Ask a dude
woensdag 2 februari 2011 om 16:06
quote:elastiekje schreef op 02 februari 2011 @ 16:04:
Misschien ben ik enorm mosterd, maar aangezien die vent beweert afgestudeerd te zijn in klinische psychologie kan ik het niet laten om even te reageren: welke imbeciel denkt nou na 2 alinea's een 'oordeel' te kunnen vellen over mogelijke problemen?
Daarnaast, een psycholoog die zichzelf enorm grappig vindt ('hahahahahhahaha') lijkt me ook strontvervelend..Nou to is deze imbeciel dus.
Misschien ben ik enorm mosterd, maar aangezien die vent beweert afgestudeerd te zijn in klinische psychologie kan ik het niet laten om even te reageren: welke imbeciel denkt nou na 2 alinea's een 'oordeel' te kunnen vellen over mogelijke problemen?
Daarnaast, een psycholoog die zichzelf enorm grappig vindt ('hahahahahhahaha') lijkt me ook strontvervelend..Nou to is deze imbeciel dus.
woensdag 2 februari 2011 om 16:10
quote:elastiekje schreef op 02 februari 2011 @ 16:04:
Daarnaast, een psycholoog die zichzelf enorm grappig vindt ('hahahahahhahaha') lijkt me ook strontvervelend..Volgens mij doet iedereen dat oordelen hier na zelfs minder dan 1 alinea
open random thread .. maar je bent wel een beetje mosterd ja dude.. alleen tja, er is ook al kaas over het forum gegooid dus past er wel bij
Daarnaast, een psycholoog die zichzelf enorm grappig vindt ('hahahahahhahaha') lijkt me ook strontvervelend..Volgens mij doet iedereen dat oordelen hier na zelfs minder dan 1 alinea
woensdag 2 februari 2011 om 16:13
quote:zymos schreef op 02 februari 2011 @ 16:10:
[...]
Volgens mij doet iedereen dat oordelen hier na zelfs minder dan 1 alinea
open random thread .. maar je bent wel een beetje mosterd ja dude.. alleen tja, er is ook al kaas over het forum gegooid dus past er wel bij pffff ik begrijp waarom je vriendinnen na 1 date volslagen uitgewoond en afgeknapt zijn
[...]
Volgens mij doet iedereen dat oordelen hier na zelfs minder dan 1 alinea
woensdag 2 februari 2011 om 16:13
woensdag 2 februari 2011 om 16:15
woensdag 2 februari 2011 om 16:18
woensdag 2 februari 2011 om 16:18
quote:zymos schreef op 02 februari 2011 @ 16:16:
[...]
Dankje Eindelijk iemand die mijn bedoelingen waardeerd.
Immers, als ik weesjes ging helpen in peru.. zou ik dan ook zoveel shit naar mijn hoofd krijgen :PLigt eraan hoe je jezelf introduceert. Als jij tegen de weesjes zegt: hier ben ik, jullie pleegvader, ik kom jullie redden van alle misere, en ik weet hoe dat moet want ik keek vroeger altijd naar Ovide en zijn Vriendjes, tja dan denk ik dat daar ook de pek en veren wachten
[...]
Dankje Eindelijk iemand die mijn bedoelingen waardeerd.
Immers, als ik weesjes ging helpen in peru.. zou ik dan ook zoveel shit naar mijn hoofd krijgen :PLigt eraan hoe je jezelf introduceert. Als jij tegen de weesjes zegt: hier ben ik, jullie pleegvader, ik kom jullie redden van alle misere, en ik weet hoe dat moet want ik keek vroeger altijd naar Ovide en zijn Vriendjes, tja dan denk ik dat daar ook de pek en veren wachten
woensdag 2 februari 2011 om 16:20
quote:meds schreef op 02 februari 2011 @ 16:18:
[...]
Ligt eraan hoe je jezelf introduceert. Als jij tegen de weesjes zegt: hier ben ik, jullie pleegvader, ik kom jullie redden van alle misere, en ik weet hoe dat moet want ik keek vroeger altijd naar Ovide en zijn Vriendjes, tja dan denk ik dat daar ook de pek en veren wachtenhahaha.. fuck.. mijn collegae kijken me nu raar aan omdat ik heel hardm oest lachen
[...]
Ligt eraan hoe je jezelf introduceert. Als jij tegen de weesjes zegt: hier ben ik, jullie pleegvader, ik kom jullie redden van alle misere, en ik weet hoe dat moet want ik keek vroeger altijd naar Ovide en zijn Vriendjes, tja dan denk ik dat daar ook de pek en veren wachtenhahaha.. fuck.. mijn collegae kijken me nu raar aan omdat ik heel hardm oest lachen
woensdag 2 februari 2011 om 16:20
woensdag 2 februari 2011 om 16:27
woensdag 2 februari 2011 om 16:38
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 februari 2011 @ 15:45:
O, hebben we weer zo'n zichzelf overschattende man die denkt ons zielige, weerloze, geen mannen begrijpende vrouwtjes te moeten helpen van de ondergang?
Nou, eh.....welkom dan maar, Zymos.
O, hebben we weer zo'n zichzelf overschattende man die denkt ons zielige, weerloze, geen mannen begrijpende vrouwtjes te moeten helpen van de ondergang?
Nou, eh.....welkom dan maar, Zymos.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.