Ask a dude
woensdag 2 februari 2011 om 11:20
woensdag 2 februari 2011 om 11:20
quote:llauw schreef op 02 februari 2011 @ 11:17:
ik geef je een kans maar je bent het weer goed aan t verprutsen.... WHAT WAS I THINKINNGG.... :DWhaha, nee je moet doorvragen. Weetje nog? Jullie vrouwmensen denken altijd dat wij mannen in jullie lieftallige hoofdjes kunnen kijken. Eindelijk vraagt er eentje door, om tot de diepere lagen van je ziel door te dringen (jaja
) en je een goed, weloverwogen en objectief advies te geven.. is het weer niet goed hahaha
ik geef je een kans maar je bent het weer goed aan t verprutsen.... WHAT WAS I THINKINNGG.... :DWhaha, nee je moet doorvragen. Weetje nog? Jullie vrouwmensen denken altijd dat wij mannen in jullie lieftallige hoofdjes kunnen kijken. Eindelijk vraagt er eentje door, om tot de diepere lagen van je ziel door te dringen (jaja
woensdag 2 februari 2011 om 11:21
woensdag 2 februari 2011 om 11:21
quote:Cateautje schreef op 02 februari 2011 @ 11:16:
Nou zit ik al 6 pagina's te kijken naar de opmerkingen van vlinderende dames, maar van jou Zymos, ben ik nog niet echt onder de indruk. Wat heb je te bieden, want als dit alles is.
Nou, hier wordt weinig gevlinderd hoor, ik geloof niet dat ik op Zymos val. Vind de dames veel grappiger!
*neemt nog maar een nootje*
Nou zit ik al 6 pagina's te kijken naar de opmerkingen van vlinderende dames, maar van jou Zymos, ben ik nog niet echt onder de indruk. Wat heb je te bieden, want als dit alles is.
Nou, hier wordt weinig gevlinderd hoor, ik geloof niet dat ik op Zymos val. Vind de dames veel grappiger!
*neemt nog maar een nootje*
woensdag 2 februari 2011 om 11:22
quote:zymos schreef op 02 februari 2011 @ 11:20:
[...]
Whaha, nee je moet doorvragen. Weetje nog? Jullie vrouwmensen denken altijd dat wij mannen in jullie lieftallige hoofdjes kunnen kijken. Eindelijk vraagt er eentje door, om tot de diepere lagen van je ziel door te dringen (jaja
) en je een goed, weloverwogen en objectief advies te geven.. is het weer niet goed hahaha
het zal wel weer aan mij liggen...
[...]
Whaha, nee je moet doorvragen. Weetje nog? Jullie vrouwmensen denken altijd dat wij mannen in jullie lieftallige hoofdjes kunnen kijken. Eindelijk vraagt er eentje door, om tot de diepere lagen van je ziel door te dringen (jaja
het zal wel weer aan mij liggen...
Vind het nog steeds flauw dat TO zijn pic niet wel laten zien. Mmmm nou ik er goed over nadenk wil ik de pikc van TO helemaal niet zien :puke:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 2 februari 2011 om 11:23
jullie mannenmensen lezen niet goed en moeten altijd weer doorvragen terwijl de antwoorden eigenlijk allemaal gegeven zijn, het is PRIL (datbetekenddatwijnognietzolangbijelkaarzijnenditdusdeeersteverjaardagisdievoorbijkomt)
maar fijn dat je het wel er even inpepert dat het lastig is dat we zo ver weg van elkaar wonen.. dat had ik zelf nog niet bedacht..
maar fijn dat je het wel er even inpepert dat het lastig is dat we zo ver weg van elkaar wonen.. dat had ik zelf nog niet bedacht..
woensdag 2 februari 2011 om 11:24
quote:charlottew88 schreef op 02 februari 2011 @ 11:22:
Vind het nog steeds flauw dat TO zijn pic niet wel laten zien. Mmmm nou ik er goed over nadenk wil ik de pikc van TO helemaal niet zien :puke:haha dat wil je wel, maar dat is logisch. Alleen zie ik niet hoe dat relevant is voor nu. Heb met jullie nog geen internetvriendschappelijke relatie opgebouwd hahahahah...
Vind het nog steeds flauw dat TO zijn pic niet wel laten zien. Mmmm nou ik er goed over nadenk wil ik de pikc van TO helemaal niet zien :puke:haha dat wil je wel, maar dat is logisch. Alleen zie ik niet hoe dat relevant is voor nu. Heb met jullie nog geen internetvriendschappelijke relatie opgebouwd hahahahah...
woensdag 2 februari 2011 om 11:25
quote:zymos schreef op 02 februari 2011 @ 11:20:
[...]
) en je een goed, weloverwogen en objectief advies te geven.. is het weer niet goed hahahaVrouwmensen? *Haalt de Tena-lady maar weer uit t broekje* Hier droog ik dus spontaan van op.....
[...]