Gezondheid alle pijlers

Jeuk daarbeneden. Wormpjes?

01-02-2011 09:55 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
......
Ik heb het als kind wel eens gehad en ook een keer toen ik al volwassen was. Erg vervelend en een heel vies idee. Maar met die pilletjes gaat het altijd heel snel over.

Kan volgens mij ook komen als je je handen niet goed wast als je naar het toilet bent geweest. Ik weet ook niet waardoor ik het toen heb gekregen.
Iehiewl!

Succe! Hoop voor je dat ze snel omgelegd zijn!
Oh bah! Maar heb je dan niet direct gekeken wat het was? Ik zou gek worden als ik dacht dat ik iets voelde kruipen/bewegen!
Hup wormenkuurtje halen. Kost 1 euro ofzo bij de apotheek, twee tabletjes twee weken na elkaar innemen en klaar.

Als je ontlasting hebt op de wc kun je ze trouwens in je poep zien krioelen (ja ieuw), dan weet je het zeker.

Als je een partner e/o kinderen hebt is het ook geen gek idee hun ook een wormenkuurtje te laten doen.
Yep, gewoon een kuurtje halen en even een paar dagen met een onderbroekje slapen en je beddegoed goed verschonen en op een hoge temperatuur wassen ivm de eitjes die mogelijk in je ondergoed of op je beddegoed zitten.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
Gatver heb gelijk ook jeuk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
..
Je moet altijd even kijken naar je grote boodschap.

Kijken wat het te vertellen heeft.
Als het dat is, ben je er niet alleen met een pilletje hoor. Wat ik ervan weet is dat je alles ook moet "ontsmetten", dekbedden, lakens, handdoeken etc heet wassen, om je te ontdoen van eventuele larven.
quote:galadriel schreef op 01 februari 2011 @ 10:11:

Je moet altijd even kijken naar je grote boodschap.

Kijken wat het te vertellen heeft.Klopt! Die van mij heeft me zojuist de Telegraaf nog voorgelezen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very Cherry schreef op 01 februari 2011 @ 10:12:

[...]

Klopt! Die van mij heeft me zojuist de Telegraaf nog voorgelezen.

Ik bedoel maar.

Weet je gelijk van wat voor soort kwaliteit je drol is.

[...]

Klopt! Die van mij heeft me zojuist de Telegraaf nog voorgelezen. De Telegraaf nog wel. Jouw dag kan niet meer stuk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Telegraaf. Zegt ook iets over het niveau van de eigenaar.
quote:chrissiy schreef op 01 februari 2011 @ 10:12:

Als het dat is, ben je er niet alleen met een pilletje hoor. Wat ik ervan weet is dat je alles ook moet "ontsmetten", dekbedden, lakens, handdoeken etc heet wassen, om je te ontdoen van eventuele larven.mwah, ontsmetten, ik dacht dat wassen op 60 graden genoeg was en aangezien ik handdoeken, ondergoed en beddengoed altijd op 60 graden doe, zie ik daar geen problemen.
Mefsmeid had er vorig jaar last van, in haa vagina; ze kunne heel makkelijk van de anus naar de vagina kruipen. Bij de apotheek hebben ze geadviseerd dat we allemaal de keur inslikken, want het is heel besmettelijk.
quote:galadriel schreef op 01 februari 2011 @ 10:14:

[...]

Ik bedoel maar.

Weet je gelijk van wat voor soort kwaliteit je drol is.De mijne is van hoog kwaliteit. Als ik naar een openbaar toilette ga, betaal ik niet; IK word betaal om mijn poep daar te laten.
Het kunnen natuurlijk wormen zijn, maar t zou ook gewoon geirriteerd kunnen zijn. Ik dacht vorig jaar ook dat ik wormen had, maar ik bleek niet tegen dat natte wcpapier te kunnen. Wat ik nou net lekker veel had gebruikt tegen de jeuk...

Zinkolie zalf hielp goed tegen de jeuk!
Ipv meteen aan beesten te denken, zou het niet kunnen dat het gewoon een zweetdruppel was ??
Als je niks in je ontlasting ziet, zou ik er niet vanuit gaan hoor. Ik heb soms wat last van aambeien, dat wil ook nog weleens jeuken, bijvoorbeeld.
quote:Moosey schreef op 01 februari 2011 @ 10:38:

Als je niks in je ontlasting ziet, zou ik er niet vanuit gaan hoor. Ik heb soms wat last van aambeien, dat wil ook nog weleens jeuken, bijvoorbeeld.kruipen die ook omhoog???

[...]

Klopt! Die van mij heeft me zojuist de Telegraaf nog voorgelezen. whoehahahahaha
Wat een paniek... Wormpjes komen heel vaak voor hoor, vooral bij kinderen. Gewoon een kuurtje en je bent klaar. Je hoeft echt niet je hele huis te ontsmetten. En je hoeft ze ook niet door je drol te zien lopen om ze te hebben trouwens.
quote:Paque_ schreef op 01 februari 2011 @ 10:18:

Telegraaf. Zegt ook iets over het niveau van de eigenaar. Alsof we daar een geheim van maken, van dat niveau
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

[...]

Klopt! Die van mij heeft me zojuist de Telegraaf nog voorgelezen. Wérkelijk hoe kom je erop *veegt koffie van beeldscherm*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven