Ask a dude

02-02-2011 10:43 590 berichten
1234556

Pindakaas surfplank
quote:fashionvictim schreef op 02 februari 2011 @ 11:24:

Die sushi was trouwens een goed idee, Cateautje! Heerlijk. Ja, ik weet wat ik eet vandaag.
quote:llauw schreef op 02 februari 2011 @ 11:23:

jullie mannenmensen lezen niet goed en moeten altijd weer doorvragen terwijl de antwoorden eigenlijk allemaal gegeven zijn, het is PRIL (datbetekenddatwijnognietzolangbijelkaarzijnenditdusdeeersteverjaardagisdievoorbijkomt)

maar fijn dat je het wel er even inpepert dat het lastig is dat we zo ver weg van elkaar wonen.. dat had ik zelf nog niet bedacht..ja maar schat, je weet toch wel wat zijn hobbies zijn? waar jullie elkaar ontmoet hebben etc etc ??
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 02 februari 2011 @ 11:22:

Vind het nog steeds flauw dat TO zijn pic niet wel laten zien. Mmmm nou ik er goed over nadenk wil ik de pikc van TO helemaal niet zien :puke: Ik denk dat dat een verstandig besluit Charlotte! Met al die scharrels zou het maar zo kunnen dat je een flashback krijgt naar je biologieles op de middelbare school over SOA's. (hadden jullie ook van die nare foto's met diaprojecties op de muur? Waarvan je dan minstens een maand (je was tenslotte puber) je benen bij elkaar hield?)
Thanks breezer!

@to: wat doe je eigenlijk voor werk?

Sushisoepje er bij.
quote:zymos schreef op 02 februari 2011 @ 11:24:

[...]

haha dat wil je wel, maar dat is logisch. Alleen zie ik niet hoe dat relevant is voor nu. Heb met jullie nog geen internetvriendschappelijke relatie opgebouwd hahahahah...Nee dat wil ik NIET achteraf gezien. Goed lezen Zymos goed lezen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zymos kreeg vast altijd sokken en zakdoeken
wij slapen nooit.
Ik heb liever deze cateautje

quote:kirsten77 schreef op 02 februari 2011 @ 11:25:

[...]

Vrouwmensen? *Haalt de Tena-lady maar weer uit t broekje* Hier droog ik dus spontaan van op..... hahaha.. dude
.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
quote:hanneke000 schreef op 02 februari 2011 @ 11:25:

[...]

Ik denk dat dat een verstandig besluit Charlotte! Met al die scharrels zou het maar zo kunnen dat je een flashback krijgt naar je biologieles op de middelbare school over SOA's. (hadden jullie ook van die nare foto's met diaprojecties op de muur? Waarvan je dan minstens een maand (je was tenslotte puber) je benen bij elkaar hield?) Jij bent zo grappig.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:breezerananas schreef op 02 februari 2011 @ 11:26:

Ik heb liever deze cateautje

[afbeelding]Ook lekker, maar die eet ik op de markt.
schat?! ik had niet om koosnaampjes gevraagd...
quote:charlottew88 schreef op 02 februari 2011 @ 11:27:

[...]

Jij bent zo grappig. dank je
Zo, ik zit vol en heb het wel gezien.

Dank je voor de goede verzorging breezerananas!

quote:snoetepoet schreef op 02 februari 2011 @ 11:26:

Thanks breezer!

@to: wat doe je eigenlijk voor werk?

Eigen zaak en paar dagen in de week bij een internationaal bedrijf en doe daar alles op IT gebied voor haar executives.

Wat doe jij?
Ik hou niet zo van soep. Maar ik heb nog even wat bijbesteld.

Am Yisrael Chai!
Ben ook niet zo'n fan van de koosnaampjes en knuffels e.d
Graag gedaan hoor Unreachable...tot de volgende keer

(oh ja...da's dan ¤ 15,75 svp)
Ow yak !!
Je topic kakt in Zymos, gooi es wat olie op t vuur! Stel je voor dat we allemaal ineens weer aan het werk gaan....
Ik werk in de outsourcing voor een internationaal, beursgenoteerd bedrijf.
quote:zymos schreef op 02 februari 2011 @ 11:28:

[...]

Eigen zaak en paar dagen in de week bij een internationaal bedrijf en doe daar alles op IT gebied voor haar executives.

Wat doe jij?TO is de trotse eigenaar van Nerds "R" Us.
of allemaal toiletbezoekje gaan doen (net zoals ik nu)
quote:breezerananas schreef op 02 februari 2011 @ 10:48:

Is dat wat.....one-night-stands met 50 +ers ??
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven