Valentijnskaartjes?
maandag 31 januari 2011 om 23:03
Beste lezers,
In het topic van Kikietje over "mooi zijn maakt je leven niet perse gemakkelijk" heb ik de vraag ook al gesteld.
Krijg je als je mooi bent veel Valentijnskaartjes?
of als je aartslelijk bent ook, maar dan uit medelijden?
Welke geluksvogels krijgen die lieve kaartjes met rode hartjes en opgedroogde stille liefdesontboezemingen?
Ik niet
In het topic van Kikietje over "mooi zijn maakt je leven niet perse gemakkelijk" heb ik de vraag ook al gesteld.
Krijg je als je mooi bent veel Valentijnskaartjes?
of als je aartslelijk bent ook, maar dan uit medelijden?
Welke geluksvogels krijgen die lieve kaartjes met rode hartjes en opgedroogde stille liefdesontboezemingen?
Ik niet
maandag 31 januari 2011 om 23:04
maandag 31 januari 2011 om 23:08
maandag 31 januari 2011 om 23:10
quote:blijfgewoonbianca schreef op 31 januari 2011 @ 23:04:
Is Valentijnskaartjes sturen/ krijgen niet iets voor alles onder de..... pak-'m-beet 30, en die single zijn?
Ik krijg en ik stuur namelijk nooit kaarten en ik ken eigenlijk niet eens mensen die aan Valentijnsdag " doen " .
Maar ook toen heb ik er geen gehad.
Wel eens een lief anoniem kerstkaartje
Is Valentijnskaartjes sturen/ krijgen niet iets voor alles onder de..... pak-'m-beet 30, en die single zijn?
Ik krijg en ik stuur namelijk nooit kaarten en ik ken eigenlijk niet eens mensen die aan Valentijnsdag " doen " .
Maar ook toen heb ik er geen gehad.
Wel eens een lief anoniem kerstkaartje
maandag 31 januari 2011 om 23:14
quote:marmul schreef op 31 januari 2011 @ 23:10:
ik denk dat ik dit jaar twee postzakken vol krijg
maar ik denk dat je de meeste kaartjes krijgt op de middelbare school, de populaire kindjes het meest
en ben jij dan ook heel erg mooi?
een schoonheid met of zonder klasse?
vertel, help me uit de brand....
ik denk dat ik dit jaar twee postzakken vol krijg
maar ik denk dat je de meeste kaartjes krijgt op de middelbare school, de populaire kindjes het meest
en ben jij dan ook heel erg mooi?
een schoonheid met of zonder klasse?
vertel, help me uit de brand....
maandag 31 januari 2011 om 23:16
10 jaar geleden kreeg ik een hele grote bos rozen, een knuffelbeer en een mega grote kaart met gedicht van mijn 'aanbidder',
Was niet geheim want hij kwam het zelf afleveren...in de stromende regen...
Vond ik zo lief daḱ het jaar daarop maar met hem getrouwd ben.
Nu krijg ik nooit meer wat..
Onze dochter (nu 7 jaar) kreeg vorig jaar een (anoniem) handgeschreven briefje van iemand of ze zijn valentijn wilde zijn.... Vond ik wel erg schattig.
Onze dochter (nu 7 jaar) kreeg vorig jaar een (anoniem) handgeschreven briefje van iemand of ze zijn valentijn wilde zijn.... Vond ik wel erg schattig.
maandag 31 januari 2011 om 23:17
quote:_Toetie_ schreef op 31 januari 2011 @ 23:16:
10 jaar geleden kreeg ik een hele grote bos rozen, een knuffelbeer en een mega grote kaart met gedicht van mijn 'aanbidder',
a docter a day keeps the apple away
maandag 31 januari 2011 om 23:19
quote:blijfgewoonbianca schreef op 31 januari 2011 @ 23:04:
Ik krijg en ik stuur namelijk nooit kaarten en ik ken eigenlijk niet eens mensen die aan Valentijnsdag " doen " .Haal daar nog maar 10 af toch.
Ik krijg en ik stuur namelijk nooit kaarten en ik ken eigenlijk niet eens mensen die aan Valentijnsdag " doen " .Haal daar nog maar 10 af toch.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 31 januari 2011 om 23:19
Ben benieuwd of de postzakken die de postbodes elk jaar achterhouden dit jaar wel aankomen.
Schattige anekdote op mijn werk vandaag:
Meisje (6 jaar) vroeg aan mij wanneer het Valentijnsdag was en dat ze dacht dat ze wel 4 kaartjes zou krijgen, omdat er 4 jongens verliefd op haar zijn. Vraagt ze daarna: 'Maar juf, moet ik ze dan ook allemaal een kaartje terug sturen?''
Ik: 'Vind je ze allemaal leuk dan?'
Zij: 'Nee, ik vind ze helemaal niet leuk. (inclusief vies gezicht) Maar het is toch zielig als zij geen kaartje terug krijgen?'
Schattige anekdote op mijn werk vandaag:
Meisje (6 jaar) vroeg aan mij wanneer het Valentijnsdag was en dat ze dacht dat ze wel 4 kaartjes zou krijgen, omdat er 4 jongens verliefd op haar zijn. Vraagt ze daarna: 'Maar juf, moet ik ze dan ook allemaal een kaartje terug sturen?''
Ik: 'Vind je ze allemaal leuk dan?'
Zij: 'Nee, ik vind ze helemaal niet leuk. (inclusief vies gezicht) Maar het is toch zielig als zij geen kaartje terug krijgen?'
dinsdag 1 februari 2011 om 09:28