Mode & Beauty alle pijlers

Kan deze combinatie?

01-02-2011 10:05 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb even jullie advies nodig, kan deze combinatie?

of is de stropdas te vel bij het overhemd? te gestreept?

Het pak is donkerblauw.

Wat een onzin dat roze niet kan voor blonde mannen. Dat ligt toch helemaal aan je tint? Mijn man is blond en draagt graag roze en het staat hem super.

Als je eruit ziet als Koeman is het idd wat anders maar je hebt blond en blond hè.

OT: ik zou ook een van beide streepjes vervangen door iets effens. Los van elkaar vind ik het mooi, de das en het overhemd.
*is stiekem heel blij dat haar stelling ondersteund wordt*
quote:bibaatje schreef op 01 februari 2011 @ 10:52:

]

Als je eruit ziet als Koeman is het idd wat anders maar je hebt blond en blond hè.

.Volgens mij ligt het ook meer aan de huidskleur dan aan de kleur haar. Veel blonde mannen hebben een wat rode huid, waardoor roze niet staat. Mijn man ik ook (donker)blond, maar heeft bruine ogen en een meer bruinige huis. Roze zou hem dan vermoedelijk ook wel goed staan.
The time is now
klopt banba. En koeman is indd mijn prototype biggetje.

Nouja, gut, ik wilde ook niet bibaatjes man beledigen, daarom stond er ook 'vrijwel allemaal'.
Ik zou een andere stropdas doen. Niet eens zo zeer om de combinatie met het overhemd, ik vind het gewoon geen mooie stropdas.
Niet doen, roze bij heel donkerblauw. Mooie effen das in een wat zachtere tint. Hugo Boss heeft heel mooie zijden dassen.
quote:Nachttrein schreef op 01 februari 2011 @ 10:59:

klopt banba. En koeman is indd mijn prototype biggetje.

Nouja, gut, ik wilde ook niet bibaatjes man beledigen, daarom stond er ook 'vrijwel allemaal'.

Bibaatjes man is niet zo snel beledigd hoor Hij heeft trouwens idd bruine ogen en bruint makkelijk in de zomer. Dus een ander 'type' dan Koeman denk ik (gelukkig... )

Maar vind het soms zo jammer dat mensen dingen niet dragen omdat 'het niet kan'. Wie beslist dat dan? Je vindt het mooi of niet.
quote:Banba schreef op 01 februari 2011 @ 10:47:

[...]

Die ziet er zonder roze ook uit als een big.Vind je?

Ik zie het niet zo
Geen streepjes meer? Maar deze mag toch nog wel?

* kruist vingers *
quote:Mil_Spec schreef op 01 februari 2011 @ 13:04:

[afbeelding]

* kruist vingers *Wat mij betreft niet... wat een ontzettend oubollige strop zeg.
Bedankt voor jullie tips, ik heb ondertussen een mooie roze effen, een ietwat zachtere stropdas gescoord.
quote:spectral schreef op 01 februari 2011 @ 13:50:

[...]

Wat mij betreft niet... wat een ontzettend oubollige strop zeg.Nou, ik vind hem anders nog prima kunnen.... in het Pim Fortuyn museum.
Ik vind het overhemd niet zo mooi bij het pak eigenlijk...
quote:Mil_Spec schreef op 01 februari 2011 @ 13:04:

[afbeelding]

* kruist vingers *Ik vind het niet mooi. Ik zou bij een pak met krijtstreep niet kiezen voor een zo'n drukgestreepte stropdas. Die dassen zijn echt helemaal uit...
Daarnaast lijkt het streepje van het pak blauwig...
Niet mooi. Ik vind het erg bij elkaar gezocht en druk. Kiezen voor een ander overhemd of een andere stropdas.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven