Eigen bedrijf gestart
dinsdag 1 februari 2011 om 16:27
quote:meds schreef op 01 februari 2011 @ 15:14:
Weet je wat het is? voor 160 euro kan je met de kinderen de hort op, naar een indoor speeltuin inclusief friet en cola, of naar het golfslagbad of naar de minidierentuin, in de buurt van Amsterdam is keuze te over. Waarom zou je voor dat geld een student in huis halen die verstoppertje gaat doen met de kinderen?
Als je iets naar je huis haalt dan wil je dat het groots en meeslepend is, een springkussen, een goochelaar of een jeugdtheatergroep. Dan leg je dus meer geld neer.
Ik zie geen markt voor een bedrijf als dit+1
Weet je wat het is? voor 160 euro kan je met de kinderen de hort op, naar een indoor speeltuin inclusief friet en cola, of naar het golfslagbad of naar de minidierentuin, in de buurt van Amsterdam is keuze te over. Waarom zou je voor dat geld een student in huis halen die verstoppertje gaat doen met de kinderen?
Als je iets naar je huis haalt dan wil je dat het groots en meeslepend is, een springkussen, een goochelaar of een jeugdtheatergroep. Dan leg je dus meer geld neer.
Ik zie geen markt voor een bedrijf als dit+1
dinsdag 1 februari 2011 om 16:32
Nou, ik ben zelf opzich nog niet eens zo negatief over jouw website. Kidsfuifje vind ik wel leuk klinken, lekker vrolijk.
Ik raad je aan foto's te plaatsen van een fuifje, en iets meer rekenen. Ongeveer ¤200 euro of iets dergelijks lijkt me meer als voldoende. Een extra begeleider kost gewoon ¤50,- wat riant is voor vier uurtjes werk.
Verzorg je verder zelf al het materiaal voor de feestjes?...
Op je laatste pagina staat iets over jezelf, ik vind het heel leuk maar zou de laatste alinea weg laten. Mensen hoeven écht niet te weten dat je maar een student bent dus neem dat ter harte.
Plaats foto's en plaatjes op je website en het is perfect!
Succes ermee!
Ik raad je aan foto's te plaatsen van een fuifje, en iets meer rekenen. Ongeveer ¤200 euro of iets dergelijks lijkt me meer als voldoende. Een extra begeleider kost gewoon ¤50,- wat riant is voor vier uurtjes werk.
Verzorg je verder zelf al het materiaal voor de feestjes?...
Op je laatste pagina staat iets over jezelf, ik vind het heel leuk maar zou de laatste alinea weg laten. Mensen hoeven écht niet te weten dat je maar een student bent dus neem dat ter harte.
Plaats foto's en plaatjes op je website en het is perfect!
Succes ermee!
dinsdag 1 februari 2011 om 16:32
Oja, over die reclame. Bedruk een t-shirt á ¤20,- met KIDSFUIFJE.NL erop, en een leuke slogan. Koop heel wat ballonnen en druk wat kaartjes, voor ¤100 euro heb je alles! Je gaat op een zaterdag de straat op en geeft mensen met kinderen je kaartje en voor het kind een ballon zodat je kaartje ook niet vergeten wordt. Reclame in heel Amsterdam voor ¤100.
dinsdag 1 februari 2011 om 16:42
Ik ben moeder van 3 kinderen maar hoewel net geopperd werd dat 160,- euro te weinig is zou ik er dat echt niet voor neertellen. Kom op zeg....160,- euro! Idd daar kun je met 15 kinderen voor naar een binnenspeeltuinf, zwembad of wat dan ook (en dan incl eten en drinken). En idd het woord fuifje...... is zou gelijk doorklikken.
dinsdag 1 februari 2011 om 17:06
quote:Starshine schreef op 01 februari 2011 @ 15:08:
organiseer voor een kind van een vriendin een feestje (tegen kostprijs, desnoods gratis) maar vraag dan erbij dat ze iedereen op school vertelt dat jij het zo geweldig georganiseerd heb. Dit soort dingen moeten het namelijk vooral van mond-tot-mondreclame hebben.
Succes!Dit is denk ik de enige manier, inderdaad. En zodra het gaat lopen kun je je prijs kalmpjes aan gaan opkrikken. Ik vind het trouwens helemaal niet zo'n gek idee, eigenlijk (niet dat ik kinderen heb hoor) maar ik vind die feestjes best leuk klinken. Krijg alleen wel een hazelip-gevoel van zo vaak het woord fuif lezen inderdaad.
organiseer voor een kind van een vriendin een feestje (tegen kostprijs, desnoods gratis) maar vraag dan erbij dat ze iedereen op school vertelt dat jij het zo geweldig georganiseerd heb. Dit soort dingen moeten het namelijk vooral van mond-tot-mondreclame hebben.
Succes!Dit is denk ik de enige manier, inderdaad. En zodra het gaat lopen kun je je prijs kalmpjes aan gaan opkrikken. Ik vind het trouwens helemaal niet zo'n gek idee, eigenlijk (niet dat ik kinderen heb hoor) maar ik vind die feestjes best leuk klinken. Krijg alleen wel een hazelip-gevoel van zo vaak het woord fuif lezen inderdaad.
dinsdag 1 februari 2011 om 17:08
De beste reclame is mond op mond reclame. Zorg dus dat je het een paar keer gratis doet voor vriendin / kennissen en vraag of ze het door willen vertellen. Misschien willen ze ook wel een postief commentaar achterlaten voor op de site en kun je zelf meteen wat ervaring opdoen.
Verder wat groter lettertype op je site, een aantal foto´s en wat meer beschrijving per thema (wat zijn de activiteiten precies) enz.
Verder wat groter lettertype op je site, een aantal foto´s en wat meer beschrijving per thema (wat zijn de activiteiten precies) enz.
dinsdag 1 februari 2011 om 17:40
quote:Tinkeldel schreef op 01 februari 2011 @ 16:55:
Ben ik de enige die vermoed dat de enige post van TO zal zijn op dit forum, en dat deze vraag alleen maar is om reclame te maken? Of mag ik dat niet meer zeggen?nee hoor, dat vermoed ik ook, maar heb niet zo'n zin in gedoe, vandaar dat ik een alleen een aardige tip gaf.
Ben ik de enige die vermoed dat de enige post van TO zal zijn op dit forum, en dat deze vraag alleen maar is om reclame te maken? Of mag ik dat niet meer zeggen?nee hoor, dat vermoed ik ook, maar heb niet zo'n zin in gedoe, vandaar dat ik een alleen een aardige tip gaf.
dinsdag 1 februari 2011 om 18:03
Zoals al is gezegd:
De kleur van je site, te tekst is hierdoor niet te lezen.
Neem een ander lettertype, dit is niet professioneel.
en
Maak de tekst groter.
Ik vind de prijs voor jou vrij weinig, als je denkt aan reiskosten materiaalkosten e.d.
Hoe denk je een extra begeleider te betalen van 30 euro... te denken aan loonbelasting e.d.
Persoonlijk vind ik het te duur, als ik kijk naar wat je biedt... Als ik zoiets thuis zou willen, moet het wel heel gaaf zijn!
En voor diezelfde prijs kunnen ouders ergens anders heen en hebben ze dus geen troep thuis.
De kleur van je site, te tekst is hierdoor niet te lezen.
Neem een ander lettertype, dit is niet professioneel.
en
Maak de tekst groter.
Ik vind de prijs voor jou vrij weinig, als je denkt aan reiskosten materiaalkosten e.d.
Hoe denk je een extra begeleider te betalen van 30 euro... te denken aan loonbelasting e.d.
Persoonlijk vind ik het te duur, als ik kijk naar wat je biedt... Als ik zoiets thuis zou willen, moet het wel heel gaaf zijn!
En voor diezelfde prijs kunnen ouders ergens anders heen en hebben ze dus geen troep thuis.
dinsdag 1 februari 2011 om 23:49
quote:danivo schreef op 01 februari 2011 @ 20:57:
[...]
foto's van andermans kinderen??
hoeveel gelazer denk je dat je daarmee krijgt....
daar kun je die gratis/goedkope reclame'fuifjes' voor gebruiken.
"ik geef jou een gratis fuif, maar dan verwacht ik wel mond tot mond reclame van jou en het gebruik van foto's..
[...]
foto's van andermans kinderen??
hoeveel gelazer denk je dat je daarmee krijgt....
daar kun je die gratis/goedkope reclame'fuifjes' voor gebruiken.
"ik geef jou een gratis fuif, maar dan verwacht ik wel mond tot mond reclame van jou en het gebruik van foto's..