wonen op 35m2

28-01-2011 16:08 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgende week kan ik kijken bij een huurhuisje van 35m2.. Ik woon nu op 47 m2..

Nu begin ik steeds meer te twijfelen is 35m2 niet erg klein.. Ik ben alleen.. Wie woont er meer op 35m2 ( of nog kleiner) ? en valt het eigenlijk best wel mee..
Hey, ik vroeg me af of je nu het huis gekregen hebt of niet?
ey ey,

Was even een weekendje weg vandaar dat ik niet antwoordde..

Ik heb voorrang omdat ik in het onderwijs werk in Amsterdam en oorspronkelijk van buiten Amsterdam kom.

Vorig jaar had ik dringend woonruimte nodig.. en heb ik dus een tijdelijke woning geaccepteerd met de weet dat ik er over ongeveer een jaar uit moet ( moet er nu half aug uit )

Omdat ik een tijdelijke woning heb geaccepteerd krijg ik sowieso geen verhuispremie. Heb de tijdelijke woning doen geaccepteerd in de hoop binnen een paar maanden een vaste woning aangeboden gekregen.. dat ging dus niet maar heb dus wel een urgentie verklaring gekregen..

Ik zal nog even navragen of ik mijn urgentie kwijtraak als ik weiger..

Donderdag mag ik de woning bekijken. dus hoop in de loop van volgende week te horen of ik de woning heb gekregen.

groeten.
Up.!

Mien86 heb je de woning gekregen?

Ik heb dit topic nog eens doorgelezen omdat vriend en ik ook op zoek zijn naar een huurwoning. Heb vandaag weer op een aantal woningen gereageerd waaronder een woning van 35m2.. Wonen nu allebei nog thuis maar vriend moet op korte termijn wel eigen woonruimte zien te vinden. Hij heeft in dat opzicht niet veel te kiezen, ik kan - mocht het echt té klein zijn - eventueel ook nog (parttime) thuis blijven wonen tot we wat groters hebben gevonden. Het "huisje" van 35m2 staat in de huidige woonplaats van vriend en ik woon daar zo'n 3 km vandaan... waarschijnlijk kunnen we de was dus wel bij (schoon)ouders doen, dat scheelt weer wat ruimte;)

Wat ik me toch wel afvraag na het lezen van het topic, hoe zit het met je privacy? Ik bedoel.. ik snap heus wel dat m'n vriend wel eens dingen doet die hij liever alleen doet of werd er dan een 'do not disturb' dingetje aan de slaapkamer deur gehangen..
Update: Heb een andere woning gekregen. Niet heel veel groter qua gebruiksoppervlakte nl 41 m2.

Maar met een tuin van 12 m2 en een berging nog van 7 m2.

Krijg morgen de sleutel en dan kan ik beginnen met inrichten en klussen !
Wij woonden ooit samen op 35 (onderverhuurde) m2, in Amsterdam, en kregen daar ook nog een prachtig baby'tje. Eén van de gelukkigste periodes in ons bestaan.

Het was zo'n gezellige, geborgen topplek.

Sfeer en je instelling doen 10000x meer dan het aantal m2. Als het huis goed voelt, doen!

Denk er nog vaak aan terug, 10 jaar later in ons grote, grote koophuis, en ben niet blijer vanwege het aantal meters meer dat ik nu heb. Toen was het namelijk perfect voor ons drie.
ik woon sinds n week samen op 40 m2! en het gaat echt prima (TOT nu toe dan :p) @ blusher, zorg dat je 2 plekken creëert waar je privacy hebt, dus zowel in de slaapkamer als de woonkamer een studieplek. samenwonen in n 1 kamer woning zou ik trouwens niet kunnen, wil wel n losse slaapkamer..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven