog mag duren.

genieten met de hondjes van de natuur zonder dat we steeds tegen een half-af huis aanhikken.
Och de keuken kun je verven als je dat zou willen

Ik weet zeker dat jullie er geweldig van gaan genieten.

En zo fijn dat het op behangen na helemaal af is.

Is het een optie om te zwemmen in de meertjes? Denkend aan de hittegolf van vorig jaar juli?
Wat gaaaaaaaaaaaaaaaaaaf! zie ik daar ook een afwasmachine???
Het water schijnt schoon genoeg te zijn :-)

Maar dat worden dan hele kleine rondjes zwemmen vrees ik, het is niet enorm groot.
quote:gelukkeling schreef op 31 januari 2011 @ 15:52:

Wat gaaaaaaaaaaaaaaaaaaf! zie ik daar ook een afwasmachine??? Ja!
Oh jee een afwasmachine ook nog.Toch weet je niet wat je overkomt Bo in die keuken. Ruimte in ieder geval. En helemaal onderkelderd. Bo kan een wijnkelder aan gaan leggen.

Ik denk zomaar dat die er ook nog komt.

Dan weet ik wat ik voor Ro mee moet nemen als we weer eens komen.

Wat goed allemaal zeg. Ook voor Ro, nu heeft hij wat afleiding.

Hoe gaat het met hem?

Is het helemaal omheind? Zo te zien wel hé, dus Sam en Joe kunnen niet de poten nemen.
Ik las laatst in de blog van Werner dat je vaat in de vaatwasser zetten, hetzelfde is als het stof onder het vloerkleed vegen. Ik moet daar nu elke keer aan denken, als ik alle afwas wegzet

Ik vind het er lekker zomers uitzien, Bo, zeker voor de omschrijvingen van het weer die je af en toe geeft. Zal straks eens op maps opzoeken waar het ongeveer is.

Ik voorzie heerlijke relaxte potten thee onder de nieuw te planten notenbomen. *droomt weg naar een heerlijke zomer*
Haha, we hebben al een afwasmachine, maar die staat ongebruikt in de schuur momenteel

En er is een speciaal terrein voor de honden, dat helemaal omheind is inderdaad. Op het bossige stuk na is alles omheind, dat is wel fijn (en scheelt een boel geld want hekken zijn duur).

Ro en ik zitten steeds heen en weer te mailen, dus ik doe niks en hij op zijn werk ook niet

We zijn een beetje hyper! Maar het is inderdaad ook voor hem goed, een verandering, een positieve verandering.

Het gaat redelijk met hem, ondanks het verdriet om zijn vader, maar we hebben allebei zo'n behoefte aan iets leuks. iets vrolijks, iets positiefs, iets dat alleen maar fijn is.
Ja het is zeker een goede afleiding. Wat leuk dat jullie allebei zo enthousiast zijn. Ik word er zelf ook vrolijk van.

Ik ga morgen eerst maar eens een gesprek aan met die leidinggevende en kijken wat voor werk ze voor me hebben. In ieder geval niet achter de pc.
en man man, wat zijn die prijzen dan gunstig zeg... En het is nog dichterbij NL ook

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven