Ask a dude

02-02-2011 10:43 590 berichten
1234556

Pindakaas surfplank
Alle reacties Link kopieren
quote:hanneke000 schreef op 02 februari 2011 @ 10:52:

[...]

Oeh! heerlijk!! bedank! *vist servetjes uit binnenzak* Ook een servetje?Ja graag dank je wel.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik zoek een miljonair,waar kan ik die vinden?
Lekker, een bami buffet.....
Iemand ook een bitterbal en of blokje kaas bij de mosterd die ik meeneem?
Nope
quote:zymos schreef op 02 februari 2011 @ 10:54:

[...]

Whahaha, hey schoonzus, jij ook hier :O

Ja joh! Leuk je weer eens te spreken na 2eneenhalf jaar.

Doe je mijn zus de groeten?
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:breezerananas schreef op 02 februari 2011 @ 10:48:

Is dat wat.....one-night-stands met 50 +ers ??
Weet nog steeds niet wat HRS is :( misschien moeten jullie Ask a girl maken ;) dan kan ik jullie om recepten vragen en belangrijke dingen zoals " Wat is HRS" :P
quote:fashionvictim schreef op 02 februari 2011 @ 10:53:

De hamvraag is natuurlijk: ben je ook een beetje lekker?Wat denk jezelf na zoveel dates die TO heeft gehad? Zijn dates zijn volgens mij net zo verlopen als een auditie bij Idols NEXT
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Hoe oud ben je eigenlijk?
Welnu, na ongeveer 200 dates, 50+ one night stands....

Hoe voelt dat nou, dat je niet al die 200 dates tussen de lakens hebt weten te krijgen met dat waarschijnlijk in jouw ogen goddelijke lichaam van je?
quote:zymos schreef op 02 februari 2011 @ 10:56:

Weet nog steeds niet wat HRS is :( misschien moeten jullie Ask a girl maken ;) dan kan ik jullie om recepten vragen en belangrijke dingen zoals " Wat is HRS" :PIk beloof je dat ik op de bel ram zodra de HRS is gearriveerd.
quote:Maleficent schreef op 02 februari 2011 @ 10:55:

[...]

Ja joh! Leuk je weer eens te spreken na 2eneenhalf jaar.

Doe je mijn zus de groeten?Ja wel gezellig... en dan ook nog hier :P
quote:Kloddertje schreef op 02 februari 2011 @ 10:54:

Misschien eerst voorzichtig een sherry'tje, Ronnie?hmmmmmmm ja ook wel lekker op de vroege morgen,hoe vroeger de feeststemming hoe vrolijker de dag

Weet nog steeds niet wat HRS is :( misschien moeten jullie Ask a girl maken ;) dan kan ik jullie om recepten vragen en belangrijke dingen zoals " Wat is HRS" :PTot nu toe heb je een hoop hilariteit maar bijzonder weinig wijsheid verzorgd hier
quote:hanneke000 schreef op 02 februari 2011 @ 10:56:

Hoe oud ben je eigenlijk?30 jaar mevrouw

Weet nog steeds niet wat HRS is :( misschien moeten jullie Ask a girl maken ;) dan kan ik jullie om recepten vragen en belangrijke dingen zoals " Wat is HRS" :PNiet alleen nieuw op dit forum, maar compleet onbekend met fora in het algemeen. Inlezen doen we tegenwoordig niet meer begrijp ik?
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 02 februari 2011 @ 10:54:

[...]

Dat is natuurlijk een retorische vraag. Als ie een beetje lekker zou zijn... zou ie dan op het viva forum gaan zitten met relatieadvies over zijn niet bestaande relaties of zou ie dan heftig van bil gaan met zijn bloedmooie vrouwHmmm, nu ik zijn credentials nog eens lees, 200 dates en daaruit een score van 25% had ik het ook kunnen weten natuurlijk. Damn, ik had wel zin een narcistische gevoelloze eikel, maar alleen als ie ook lekker is natuurlijk.
Am Yisrael Chai!
Zymos, als je dat niet bent waarom gedraag je je dan wel zo?
quote:superstar_2 schreef op 02 februari 2011 @ 10:55:

Ik zoek een miljonair,waar kan ik die vinden?Oeh goede vraag die zoek ik namelijk ook.

Weet nog steeds niet wat HRS is :( misschien moeten jullie Ask a girl maken ;) dan kan ik jullie om recepten vragen en belangrijke dingen zoals " Wat is HRS" :Phrs =
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
doe eens een foto Dude?
Hotel reservation service?
Nope
quote:fashionvictim schreef op 02 februari 2011 @ 10:58:

[...]

Hmmm, nu ik zijn credentials nog eens lees, 200 dates en daaruit een score van 25% had ik het ook kunnen weten natuurlijk. Damn, ik had wel zin een narcistische gevoelloze eikel, maar alleen als ie ook lekker is natuurlijk.whoeahahahaha
Nou, ik ben niet te houwe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven