Ask a dude

02-02-2011 10:43 590 berichten
1234556

Pindakaas surfplank
Alle reacties Link kopieren
Als de klinisch psychologen tegenwoordig ook al het schrijfvermogen hebben van een puber van 13, breng mijn portie dan maar naar fuckie
quote:elastiekje schreef op 02 februari 2011 @ 16:04:

Misschien ben ik enorm mosterd, maar aangezien die vent beweert afgestudeerd te zijn in klinische psychologie kan ik het niet laten om even te reageren: welke imbeciel denkt nou na 2 alinea's een 'oordeel' te kunnen vellen over mogelijke problemen?

Daarnaast, een psycholoog die zichzelf enorm grappig vindt ('hahahahahhahaha') lijkt me ook strontvervelend..Nou to is deze imbeciel dus.
Oja, is er nog popcorn over?
Heb ik er ook één : Waarom worden er altijd rondjes linksom gerend en gefietst in een stadion en niet rechtsom ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 februari 2011 @ 16:08:

Heb ik er ook één : Waarom worden er altijd rondjes linksom gerend en gefietst in een stadion en niet rechtsom ?Omdat je anders tegen de rest opbotst KUIKEN
quote:elastiekje schreef op 02 februari 2011 @ 16:04:

Misschien ben ik enorm mosterd, maar aangezien die vent beweert afgestudeerd te zijn in klinische psychologie kan ik het niet laten om even te reageren: welke imbeciel denkt nou na 2 alinea's een 'oordeel' te kunnen vellen over mogelijke problemen?

Daarnaast, een psycholoog die zichzelf enorm grappig vindt ('hahahahahhahaha') lijkt me ook strontvervelend..Volgens mij doet iedereen dat oordelen hier na zelfs minder dan 1 alinea ;) open random thread .. maar je bent wel een beetje mosterd ja dude.. alleen tja, er is ook al kaas over het forum gegooid dus past er wel bij
Wat nobel van je, TO.
En hier ook graag antwoord op; Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo populair?
quote:zymos schreef op 02 februari 2011 @ 16:10:

[...]

Volgens mij doet iedereen dat oordelen hier na zelfs minder dan 1 alinea ;) open random thread .. maar je bent wel een beetje mosterd ja dude.. alleen tja, er is ook al kaas over het forum gegooid dus past er wel bij pffff ik begrijp waarom je vriendinnen na 1 date volslagen uitgewoond en afgeknapt zijn
quote:meds schreef op 02 februari 2011 @ 16:09:

[...]

Omdat je anders tegen de rest opbotst KUIKENJa, maar ze kunnen toch ook beslissen om een keer rechtsom te gaan rennen/ fietsen/ etc. met ZIJN ALLEN ?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 februari 2011 @ 16:13:

[...]

Ja, maar ze kunnen toch ook beslissen om een keer rechtsom te gaan rennen/ fietsen/ etc. met ZIJN ALLEN ?Ja maar waarom zou je elke keer voor een wedstrijd DIE DISCUSSIE WILLEN VOEREN?
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 02 februari 2011 @ 16:11:

Wat nobel van je, TO.

Dankje Eindelijk iemand die mijn bedoelingen waardeerd.

Immers, als ik weesjes ging helpen in peru.. zou ik dan ook zoveel shit naar mijn hoofd krijgen :P
quote:meds schreef op 02 februari 2011 @ 16:13:

[...]

pffff ik begrijp waarom je vriendinnen na 1 date volslagen uitgewoond en afgeknapt zijn

uitgewoond.. misschien :P

Maar om eerlijk te zijn was het 9 van de 10 keer andersom :P
als je dat net zo handig aanpakt als hier waarschijnlijk wel ja.

Vraagje van mij: waarom reageer je niet gewoon op al die lopende topics met relatievragen? Daar zitten vast mensen te smachten om jouw briljante antwoorden te mogen lezen.
Het is zoals het is
quote:zymos schreef op 02 februari 2011 @ 16:16:

[...]

Immers, als ik weesjes ging helpen in peru.. zou ik dan ook zoveel shit naar mijn hoofd krijgen :Pweet niet, probeer eens?
quote:zymos schreef op 02 februari 2011 @ 16:16:

[...]

Immers, als ik weesjes ging helpen in peru.. zou ik dan ook zoveel shit naar mijn hoofd krijgen :PLigt eraan hoe je jezelf introduceert. Als jij tegen de weesjes zegt: hier ben ik, jullie pleegvader, ik kom jullie redden van alle misere, en ik weet hoe dat moet want ik keek vroeger altijd naar Ovide en zijn Vriendjes, tja dan denk ik dat daar ook de pek en veren wachten
quote:meds schreef op 02 februari 2011 @ 16:18:

[...]

Ligt eraan hoe je jezelf introduceert. Als jij tegen de weesjes zegt: hier ben ik, jullie pleegvader, ik kom jullie redden van alle misere, en ik weet hoe dat moet want ik keek vroeger altijd naar Ovide en zijn Vriendjes, tja dan denk ik dat daar ook de pek en veren wachtenhahaha.. fuck.. mijn collegae kijken me nu raar aan omdat ik heel hardm oest lachen :D
mijn god............ben weer thuis, maar krijgt zo mannetje de hele dag aandacht?? moeten jullie niet eens aan de slag met normale dingen doen....werken vrijwilligerswerk.....huishouding....o ja eigen ondernemer neem ik meteen kilo zout............
@ TO

Maar niet iedereen is hier afgestudeerd in klinische psychologie oetlul. Je zou toch meer verwachten als je hier je 'diensten' aanbiedt. Benader het dan ook even vanuit een universitair perspectief aub

Meds en Bianca, voor al uw onbedaarlijke lachsalvo's.

Lekker op dreef, dames.
Am Yisrael Chai!
Oke dude, ik zal je een fatsoenlijke vraag stellen.

Iets wat me mateloos interesseert en intrigeert: Zijn mannen trots op hun navelpluis?
(Het is trouwens vast al ergens vijf uur, dus wat mij betreft kan de drank aangerukt worden.)
Am Yisrael Chai!
quote:Chubbyxxl schreef op 02 februari 2011 @ 16:23:

Oke dude, ik zal je een fatsoenlijke vraag stellen.

Iets wat me mateloos interesseert en intrigeert: Zijn mannen trots op hun navelpluis?

dude. ik heb geen navelpluis :P

Kan m e dan ook nauwelijks voorstellen dat mannen daar trots op zijn hahaha
ik vind het woordje *dude* heel irritant!

*neemt een slok vodka en geeft hem door*
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 februari 2011 @ 15:45:

O, hebben we weer zo'n zichzelf overschattende man die denkt ons zielige, weerloze, geen mannen begrijpende vrouwtjes te moeten helpen van de ondergang?

Nou, eh.....welkom dan maar, Zymos.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven